M.am infiltrat in micutul si dragutul corp al mult prea iubitei Meredif Waalker . Insfarsit am viata care mi.am dorito...Am sa ma joc cu mintea tuturor ....si am sa ma distrez pe cinste si cel mai impoetant sunt din nou vampir . Singura greseala pe care Meredif a facut.o este sa se indragosteasca de Peter Hale
Scriu toate aste intr.un jurnal pe care il lasase ... Ma ajutam de acel jurnal sa aflu ce "activitati" facea Meredif ...
Nimeni inafara de Nadia nu stia adevarul...
Eram in casa fratilor Hale ... Stateam si scriam in jurnal. Pana cand Peter se aseaza langa mine si vrea sa ma sarute... Eu ma trag in spate si ii spun...
-Peter... Trebuie sa vorbim ...
-Despre ce ? ....spune el speriat
-Relatia noastra .... Nu cred ca mai merge....spun eu ezitant...
-Ce?
-Peter ... Mi.am dat seama ca ma controlezi ...Nu vreau sa fiu asa . Mi.am dat seama ca merit ceva mai bun.
-Cum ai ajuns la concluzia asta ?
-Mereu vrei sa detii controlul . Pe patul de moarte Katherine era slabita , dar tu nu ai ezitat niciun moment sa o faci sa se simta mai rau, sau sa incetezi sa.i mai controlezi mintea...
-Mai nou te intereseaza de Katherine?
-Nu imi pare rau de ea , dar cred ca ar fi trebuit sa o lasi sa petreaca ultimele momente din viata ei , alaturi de familie...
Scopul meu era sa.l inervez foarte tare , destul de tare incat sa.l provoc sa ma atace . Ii spun cuvinte grele , si il atac acolo unde il doare cel mai tare...
Intr.un final se ridica si vine nervos spre mine...Eu "ca sa ma apar" ii infig in piept o siringa .cu niste venin...astfel Peter se va hrani doar din vampiri si va fi extrem de sensibil la mirosul de sange...
La scurt timp vine si Derek ...Peter era pe jos si eu bineinteles eram extrem de ingrijorata...
-Ce s.a intamplat?
-A vrut sa ma atace , din instinct m.am aparat... Nu am vrut sa.l ranesc
-Cu ce l.ai injectat?
-Venin de hibrid...
-De unde ai facut rost de asa ceva ?
-Nu conteaza asta...te rog ajuuta.l!
-Suna la o ambulanta..
Sun disperata la o ambulanta, si vorbesc cu doctorul Wasterfild... Un doctor care se ocupa in secret de cazuri supranaturale...
Ambulanta ajunge si Peter merge la spital . Eu si Derek vorbeam cu dr. Was ...
-Poate fi ajutat ... Are nevoie de un medicament care se afla in Valea Regilor Decedati...
-Perfect!!!.... Exista un leac , eu si Derek vom merge sa.l luam..
-Esti sigura?
-Trebuie sa.l ajutam
***
In drum sa spre Valea Regilor Decedati, Derek opreste masina pentru a.i face plinul. Intra in servisul-auto ,iar eu raman singura...Desfac capota masinii si rup o teava de a masinii si o ma patez cu lichidul pe pluza si pe fata ...Cand Derek iese se uita ciudat la mine si intreaba...
-Ce ai patit?
-Ce s.a intamplat?
-Ai ceva.... pe fata...
Ma uit in reflexia oglinzii si spun ingrijorata ..
-Oh Doamne ... Sunt asa de neandemanatica... Cred ca ar fi bine sa mergem la un hotel sa facem un dus si sa ne odihnim putin...
-Da cred ca ar fi o idee buna...
Eu incercam sa ma apropii de el dar el era asa de distant si rece cu Meredif.... Ceea ce este un lucru bun...
Ne cazam la un hotel micut ... El este primul la dus , cand iese , avea doar un prosop pe solduri . Dupa ce ies si eu din dus avram doar un prosop scurt, dar care imi acopera zomele intime ...
-Hei Derek ! Da.mi te rog bluza aia verde de pe pat..
Dupa ce mi.o da ma intorc cu spatele , las usa de la baie deschisa " accidental" si ma schim ... Cand ma vede inghite in sec ...
-Hey... Te simti bine? De cand a murit Katherine esti ezitant...
-Tocmai mi.a murit iubita...
-De ce o mai iubesti? S.a jucat cu sentimentele tale.. Stim amandoi ca ceea ce ai simtit pentru ea nu a foat real...Tot ceea ce trebuie sa faci este sa treci peste...
El se uita incordat la mine si parca era hibnotizat. Ma apropi mai mult de el apoi il sarut pasional ... La inceput , raspunde la gestul meu , dar dupa cateva secunda se trage inapoi...
-Peter!!!..
-Ma controla.. Detinea controlul asupra mea ... Relatia dintre noi o fost o minciuna , trebuia doar sa.i fac trucurile murdare ... Insa relatia dinte mine si tine a fost ceva ...epic si adevarat , iar tu nu poti nega asta...
Dupa ce termin de spus toate aste ... Ma apropii de el si il sarut iar... El nu actiona in niciun fel si imi venea sa.i rup capul.... Tocmai sa sarutat cu Meredif in timp ce fosta lui iubita zace intr.un sicriu de nu mai mult de 24 de ore... Dar....
-Cred ca ar trebui sa ne odihnim ... Vom avea un drum lung...
-Da ... Cred ca ai dreptate...spun eu intimidataPeter era inchis intr.o celula , in timp ce se ruga de pasnic sa.i dea un pahar mic de sange... care era bineinteles vampir....
Dimineata ... Ma trezesc in pat , iar Derek era intins pe jos... Serioss? Prefera sa doarma pe jos??? (Dar asta nu este un lucru rau)...
Dupa ce imi piepten parul pornim la drum spre Valea Regilor...
Eram in fata unei casi vechi si aproape daramate ... Eu nu pot intra in casa , pentru ca mda... Sunt un mort viu in corpul altui mort viu..dar derek putea intra . Se apropie de usa si cand o deschide il vede pe Peter tinandu.l pe Matt legat de un scaun ... Deci ... Fratele lui Meredif traieste si se pare ca Peter si ea erau singurii care stiau... Eram atat de nervoasa si de surprinsa ,si nu stiam cum sa reactionez ...
-De ce? .... Cum de te simteai controlata?
-Peter... Stai departe de Matt!!!
-De ce? Eu sunt cel care impune regulile ...
-Da.i drumul ... Spune Derek fiind atent la orice miscare...
Peter isi afiseaza un zambet fals si ironic apoi il musca pe Matt de gat...
Strig disperata dupa fratele meu , dar in sinea mea eram atat de fericita ca a mai murit o pacoste care facea doar sa.mi strice plaburile .
Stiam ca trebuie sa.l salvez doar ca sa nu mi se fi dat de gol identitatea .
Dupa muscatura zdracana pe care a luat.o Matt, Peter fuge di acea incapere , fara a o rani pe pretioasa lui Meredif .
Nu am apucat sa luam leacul dar , am stat o noate impreuna cu Derek. Ne.am intors acasa iar pacostea de Caroline vine la mine si pentru a ma intreba cum a fost in calatoria cu Derek .
In vocea ei era un fir de ironie care ma enerva la culme. Discutia noastra se transforma in una foarte aprinsa ... Si o transform pe Caroline ontr.un vampir dand.ui din sangele meu....
Ma duc la Nadia si ii povestesc totul ... Imi spune ca este o poveste cidata care pe ea pe
amuza . Ii spun si de Matt si ea ma sfatuieste sa ii protejez cat pot eu de bine...
-Mda ...m.am prins de lucrul asta asa ca i.am facut respiratie gura la gura.... Asta era singurul lucru pe care il vedeam ca pe o solutie si a fost atat de scarbosss....
Nadia incepe sa rada si mai tare ...
Caroline se trezeste pe pe jos cu ajutorul unui strain ...iar ea cand se trezesye se hraneste din el
..
CITEȘTI
Vampiri vs varcolaci
RandomCu totii stim ca atunci cand un vampir se intalneste cu un varcolac , nu iese bine . Dar ce se intampla cand doua fiinte supranaturale se intalnesc , si sunt nevoiti sa lupte impreuna ? Pai raspunsul este simpu , se indragostesc unul de altul ...