EmeseDek kérésére. Remélem tetszik. Jó szórakozást.
Sugawara szemszög
Végre vége van a sulinak. Alig vártam már. Majd meghaltam a sok óra miatt. A matektanárnő még dogát is íratott.
Siettem gyorsan Daichiék terme felé, hogy eggyütt menjünk amikor megtorpantam. Daichi éppen egyik évfolyam társunkkal Michimiyaval beszélgetett. A lány a női röpicsapat kapitánya volt. Nem igazán vagyunk oda egymásért.
Michimiya ha Daichival vagyok mindig elrángassa valahova csak ne legyen velem. Szerlmes a csaj én értem csak azt senki se tudja hogy én is.Már első évünk óta. És igen Daichiba, egy fiúba. Két személy tud erről és az Asahi aki legelőször azt hitte csak hülyülök vele de amikor elmondtam hogy komolyan gondoltam akkor teljes sokk esett rá. De nem ítélt el. A másik személy a húgom volt Kimiko. (szerk. nem tudom mi ez a név csak kitaláltam s tetszett xd) Ő ahhoz képest nagyon jól fogadta. Sőt teljes mértékben fanolt. Tudni kell róla hogy nagy yaoi fan szóval tudtam hogy ő nem is fog megutálni amiért meleg vagyok.
Na de vissza a jelenbe. Daichi és Michimiya ott álltak a folyósón és valamin nevettek. Összeszorult a gyomrom és ideges lettem. De vettem egy kis erőt magamon és odamentem ezzel megszakítva a beszélgetésüket.
-Sziasztok- köszönök nekik.
-Szia Suga- köszön Daichi is Michimiya meg csak biccent egyet közben szúrós szemmel néz engem
- Mi járatban erre?
- Hát gondoltam hogy megvárlak s mehetnénk együtt az edzésre amúgy is unatkozok.
- Oh hát tudod neked még nem mondtam de ma nem fogok menni edzésre. Takedanak mondtam csak neked elfelejtettem- mondja közben a fejét vakarja zavartan. Miért nem jön edzésre? Mintha olvasna a fejemben.
- Gondolom érdekel miért?
- Hát most hogy mondod igen- mindom már egy kicsit idegesen. Nyugi Sugawara biztos csak a szüleinek kell valami segitség hisz már volt ilyen.
- Hát tudod Michimiyaval van egy bemutatónk kémiából amit meg kéne csináljunk mert a tanár kevés időt hagyott rá és edzés után már nem tudnánk megcsinálni- közöli az okot én meg a lányra nézek aki épp csak egy pillanatra de egy kis gúnyos mosolyt küldött felém.
- Oh é-értem- mondom szomorúan de belül folytogat a düh- Akkor én mentem. Sziasztok- köszönök majd elindultam a tornaterem felé.Az edzés hamar eltelt, közben elmondtam Asahinak is a dolgot aki probált lelket önteni belém de nem járt sok sikerrel.
Otthon se volt jobb kedvem. Hazaérve ettem és felmentem a szobámba majd tanultam. Egyszer egy ideges Kimiko csörtetett be.
-Komolyan hagytad?! Nem hiszem el Nii-san most komolyan! Ha szereted akkor...-nem tudta befejezni mivel teljesen elegem volt már.
-Mit csinálhattam volna haaa?!! Mondjam meg neki hogy nem méssz sehova Michimiyával mert én szererlek vagy miii?!! Amugy is Daichi nem ugy néz ki mint egy meleg. Akkor meg minek eröltetni!- ordítom le a hugomat aki rezzéstelen arccal odajön majd lekever nekem egyet. Kikerekedett szemekkel nézek rá majd megszólal.-Holnap elhívod valahova és elmondod neki mert ha nem Asahi hozhassa a kereszttől elkezdve a szenteltvízig mindent de a bennem levő démont nem fogja elkergetni- erre csak nyelek egy nagyot. Tudom milyen ha Kimiko bedühösödik és az egyaltalán nem szép látvány.
-És amúgy is a hetedik érzékem azt súgja hogy ő is kedvel téged.
-Ahha te és a hetedik érzék persze hogyne- forgatom meg a szemeimet majd megigérve neki higy holnap megteszek mindent kiressédkeltem a szobámból.*Másnap*
Ma nagy gyomorgörcsel keltem. Hála drága hugomnak el fogom ma hivni Daichit egy kávéra és elmindom neki hogy mit érzek iránta.
A suliban megint nem hagytak békünköt de ez nem igazán foglalkoztatott. Asahi egész tanítás alatt tartotta bennem a szellemet nehigy megtántorodjak. És végül elérkezett a napnak az a pontja hogy Daichihoz elindultam.
Az osztályukhoz érve belestem az ajtón majd intettem neki hogy jöjjön ki.
-Szia Suga hát te ma nincs edzés?
-Tudom csak gondoltam hogy beülhetnénk valahova ma. Például egy kávéra?-kérdezem reménykedve.
-Oké miért is ne?-rántya meg a vállát én meg nagy mosollyal a fejemen elindultunk.Egy közeli kávézóhoz mentünk. Beültünk majd ki kértük a rendelésünket. Míg nagyban veszélgettünk és ittuk az italunkat egyszer valaki ledobja magát Daichi mellé. Valakinek valami tipje higy ki lehet az? Egyértelmü nem? Igen Michimiya.
-Szia Daichi-kun...oh és Sugawara-mindja az én nevemet gunyosan- Mit csináltok?-kérdezi Daichitol.
- Mint látod bejöttünk meginni valamit.
- Ahha az jó mondd nincs kedved feljönni hozzám mondjuk most-mondja barátom szemeibe nézve én meg a poharamat szorítottam. Ha most egy srác csinálta volna ezt akkor biztos beütöttem volna az orrát de most Michimiyanál egy kicsit majdbem ádgondoltam a dolgot. Daichi kínosan ránézett majd válaszolt.
- Bocsi de most Sugával vagyok nem fogom itt hagyni- mondja majd kicsit arrébb tolja a lányt magátol mert már eléggé közel volt hozzá. Michimiya csak felállt rám nézett majd megpofozott és kiviharzott a kávézóból.
Daichi sokkosan míg én idegesen néztem magam elé.-Suga jól vagy?- kérdezi meg tőlem.
-Hhh igen minden rendben. Amúgy meg hogy hogy nem mentél vele eddig mindig ha hívott elmentél. Hiszen szereted őt nem? -teszem fel a gondolatom csak éppen nem magamban mivel sikerült hangosan kérdeznem.- Suga te bolond vagy- kezd el nevetni de ahigy észreveszi komoly arcomat abbahagyja- Figyelj tudom higy mostanában eléggé sokszor rabol el Michimiya de mindig addig nyaggat amig el nem megyek vele de gondolom ez nem tünt fel. Pedig én nem akarlak otthagyni főleg téged. És amugy sem Michimiya tetszik.
- Ezt hogy érted? Akkor ki?- kérdezem meg.
- Tudod egy fiú aki épp itt ül ebben a kávézóban. Akinek a világ legszebb mosolya van és ő a röpicsapat anyja.- mondja lekintetét erősen az enyémbe furja majd folytassa- Sugawara én szeretlek- mondja ki a szavakat én meg egy kis sokk után reagálva megfogom az asztalon átnyujtozva a pólója nyakát és magamhiz húzom egy csókra. Kicsit meglepődik de egyből viszonozza. Miután elváltunk ránéztem.
- Én is szeretlek Daichi.
(és téged is hugi a hetdik érzékeddel és az erőszakos éneddel együtt.)Pokabuuuuu🏐😁🥰
Sziasztok gyermekeim remélem tetszett. Sosem írtam Daisugas sztorit de nekem eléggé tetszik ez. Amúgy meg ha a sztoriban úgy esne le hogy nem igazán szeretem Michimiyát az nem így van.
YOU ARE READING
Haikyuu Oneshot [Kérések Nyitva]
FanfictionEz a címből is látható egy Haikyuu oneshot-os könyv lenne. Lesznek: •Karakter x reader •Karakter x oc •Karakter x Karakter ... Lehet lesznek (de nem biztos)16+ vagy 18+ részek de azokat előre jelzem. ⚠︎ Jó szórakozást!😁❤️🏐