Nishinoya x reader

296 26 3
                                    

  erittvagyokragyogok  részére
Reader POV

     A Karasuno fele tartassz mert az idióta bátyád otthon hagyta a matektankönyvét és muszály bevidd annak ellenére hogy lebetegettél. Gyors léptekbe méssz közben egyet egyet köhögsz.
     Beérve a suli kapuján egyből észreveszed bátyád haverját így gyorsan odapattantál hozzá.
     -Yuu-kun!
     -(N-Név)-chan? Te nem beteg vagy?-kérdezi meglepődve.
     -De igen csak Ryuu otthon hagyta a matekkönyvét és be kellett hozzam neki- mondom egyet egyet köhögve közbe. Nem volt jó ötlet ez biztos hogy megölöm Ryuut ezután mert már a fejem is fáj.
     -Nem nézel ki túl jól. Add ide a könyvet én majd felviszem neki. Te meg menj haza s pihenj- mondja aggódóan és rásimít fejemre amivel meglepett eléggé. Majd homlokomra rakja kezét és ilyedt fejjel néz rám.
     -Jézus te lángolsz. Na jo tünés haza most- kapja ki a kezembő és kezd kifele tolni a kapun mire kuncogok kicsit majd haza indultam.

      ♦time skip♦

    Itthon fekszek az ágyban telejesen szétfolyva. Az elmúlt öt órában összesen ha tudtam egy órát aludni és azt is csak így szaggatottan. Hiába vettem gyógyszert be nem használt.
    Saeko nincs itthon és Ryuu is csak késöbb jön haza, anyáék meg munkában.
    Fészkelődök a takaró alatt mikor hallom ahogy a szobám ajtaja kinyílik. Azt hiszem bátyám az és már ugranék neki hogy miattam hazajött. De nem ő volt. Az ajtóban épp pár centive magasabb, egy évvel idősebb barátom állt.
     -Yuu?Te itt? Nem edzésetek van?
     -De, de eljöttem mert tudtam hogy szarul vagy így hamar hazasiettem és el is hoztam a nagyi hires neves csodafőztyét amitől hipp hopp jobban leszel- mondja mosolyogva mire nekem nagyot dobban a szivem.
     -Köszönöm- mondom majd felülök és odaadja nekem a kis poharat majd megiszom mind.
     -Ennek szőrnyű ize volt- mindom savanyú fejjel.
     -Tudom de hatni fog hidd el.
     -Okéoké- mindom majd rá nézek- Tényleg miattam képes voltál eljönni edzésrő. Arról az edzésről ahol ott van Kiyoko-san is. Nem ismerlek. Hol van Yuu mit csináltál vele?- mondom mire elneveti magát.
     -Én vagyok az de tudod ezt még nem mondtam Ryuunak de...
     -De?
     -De én már nem akarok Kiyoko-san után koslatni.
     -Álj álj álj ez így sok. Tehát azt mondod hogy már nem szereted Kiyokot?
     -Hát ja.
     -Oké ki a csaj?- kérdezem mindent sejtő mosollyal mire elpirul.
     -M-mi?
     -Ne értetlenkedj annyit na biztos hogy van egy másik lány aki miatt ott hagytad Kiyokot- lenéz maga elé mintha gondolkodna majd rám néz és közelebb hajolva egy kis puszit ad a homlokomra.
     -Te vagy az a csaj- mondja mosolyogva nekem meg vér szökött az arcomba miközben kikerekedett szemekkel néztem. El sem hittem amit mondott. Testem magától mozdult de őszintén és nyakába vetettem magam mire mind a ketten a földön végeztük.
     -Én is szeretlek Yuu!!- nézek rá ő meg mosolyogva megcsókol nem is törődve hogy beteg vagyok.
     -Imádlak soha nem fogsz megszabadulni tőlem.
     -És én mondtam hogy meg akarok?- kuncog egyet majd a nap többi részében filmet néztünk és nevettünk.
    
   

Haikyuu Oneshot [Kérések Nyitva]Where stories live. Discover now