Kuroo x reader

474 20 3
                                    

akemi_yao kérésére.

Reader szemszög

Karácsony van. A kedvenc ünnepem, mégis most érzem először magamat rosszul ezen a napon. Mindig a családommal ünnepeltünk de most nem lehetett. A szüleimnek muszaly volt üzleti utra menniük és nem is érnének haza egyhamar. Egyedül éreztem magam nagyon. Barátaimat meg nem akarom ezzel zakalatni  hisz ők is biztos a családjukkal akarnak lenni.

     Épp az egyik karácsonyfa árushoz tartottam, hogy vegyek fát amikor megláttam egy fekete kakashajat. Vettem egy mély levegőt mielött még úgy döntök, leütöm azt a személyt de visszafogtam magam. Tovabhaladok az említett felé aki körül csak úgy hemzsegnek a lányok. Mindegyik nyávogó hangon nyüszít és ájuldoznak. Mit ne mondjak undorító. Mikor odaérek hozzájuk próbálok észrevétlenül elmenni de annak a félkegyelmünek persze hogy észre kellett vennie.
       - [Név]-chan? Oh szia- köszön mosolyogva én meg csak megforgatom a szemem és fejemmel egyet biccentek. A többi lány ridegen méreget ami kezdett kicsit idegesíteni is. Már indultam volna de a fiú utanak szólt- Várj meg megyek én is. Bocsi csajok de a képeket majd késöbbre hagyjuk. Na hali- s azzal odajött hozzám.

      Csendben haladt mellettem és közben nézett. Már mikor azon a szinten voltam hogy leütöm egy oszloppal megszólalt.
      - Na és mit csinálsz itt ilyenkor?
      - Hhhh megyek karácsonyfát venni- mondom ő meg csak nagy szemekkel bamúl rám- Mivan?
      - De hogy fogod hazavinni?
      - Majd valahogy megolom az téged ne érdekeljen. Inkább foglalkozz azokkal a lányokkal akik oda vannak érted. Nem is értem miért jöttél utánam egyaltalán?- kérdezem rá nézve. Ő csak enegm néz.
      - Egy azok a lányok engem nem érdekelnek. Kettő azért jöttem utánad mert te normális vagy és nemolyan nyavajgó mint a többi. Tudod hiányzik a normalis társaság. Három segítek hazavinni a fát- mondta teljesen nyugodtan közben meg egy amolyan szívdöglesztő mosolyt küldött felém. Na de áljon csak meg menet. Neki az én társaságom kell. Kuroo Tesuorunak az én társaságom? Na ez a világ lenagyobb poénja.
      - Figyelj te idióta ha most komoyan csak azért vagy itt hogy elcsábíts akkor sajnálom de ki kell ábrandítsalak mert én nem vagyok olcsó kurva.
      - Hej hej nyugii. Tényleg csak egy normális társaságra vagyom mármint lany társaságra. Tudom hogy ott van a csapat de lányokkal soha nem tudtam normalisan beszélni. És igazad van te nem vagy valami olcsó kurva te más vagy. Szóval megengeded hogy ez az idióta veled menjen fát venni?
      - Hhhh mivel nincs mas valasztásom ezért oké jöhetsz de nem idegesítesz oké?
      - Értettem!

  Így történt, hogy én Kurooval a suli legmenöbb fiujával ketten indultunk karácsonyfát venni. Miután megvettük a fát Kuroo meghívott egy forrócsokira amit el is fogadtam mivel ugyise engedte volna hogy nemet mondjak. Az asztalnál egy csomót beszélgettünk. Kiderült hogy nem is olyan undok paraszt állatt mint gondoltam. Tud kedves és figyelmes is lenni.

     Miutány megittuk az italokat Kurooval egyet veszekedtünk mivel én akartam kifizetni a sajat részem de ő nem engedte. Végül beadtam a derekam s kifizedtte mindkettönk forrocsokiját. Hazafele is fosolt nekem egy csomót de nem bántam. Lehet hogy nem voltunk sohasem túl joban de most higy egyedül vagyok jól esik a társaság. De minden jónak egyszer vége lesz nemde. Uygan is megérkeztünk a hazamhoz.

