Épp úton vagy hazafele, măr a vonaton ülsz.
Miyagiban születtél és éltél alsóközepes korodig mivel a felső közepet már az Inarizakiban kezdted. Nagyon sok barátod van ott köztük a két Miya iker. Velük már a suli elején ismerkedtél meg és azóta elválaszthatatlan barátok vagytok. És így történt hogy meghívtak a röplabda csapathoz, hogy menedzseld őket. Így közel két éve a csapat menedzsere vagy. De hiába imádod ott mégis otthon jobban szeretsz lenni. Így most a téli szünetben fogtad magad és gondoltad meg leped a családod karácsonyra.
♦little time skip♦Már le szálltál a vonatról és már a házatok ajtajánál állsz. Kicsit hezitálva de lenyomod a csengőt. Kis idő múlva egy évvel idősebb bátyád nyissa ki az ajtót aki mikor meglát teljesen le dermed.
-[Név] ??- kérdezi kissé bizonytalanul.- Szia Hajime- mosolyogsz rá mire a bátyád erős karjait érzed meg magad körül. Te is szorosan megöleled őt majd bementek a házba. Feltünt, hogy a házban túl nagy a csend, amit meg is jegyeztél.
-Mi ez a nagy csend? Anyáék?
- Anyáék elmentek egy kicsit kiruccanni, amúgy is sokat dolgoztak az elmúlt időben így rájuk fért. Így egyedül vagyok...vagyis csak lennék ha az a bódogtalan nem jött volna át és nyomorítana engem.
- Várj itt van Tooru?- csillan fel a szemed.
-Sajnos- mondja fáradtan. De te csak sietve mész be a szobába ahol bátyád haverja volt. Te meg sem várva reakcióját gyorsan nyakába ugrottál.
-TOORUU!!- kiáltod. Szegény fiú majdnem felesett a hevességedtől.
-[N-név]-chan??- kérdezi meg még mindig sokkosan.
-Igen Baka én vagyok- mindod ő meg realizálva, hogy tényleg te állsz elötte magához szorított. Mikor elengedett egy kis puszit is nyomott homlokodra amiért furán néztél rá. Bátyád felé néztél aki csak mosolygott majd barátja felé nézve egyet bólintott majd kiment és magatokra hagyott.
-Tooru?- kékérdezed az elötted állótól, mert ő még mindig nem szólt semmit csak nézett - Hajime hova ment? Mi folyik itt?- rohamozod meg kérdéseiddel de ő csak elmosolyodik és közelebb hajol és egy lágy csókot hint ajkaidra. Te csak sokkosan állsz ő meg elhajol tőled majd megszólal.
-Figyelj [Név]-chan én nagyon kedvellek téged. Nem is kedvellek, [Név] én szeretlek téged. Már nagyon rég óta. Mikor megtudtam, hogy mennyire jóba lettél azokkal az ikerekkel és, hogy meghívtak a csapatukba őszintén kétségbe estem. Féltem, hogy elveszítelek, hogy valaki elvesz tőlem. És ott volt, hogy alig jöttél haza, mert sok volt a menedzseri feladatod, a sok verseny meg a suli is ott volt. De ha itthon voltál és eggyütt voltunk egyszerűen meg gyáva voltam, mert aggódtam, hogy ezzel tönkre teszem a barátságunkat, ha bevallom neked az érzéseim. De őszintén már nem bírtam tovább. El kellett mondjam és már Iwa-chan is sokat zaklatott vele. De bármi legyen a válaszod én tiszteletben tartom- hadarta a végét már halkan majd rád nézett.
Te csak próbáltad felfogni amit a mogyoró barna hajú fiú mondott neked. Nem tudtad elhinni, hogy szeret téged. Az a srác aki már gyerek korodban ellopta a szíved. Te csak újra nyakába kapaszkodtál és a fülébe súgtad.
-Én is szeretlek Tooru.
Ő csak szorosan visszaölelt majd újra megcsókolt de ezuttal már sokkal magabiztosabban. Mindezek után elmomdtátok Hajimenek is a dolgot aki mosolyogva gratulált de azért testvér módjára meg fenyegedte barátodat, hogy ha megbánt akkor ki tekeri a nyakát. Te ezen csak megcsóváltad a fejed majd tovább az este folyamán sokat nevetteket néha csókot lopva újdonsült párodtól.
Pokabuuuuu🏐🥰❤️😁
Sziasztok tubicáim. Meghoztam az új részt méghozzá magával a Nagy Királlyal. Remélem tetszett mindenkinek csodaszép estét. 💜
.
.
.
egy kis képet azért itt hagyok
YOU ARE READING
Haikyuu Oneshot [Kérések Nyitva]
FanfictionEz a címből is látható egy Haikyuu oneshot-os könyv lenne. Lesznek: •Karakter x reader •Karakter x oc •Karakter x Karakter ... Lehet lesznek (de nem biztos)16+ vagy 18+ részek de azokat előre jelzem. ⚠︎ Jó szórakozást!😁❤️🏐