Suna x reader 18+

502 17 1
                                    


@Stella2002 részére 

Reader POV

Itt állok barátom háza elött ugyan is ma nála alszok.

Becsengettem és pár perc mulva már meg is jelenik az ajtó elött. Derekamnál fogva magához húz egy csókra mire elmosolyodok.

Bent aztán nagyon sok mindent csináltunk. Just dance-eztünk ahol egy csomót kacagtunk mert hiába mind a ketten szeressük a játékot mégsem tudjuk követni a mozdulatokat. Igy volt hogy teljesen mást csináltunk mit kellett volna Suna még egyszer egy spárga résznél elkezdtett balettozni én meg a hasamat fogva röhögtem rajta. Kajáltunk is ugyan is vittem magammal palacsintát amit otthon csináltam. Suna csak úgy tömte magába mivel imádja.

Most épp valami filmet rak be közben még rendelt pizzát is igy én egy szelettel a kezemben várom hogy kezdjük a mozizást. Barátom miután sikeresen elinditotta a filmet beült mellém és ő is elvett egy szeletet a kajából. Valami vigjátékot rakott be ami nagyon tetszett egy csomo jó poén volt benne. Kb a film felénél Suna kezét éreztem meg combomnál amit elkezdett ujjával cirogatni. Ránéztem de csak nézte a filmet. Nem szenteltem rá nagy figyelmet de mikor már nyakamat kezdte el csókolni akkor már megszólaltam.

-Suna mit szeretnél?

-Hmm szerinem egyértelmű Baby nem?-dörmögi majd folytassa. Folytassa munkáját nyakamon egy egy helyen meg is szivja amire élesen veszem be a levegőt. Szembe ülök az ölébe es megcsókolóm amit egyből viszonoz. Elválva egymástól lekapja magáról a pólót és rólam is a ruhákat. Felsőtestemen végigcsókolt egyetlen helyet sem hagyott ki míg én a kezemmel tartottam felfedező utat testén.

Kezdett fogyni a türelme igy nem tudom honnan de elővarázsolt valahonnan egy óvszert majd magára húztas mielött pislogni tudtam volna egyet már belém is vágódott. Körmeimet hátába mélyesztettem és kicsit fájdalmasan nyögtem fel de amint mozogni kezdett minden átalakult élvezetté. Mozgása gyorsult és idő közben hallhatóvá váltak férfias nyögései/ morgásai is. A szoba csendjét és a tv-ből kiszűrődő hangját egyre intenzivebb sóhajtásaink tarkitották.

Suna nemsokára őrült tempóba kezdett amit én sem és ő sem birt sokáig igy én vállára dőlve értem el a gyönyör kapuját vele egyszerre.

-Nagyon jó volt a mai nap de ez volt a fenyponjta- mosolygott önelégülten. Én is kuncogtam egyet majd álomra hajtottam a fejemet barátom mellkasán.

******/////******

***Pokabuuuu*** Sziasztok visszatértem igen.. hehe remélem tetszett hozom a többi kérést is .

Haikyuu Oneshot [Kérések Nyitva]Where stories live. Discover now