     - Köszi a mait tényleg nem vagy egy oylan nagy paraszt mint gondoltam.
     - Most úgy teszek mintha nem hallottam volna hogy leparadztoztál de szivesen. Segítsek bevinni vagy majd apukáddal megoldjátok?
     - Ömm nagy kérés lenne ha segítenél? A szüleim nincsenek itthon s egyedül tényleg nehéz lenne.
     - Nincsenek itthon?
     - Nincsenek. Üzleti úton vannak.
     - Karacsonykor de akkornegyedül fogsz ünnepelni.
     - Hat ja.
     - Na azt már nem!
     - Mi?
     - Nem engedem hogy egy ilyen szép lany egyedül töltse a karácsonyt. Tudom már. Hazamegyek elveszek par cuccot s jövök addig a fa ittmarad te menj be.
     - De...
     - Semmi de na menj.

    Bementem a házba s leültem a kanapéra. Vajon mit akar Kuroo. Egy jo negyed óra múlva már valaki telibe ráereszkedett a csangőre. Odaérek az ajtóhoz s Kuroo áll ott egy sporttáskaval a kezében. Egyből belép a házba majd lerakja a cuccait s kilép az ajtón majd behozza a fát. Érthetlen fejjel bámulok rá. Ő is ugyan így visszanéz mire sóhajtok egyet.

      -Minek a sporttáska ?
      -Itt alszok hogy ne legyél egyedül karacsonykor ezért hoztam par cuccot.
      -Tessék?! Na álljunk meg egy percre. Te nem maradsz itt!
      -Mégis miért nem?
      -Mert ember manvolt az egyetlen nap amikor egmashoz szóltunk volna és...
      -És?
      -És...
      -Ha nem tudod akkor maradok- huzza mosolyra a száját. Tényleg nem tudtam mit mondani. Kedves volt tőle hogy itt marad és igazábol nem is volt ellenemre a dolog.

       Egész délután a fát díszítettük sőt még sütit is tudttunk sültni már éjfél is elmúlt de mi egy gagyi filmet nézünk. Nem igazán kötött le a film de azért néztem. Egyszer csak arra leszek figyelmes hogy Kuroo folyamatosan néz engem. Odafordultam hozzá kérdőn erre csak egy kis mosolyra húzta a száját majd megcsókolt.
       Csak kikerekedett szemekkel ültem és egyszer csak viszonoztam tettét. Nem tudom egyszerüen annyira jó volt vele a mai nap, annyira kedves volt annyira törődő. Annyira jól esett vele lenni. Lehetséges lehet hogy ilyen rövid idő alatt valakibe belszeress?
       Elhúzódik tőlem és nem mer a szemembe nézni. Ő most zavarban van?
       -[Név]-chan ne haragudj én. Csak tudod régóta kedvellek. És most komolyan mondom. Szerelemből szeretlek. Tudom hogy azt gondolok ilyen mindenkit megfektetek tipusu srác vagyok de én igen is vágyók a kapcsolatra. Én teljesen megértem ha te nem így érzel irántam hiszen igazad van ma volt az hogy először beszéltünk és...
       -Hagyd abba most!
       -[Név]-chan?
       -Tudod tényleg megvolt a véleményem rólad de tudod pozitivan csalódtam ma . Meglattam benned azt amit eddig nem. És tudod nagyon jól esett hogy ilyen kedves vagy. És tudod valahogy a közelséged is megnyugtatott. Kuroo szerintem én is szeretlek-mindtam és most én húztam egy szenvedélyes csókra amibe kacéran bele is mosolygott.
       -Boldog Karácsonyt Baba.
       -Neked is Kuroo.

      Pokabuuuu♥️♥️😁
Na hát ez egy kicsit gagyi lett. M3g soha nem írtam Kurooval szóval nézzétek el de belejövök majd na hihi.

Haikyuu Oneshot [Kérések Nyitva]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz