~inceputul 1940~ 1

3.1K 137 17
                                    

Heyy numele meu este Katherine Pirce . Am avut o viata normala pana la varsta de 18 ani ,incat eu si sora mea , a trebuit sa induram crudul adevar .

Tatal meu ma antrena , luptam impreuna si uram cand facem lucrul asta pentruca de fiecare data cand piedeam( si asta se intampla mereu) , ma facea sa cred ca sunt slaba ,ca nu am putere si forta

Dar acum am inteles de ce facea asta ... Spunandu.mi ca sunt slaba , defapt ma ambitiona mai tare , dar niciodata nu intelegeam cu de este asa de puternic...

Sora mea, Jennifer , petrecea mai mult timp cu mama.

Spre deodebire de mine , ea calcula si analiza mai mult , in schimb eu actionam si loveam cu putere indiferent ce ar fi fost. Eram o familie unita pana cand la varsta de 18 ani , tata m.a intrebat " cum ar fi daca as avea toata puterea ? Daca as fi de neoprit ? Daca as fi cea mai piternica fiinta de pe panant? " iar mama ii propunea lui Jennifer " ca poate sa se auto.controleze in fiecare sitiatie , sa detina puterea absoluta ."

Amandoua am raspuns indiferent si am aprobat ca ar fi distractiv . Nu prea intelegeam , ce vor sa spuna dar credeam ca glumesc . Tata a inceput sa ridice tonul si sa spuna foarte tare ca este serios . Eu fiind sora mai mare , am inceput sa tidic tonul si sa zic Nu vrem sa fim asa . Nu am inteles de ce tata se uita lung la mama.

La masa tata ne pusese in bautara sangele lui , sange de vampir . Nu am stiut lucrul asta , dar dupa ce am baut , tata si mama s.au ridicat brusc de la masa si ne.au soptit " va iubim sa nu uitati asta " . Niste oameni cu mult par pe fata , ochii rosii si colti ascutiti au intrat peste noi , tata avea si el ochii rosii si colti dar nu semana cu acel barbat , iar mama plutea in aer. -Doamne ce se intampla ?

- Katherine , lupta ! Asta a fost tot ce am inteles de la tata .

A dat cu pumnii si cu picioarele in tot ce am nimerit , nu stiam ce faceam dar imi era frica . Tata si mama erau prabusiti la pamant . Unul dintre acei barbati a vrut sa o muste pe Jenni , dar m.am pus in fata ei si am apucat doar sa strig fugi si apoi am simtit cum sangele imi curgea din gat , am cazut la pamant . Jennifer a fugit din casa aia , ea a fost singura care a supravietuit

Sau Nu......

Vampiri vs varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum