Megérkeztek és leszállnak a vonatról.
Hermione nem meri bevallani de erős érzelmei lettek Draco iránt. Eddig mindig csak egy bajkeverő, jóképű fiúnak hitte. De most egy jóképű, kedves, szerető, segítőkész, megbízható fiúnak.
Várjunk! Akkor ő most....Igen..Beleszeretett!
Draco szintén eddig csak egy kis kedves sárvérűnek tartotta. De most ez változott. Kedves, okos, gyönyörű, megbízható, de kicsit zárkózott lánynak látta. Mi ez ha nem szerelem?
Na de térjünk vissza a történethez...- Egyébként hogy vagy?- kérdezi aggódóan Hermione.
- Köszönöm jól🙂te?
- Én is
- Az a legfontosabb hogy jól legyél - mondta kedvesen Draco.
- Na de menjünk Draco mert elfogunk késni.
- Rendben van😌- Na gyerekek változás lesz a szoba beosztásoknál de lesz olyan aki marad a helyén - mondja a tanárnő.
- Mondom hogy ki hányas számú szobába megy.
- Draco Malfoy 153.
- Hermione Granger 256.
- Harry Potter 324.
- Ron Weasley 324.
- Luna Lovegood 256.
Elmondja még a többieket is aztán mindenki felmegy a szobájába pakolni.- Várjon Hermione!- kiabálja a tanár.
Ebben a pillanatban Draco is felkapja a fejét és aggódóan nézi hogy mi történik.
- Igen tanárnő?
- Lesz idén egy bűbájtanos verseny. Számítunk rád.
- Rendben van, még meggondolom.
- Menjen pakolni. A csomagok nem pakolódnak ki maguktól.
- Igaz.Hermione elmegy kipakolni.
YOU ARE READING
"Ha előbb ismertelek volna" /Dramione/[Befejezett]
RomanceEgy nap találkozol a mindent megbánó Dracoval.