#15 a kétségbeesés hàromszöge

174 8 2
                                    

- Akkor hol kezdjük? Vagy mit csinàljunk? - kérdi Denem
- Hàt te talàltad ki úgy hogy azt hittem hogy tudod.
- Erre még én se gondoltam.
- Szerintem menjünk a nagyterembe a többiek utàn. De amúgy is miért mennek? Màr volt vacsora.
- Nem tudom de menjünk derítsük ki.

Elindulnak, de nem az a dolog történik amire ők szàmítottak. Sikítozàs és síràs vàrta őket. Nem értették hogy mi történik ami ilyen reakciókat vàltott ki a többieknél. Ezért odamentek Dumbledore igazgatóhoz és megkérdezték.

- Jó estét tanàrúr! Mi történik?
- Uram isten! Magànak nem kéne itt lennie mielőtt...
- Mielőtt? Dumbledore tanàrúr kérem válaszoljon!
- Nem fog. - vàlaszolt Voldemort. - Maga?                                             - Miért kire számítottál? Ahol sikítás van meg sírás ott mindig én vagyok. Ezt jegyezd meg!             - Mit csinál? Vagy egyáltalán minek jött ide?                                 - Halálfaló leszel! Malfoyéknak fogsz dolgozni! - mondja kacagva.                                              - Tessék? Előbb halok meg minthogy a halálfaló és a Malfoy szót egy mondatba lássam. Elfelejtheti!                                      - Hát akkor sajna már most kezdhetsz elbúcsúzni a barátaidtól. Neked nincsen választásod.                                      - Elmegyek Malfoyéknak dolgoni. De az biztos hogy én nem leszek halálfaló!                                  

Voldemort mindkettőjüket dehopponálta Malfoyék házába. Hermione elakart futni de ezt meglátta a Nagy úr ezért lefogta.

- Drága gyermekeim! Hoztam egy maguknak való szolgát. - Ohh maga drágalátosságos! Nagyon szépen köszönjük.

Hermione mozgást érzékel a lépcsőknél ezért amennyire tudja megnézi hogy ki az.

-Draco! Draco segíts!                       - Hermione?

Lefut a lépcsőn egyenesen a szüleihez. Értelmetlenül nézi hogy mit keres a lakásukban.

- Mit keresel itt? Engedjék el! -Draco.. Kérlek segíts. Azt akarják hogy halálfaló és a szolgátok is legyek. Kérlek segíts!
-Ez igaz? - Természetesen - válaszolja Voldemort. És most meg kell tennem valamit, amit eltitkoltam mindenki előtt. Megfogja és ráidézi Hermione bőrére a halálfaló jelet. Csak sikítozik és sír.

- Draco! Kérlek segíts! Megbocsájtok mindenért, csak kérlek segíts! - Hogy érti hogy megbocsájt fiam? - Kérdi Lucius. - Ő a barátnőm!

Voldemort felkapja a fejét és egy pillanatra befejezi a jel idézését. Hirtelen Hermione elfut de viszont megbotlik. Miután megbotlott Bellatrix ráveti magát. Hermione hangos sikításokba kezd.

- Capitulatus! - kiáltja Draco.

Ennek következtében Bellatrix elrepül. Draco odafut Hermionéhoz és megcsókolja.

- Szeretlek! Ígérem, hogy soha sem hagylak most már el! És csak emiatt kellett szüneteltetnem veled! Halálfaló vagyok. Luna meg önszántából csókolt meg! Már rég óta szerelmes volt belém. Ha pedig valami hülyeséget csinálnék vágj pofán! *pofán vágja*                       - Ezt miért kaptam?                        - Azért mert hülyeségeket mondasz! Nem foglak pofán vágni. De én is. Teljes szívemből. SZERETLEK. Mostmár legalább van valami közös bennünk.           - Mi?                                                   - A halálfaló jelünk. Tudom ez nem jó dolog de még mindig jobb minthogy a szolgátok legyek. Nem leszek az. Nem érdekel senkinek sem a véleménye.  B       - Jaj most elérzékenyültem. Relaxo! - mondja a Sötét Nagy Úr. - Protego!- kiáltja Hermione. (Ezzel a varázslattal egy láthatlan falat teremtett, ezzel megvédve őket.)                                                 - Így játszunk? Serpensortia!          - Cave Inimicum! Sőt tudja mit? Incendio!

Varázsolt egy nagy tüzet addig amíg kimenekülnek.

- Van nálad zsupszkulcs? - Nincs, de honnan tudsz ennyi varázsigét?                                        - Megtanultam őket. Na de úgy látszik hogy akkor nekünk kell készíteni egyet. Portus!

A kezében termed egy zsupszkulcs.

Sziasztok! Bocsàsson meg mindenki hogy ez a rész ilyen fura lett. Csak az a baj hogy gépen írtam ott még jó volt de utána megnéztem telefonon és itt ilyen furàn vannak a mondatok.🙁 Következőnek figyelek erre. Hali❤️

"Ha előbb ismertelek volna" /Dramione/[Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang