Iwaizumi x reader

289 18 3
                                    

@kitkat_inka06  részére

Reader szemszög

Délután négy óra van. Fáradtan jöttemki a suliból és indultam el a munkahelyemhez ami legalább három megállónyira volt. A buszra felülve a fülesemet felrakva és elinditva a lejátszási listámat figyeltem az utat.

Nagy nehezen oda is értem igaz az út alatt vagy négy pedofil akart mellém leülni és két öreg nénit meg oda kellett engedjek a helyemre mert egymás mellett akartak ülni mindenképp. A kis kávézóhoz mikor oda értem be is mentem a hátsó ajtón majd köszönve pár munkatársamnak átöltöztem majd le is váltottam az egyik lányt aki délelött volt. Csendben egy kis mosollyal vettem fel és vittem ki a rendeléseket amikor is két velem egy idős srác lépett be a helyiségbe. Leültek egy asztalhoz majd vártam hátha nem én kell odamenjek hanem majd valaki megment mivel az egyikőjük nagyon is jól nézett ki. De nem úsztam meg ezért oda is mentem hozzájuk.

-Sziasztok mit hozhatok nektek?-mondom zavartan és próbálok nem a kreol bőrű fiúra nézni.

-Szia két cappucinót kérünk és nekem egy csokis tortát- mondja a mogyoró barna hajú majd miután mindent feliram el is mentem a pulthoz.

Külső szemszög

-Iwa-chaan~~

-Mivan Shittikawa ne nézz igy rám. Felidegesit-morogja Iwaizumi havejának.

-Ne máár~azt hiszed nem láttam, hogy hogy néztél a pincér lányra- huzogatta a szemöldökét Oikawa. Iwaizumi meg elpirult kicsit mire a feladó elkacagta magát- Tehát jó volt a megérzésem.

-Fogd be- modta mivel a lány már hozta is a rendelésüket. Lerakta az italokat amikbe minták voltak rajzolva. Az Oikawaéban egy virág szerüség mig Iwaizumiéban egy szivecske volt. A fiú elpirult a mintát látva de nem nézett a lányra de Oikawa láthatta hogy nem csak legjobb haverja az aki zavarban van hanem a lány is mire halványan elmosolyodott.

Reader szemszög

-Ö-ömm egészségetekre- mondtam majd amien hamar csak lehetett elhúztam onnan. Nem hiszem el hogy Saiko-san ötletébe beleegyeztem.

~pár perccel ezelött~

Visszamenve a pulthoz Saiko-sanhoz fordultam aki egyből mndent tudó szemmel fordult felém.

-Na a kettő közül melyik lopta el az eszed?-kérdezi mire ilyedten nézek rá.

-E-egyik sem.

-Aha engem meg a télapó szült meg. Na halljam.

-Hhh a kreol bőrű sötét hajú.

-Hmm oké mit kértek?- kérdezi ire lediktáltam neki a dolgokat- Oké akkor a kis kiszemeltnek szivecsét csinálok és add oda azt neki meg vagyok értve?

-Mi nem amugy is biztos van barátnője.

-Dehogy is és ha igen akkor is téged választana mivel te bármelyik lányt lenyomod

-Tudod mit oké csak essek túl rajta.

-Ez a beszéd.

~jelen~

És igy történt hogy kedves senpaiom rávett, hogy odaadjam a szivecskés kávét a fiúnak.

Iwaizumi szemszög

Lerakta elém a kávét és megpillantottam a mintát ami egy szivecske volt. Elpirultam igaz tudtam hogy lehet csak ilyet tud vagy csak ilyet csinált és nem jelent semmit. Miután elment felemeltem a fejem és szembe is kerültem egy idegesitő vigyorral.

-Ne vigyorogj Crappykawa mert megverlek.

-Ugyan már Iwa-chan nézd szivecskét kaptál tőle és mikor lerakta neked a kávét még el is pirult biztos hogy kedvel. Ha nem igy lenne akkor nekem is olyan mintát adott volna de nekem más van. Figyelj legyen az hogy mivel alapból te fizetnél mert én csoró vagyok ezért kérdezd meg a nevét és hivd el valahova.

-Mi nem biztos nem kedvel engem engem senki se kedvel.

-Azt akarod hogy megvgjalak! Haa! Leszarom ha kell odacibállak de nem hagyom hogy a haverom az egyetlen lehetőségét hogy barátnőt szerezzen elbassza s kész- nézett mélyen és komolyan a szemembe ezzel engem megijesztve. Oikawa nagyon ritkán komoly de akkor ilyesztő is mivel eléggé kevésszer mutassa meg ezt az oldalát de tudja jól hogy ilyenkor nem tudok nemet mondani igy belementem.

Tovább már csak idegesen ittam a kávémat és folyton azt a pincérlányt kerestem aki hol a pultná volt hol ment rendeléseket felvenni vagy kivinni.

Majd miután megittuk az italokat és Shittikawa megette a csokistortát is felálltunk.

-Csak ügyesen- csap a hátamra mire szúrós szemmel nézek rá hogy engem csak ne csapkodjon inkább kezdjen öltözni.

Hullámzó gyomorral odamentem a pulthoz fizetni mire egy egyetemista rám nézett és vigyorogva a lány felé fordult.

-(Név)-chan gyere valaki fizetni akar-kiált a lánynak aki rám néz de egyböl el is kapja a tekntetét. Ez aranyos. Mikor ideért csak gyorsan beütte a dolgokat és már oda is adta a kasszabont. Odaadtam a pénzt de nem mentem el. Gyerünk Iwaizumi ne legyél gyáva. Nagy levegőt vettem majd a lányra néztem.

-Ömm figyi- erre eám kapta a tekintetét- tudom hogy nem ismerjük egymást de öszintén szimpatikus vagy ezért nem lenne kedved valamikor találkozni?-kérdezem meg.

Reader szemszög

-Ömm figyi- erre eám kapta a tekintetét- tudom hogy nem ismerjük egymást de öszintén szimpatikus vagy ezért nem lenne kedved valamikor találkozni?- kérdezi meg mire elkezdenek azok a pillangok életre kelni a gyomromban és mára már sokadjára elpirultam.

-Ö-ö igen miért ne nekem is szimpatikus vagy-mondom halkan de a sréc meghallotta igy megláttam a mosolyát amitől nagyot dobbant a szivem.

-Rendben én Iwaizumi Hajime vagyok amugy te..

-(T/N) vagyok.

-Örvendek akkor mondjuk vasárnap 2 megfelel?

-I-igen tökéletes.

-Renben itt van a számom majd beszélünk. Szia.

-Sz-szia.- mondom majd miután megfordult Saikohoz fordultam aki nagy mosollyal nézet rám. Én meg teljes boldogsággal vártam a vasárnapot hogy újra láthassam Iwaizumit.

******/////******

Nincs is aranyosabb egy shy de mégis férfias Iwaizuminál.

Haikyuu Oneshot [Kérések Nyitva]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora