~Have a nice human life Katherine~ 11

589 51 1
                                    

Cand intram in casa nu mai era nimeni acolo , cred ca Peter si Meredif au plecat

-Unde este leacul?

-In geanta... De ce ?

-Eram curios daca il mai ai...

-Derek ti.am spus ca nu o sa.l iau ...iti apartine , din cauza mea ai devenit varcolac ....

-A fost un accident nu ai facut.o intentionat ...

-Acum esti nemuritor si stim amandoi ca ai urat mereu asta ...

-La fel si tu !!

Ii iau mana si ii pun leacul in mana si ii spun

-Te rog fa asta mentru mine...

El da usor din cap in semn ca este de acord , incearca sa zambeasca putin dar nu ii reuseste si cred ca avea si niste lacrimi in ochi , iar eu il iau in brarte ...

-Sunt asa de obosita...

-La fel si eu...

Ne intindem amandoi in pat si apucam sa spunem doar atat

-Noapte buna !!!

......si ne culcam instantaneu

*** dimineata

- Neata !! Cum ai dormit?

-Destul de bine ....spun eu cascand si dornand niste cafea ...

-Ce program avem astazi?

Dau din cap insemn ca nu stiu si ma asez sa imi beau cafeaoa

-Stiai ca Peter si.a oprit emotiile?

-Nu ... De unde ai aflat ?

-Am simtit lucrul asta ...

....

-Vrei sa iesim.... ???? Spun eu putin subtil

El zambeste apoi spune..

-Mi.ar placea !! Spune el cu un zambet atat de dulce si fermecator

-Ne intalnim in 5 minute jos ..

-ok...

***

Eram fericuta , pentru peimadata in 500 de ani ma simteam bine alaturi de cineva ...

Ne plimbam impreuna , pe aleea unui parc umbrit de copacii ... Totul era perfect pana cand ... Telefonul lui Derek suna ...

-Meredif?

-Derek imi pare rau , dar trebuie sa vorbim ...avea un ton al vocii foarte timid

-Despre ce ? Spune el rece ..

-Despre noi , vreau sa aflu niste lucruri, care pentru mine sunt in ceata .... Te rog fa asta pentru mine si apoi jur ca nu o sa mai auzi de mine

-Ok .. Ne intalnim intr.o jumatate de ora la Peter acasa -La Peter ..??

-Este si casa mea ...

-De cand te.ai mutat la Katherine ...nu ai mai dat pe acasa

-Intr.o jumatate de ora ,la Peter acasa!!!!

Apoi inchide telefonul destul de nervos..

-S.a intamplat ceva?

-Meredif... Vrea sa ne intalnim

-Care este problema?

-Daca este o capcana , iar eu te las singura....

-Pot sa ma apar si singura ..

-Asa este esti mai puternica decat mine ...am uitat de asta...

-Ceee ? Nu este adevarat ! Tu ma poti omora pe mine extrem de usor...

-Te.ai luptat cu Peter cand era varcolac si aproape l.ai omorat ... Esti extrem de puternica...

-Dute si vorbeste cu Meredif. Tot ce vreau este sa fi atent la orice detaliu ...

El sa din cap in semn ca aproba , dar era trist si ingrijorat ..

***

-Deci ai vrut sa vorbim .... Vorbeste!!

-Pentru inceput vreau sa te calmezi ...

El o privea fix in ochi si ochi incepeau sa ii lacrimeze ,dar nu a lasat sa se vada asta..

-Vreau sa te intreb ce s.a intamplat cu noi ... Eram atat de fericiti impreuna , stiu ca dupa ce am fost ingropata inca ai continuat sa ma cauti ... Este ceva ce ne leaga Derek..

-O iubesc ...

-Ba nu ... Nu o iubesti , o consideri puternica , si vrei sa ii iei toata puterea , dar in acelasi timp nu vrei nici sa o ranesti , minindu.te pe tine insusi ca o iubesti , dor ca sa iti fie mai usor ..

Merefif spune toate astea in timp ce plngea , apoi il apuca de maini pe Deek si incepe sa povesteasca ...

-Acum sunt un vampir , iar tu esti un omega ... Toate adtea din cauza ei ... Am vrut sa traiesc o viata lipsita de griji si absolut normala alaturi de persoana pe care o iubesc. Dar din pacate nu s.a intamplat asa ...

Derek se uita lung la Meredif , apoi scoate leacul si il da...

-Nu vreau sa spun nimic mai mult , singura persoana langa care ma vad si langa care as putea sa mor este Katherine ... In schimb tu poti inbatrani alaturi de persoana pe care o sa o iubesti ...

Apoi Derek pleaca afara din casa aia ... Ii daduse leacul lui Meredif .. Se tot intreba dava a facut alegerea buna...

Iar eu in timp ce ma duceam spre casa Carolinei , ma intalnesc cu Meredif

Eram tare nervoasa pe ea asa ca incep sa o dau cu capul de o usa ..

-Ce faci?

-Tu ce crezi ? Am avut o zi proasta..

Stai departe de Derek si de tot ce imi apartine !!! Spun eu in timp ce o loveam

-Desigur! Deoarece katherine Pirce trebuie sa aiba ceea ce isi doreste...

O trantesc la pamant si o lovesc in mod repetat. .

-O merit , am muncit pentru ea , cred ca sti tu pentru ce-pentru o viata. Iar tu ai furat.o pe a mea...Tu ai totul , si asta nu pentru ca esti fata cuminte care merita sa fie fericita , ci pentru ca tu ai furat.o pe a mea!!!

-"Ti.am furat viata?" Mi.ai ucis familia !

-Familia Walker , a fost ceva distractiv...

Ea isi arata coltii si vine spre mine pentru a ma ataca ...dar nu era suficent de puternica si o trantesc cu usurinta ... I.au un bat lung si subtire si il infig in gat..

-Eu nu mai am nimic ! Si sunt pe cale sa schimb asta ..

In timp ce ea se tara sa scape imi spunea ..

-Derek nu te iubeste cu adevart , tot ceea ce vrea de la tine este puterea ta , ATAT , nimic mai mult ... Iar tu Katherine iti vei gasi sfarsitul in cel mai dureros mod posibil...

-Asta este sfarsitul ta!! Bye bye little girl ! ...Eu imi infig mana in pieptul ei ,pentru ai scoate imima ..

Ea scoate leacul leacul si mi.l baga in gura ....

-HAVE A NICE HUMAN LIFE KATHERINE!!!

Heyy ... Gata si cu capitolul asta , sper sa va placa si pentru a ma convinge si pe mine de lucrul asta puteti apasa pe mica steluta , ce simbolizeaza un vot pentru carte si pentru mine ceva urias , care ma face exterem de fericita ... ;)
Lupta dintre cele doua este exact ca cea din videoclipul de mai sus , doar discutia dintre ele este cea pe care am scris.o eu ...
De acum Katherine va duce o viata normala ? Cum v.a reusi ea sa se apere de toti? .... Sau se va transforma iarasi intr.un vampir si se va razbuna pe toti....
Raspunsul il veti afla citind in continuare cartea ...

Vampiri vs varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum