Era seara si afara ploua torential . Ma uitam pe geam si eram ingandurata , in camera era o liniste mortala, pana sa imi sune telefonul . Era unul dintre vanatori care imi spusese ca a vazut doi varcolaci . Initial nu am vrut sa ma duc dar , mintea imi zbura rapid la Derek , si am facut.o doar ca imi va face placere sa il omor, dupa ce m.a facut sa ma gandesc prin ce trecusem .
Era luna plina -noaptea tuturor varcolacilor , noaptea cand trebuia sa stau inchisa in casa ,dar adrenalina era prea mare.
Am cautat pana la un depozit vechi , simteam cum tensiunea crestea ,nu stiu ce era in capul meu dar am intrat . Din pacate nu erau doi varcolaci erau 4 un alpha , doi betta si un omega , puteam sa ii deosebesc prin culoarea ochilor. Minunat , de ce nu am ramas eu in casa la caldurica ?
Incerc sa raman in picioare ,ceea ce era cam greu, pana cand luna plina dispare . Varcolacii erau complet transformati si acoperiti de blana . Era o lupta stransa.
Incep sa obosesc si sa ma simt slabita , dar atunci luna plina dispare . Cei patru cad la pamant epuizati si se transforma in oameni . Eram nervoasa , putin surprinasa si extrem de socata ....
Exact cum sa asteptam Derek era varcolacul cel mare si puternic , dar cei trei erau , vanatorii cu care eu ma luptam impotriva varcolatilor ... Erau defapt varcolaci, dar cum ????
-Ce Dumnezeu se intampla ?
Derek vine pe la spatele meu si imi sopteste la ureche destul de senzual si mult prea ironic .
-Nu fi asa de surprinsa... Tocmai ai facut cunostinta cu haita mea.
Deci nicio secunda Derek nu putea fi omorat de catre mine ? Dar de ce m.a lasat sa cred asta ?
Eu inghit in sec si il imping cu toata forta care imi mai ramasese.
-Deci voi sunteti vanatori .... Sau ce ?
- Defapt noi ii vanam pe cei care ne vaneaza ..Cand va acele creaturi au vrut sa ne omoare .
-Deci eu v.am ajutat sa va razbunati ?!?!
- Yep , Ceva de genu' spune Derek , incercand sa ma intimideze .
Plina de nervi si foarte foriasa scot un rgnet specific vampirilor , apoi cei trei " vanatori" fac si ei la fel .
-Daca atunci nu am putut sa te omor ,acum pot . si ma indrept spre Derek cu latura mea de vamir , la fel de repede isi schimba si el culoarea achilor si caninii.
Intr.un moment de slabiciunde , Derek ma musca de brat. De durere cad necontrolat la pamant
- Esti delicioasa scumpo! Era murdar de sangele meu , dar nu ezita sa plece fara sa se uite in urma .
Incercand sa ma tarasc pana acasa , aveam tot felul de iluzii . Pofta de sange imi crestea , si nu puteam sa.mi contolez puterile , coltii iesau la iveala fara sa vreau si culoarea ochilor mi se schimba instantaneu.
Aveam nevoie de sangele celui care m.a muscat , amestecat cu unul al unei varjitoare. Dar nu stiam nicio vrajitoare in Mistyc Falls . daca nu primeam antidotul curand ,pana dimineata as fi murit
Ajunsa insfarsit acasa , lacrimile imi cad necontrolat . Imi repetam continuu in minte ca trebuie sa fiu mai puternica decat atat , ce ar zice tata daca m.ar vedea asa ? Trebuie sa o fac , trevuie sa supravietuiesc , subt mai puternica de atat , aunt mai put... Si de la atatea ganduri ma cuprinse somnul .
Dar din cauza durerilor m.am trezit si langa mine era nenorocitul de Derek .
-Ce cauti aici ? Am zis eu , respirand sacant si plina de nervi.
- Buna si tie !!!.. Auuu astq nu arata prea bine...
- Esti atat de josnic ... Nu uita ca intr.o zi Derek Hale go in hall ...
Acesta se inerveaza si isi infige ghearele in rana provocata de el mai devreme . Scot un tipat atat de tare iar din instinct ii musc gatul , hraninduma cu sangele lui. Din pacate acesta se vindeca repede .
- De ce esti asa de agitata? Relaxeaza.te ... Ti.am adus si un vizitator...
Speriata si legata la ochi , Jennifer intra in camera . Ochii mi se umplura de lacrimi ,m.am ridicat si am luat.o in brate dandu.i esarfa de la ochi jos.
-Jenni , oh Doamne esti bine ?
-Da sunt bine , tu ce faci ? Ce s.a intamplat ?
Derek zambea in coltul gurii , si avea o sclipire in ochi .
-Mi.ai rapit sora???!!
-Daaa , dar nu asta doreati , sa va reantalniti ... Acum surorile Petrenva sunt impreuna.
Derek se ridica si cu ghearele o zgarie pe Jennifer , aceasta sangereaza intr.un pahar . Ma pune sa beau apoi imi arata inchietura lui .
- Infructa.te iubito !!!
Imi infig coltii in mana lui si beau putin din sangele lui.
Simt cum rana incepe sa mi se vindece si puterile incep sa apara , iau un cutit de langa pat si il apropii de gatul lui
- Cat timp vei mai trai , sa nu imi mai spui niciodata "iubito" clar?!
- Asa te comporti cu cel care ti.a salvat viata , de doua ori?
-Da , pentru ca tu ai pus.o in pericol , de doua ori !! Ar trebui sa pleci !
Derek , se uita in jos si da aprobator din cap .
Dupa ce iese din camera , la o fractiune de secunda o iau pe Jennifer in brate .
-Unde ai fost ,mi.a fost asa dor de tine . Nu te.am mai vazut decand mi.ai facut acest inel pentru zi (cu el pot iesi ziua ,fara ca razele soarelui sa ma arda)
-Doamne Katherine nu te.ai schimbat deloc ...... Si seriosss varcolaci?!!!!! Nu poti sta departe de belele nici macar un moment , fara ca eu sa te salvez . Sune aceasta schitand un zambet .
Hai in New Orlens , acola poti sta departe de primejdii, acolo am locui pana acum .
- Viata fara adrenalina si pericole , da ce.s eu maicuta ?!
-Da , daca nu dai cu pomnii si cu picioarele in ceva nu te simti bine...
-Exact.... Cum te.ai aconaodat cu noua ta viata ?
-O vrajitoare m.a invatat sa imi canalizez puterile , dar tu?
- Da .... Ammmm asta nu este foarte important . Tie foame ?
-A fost Derek?
- Mdaaa .
CITEȘTI
Vampiri vs varcolaci
RandomCu totii stim ca atunci cand un vampir se intalneste cu un varcolac , nu iese bine . Dar ce se intampla cand doua fiinte supranaturale se intalnesc , si sunt nevoiti sa lupte impreuna ? Pai raspunsul este simpu , se indragostesc unul de altul ...