They know...

444 33 2
                                    

Sangele Nadiei tasnea din gatul ei ca o fantana... Era intinsa pe jos si abia se mai misca....
Iar eu eram atat de nervoasa ca Derek inca nu a uitat.o pe Meredif , dar totodata aveam nevoie de atingerea fina si senzoala a buzelor lui .
Seara se.n cheie si eu ma indrept catre mama . Nu stiam daca ar trebui sa fiu fericita sau sa.l urasc pentru ce facuse ...dar brusc vad imagimea Nadiei stand intr.o balta de sange
-Nuu!!!
-Katherine?!.... Incearca sa spuna ea ...
-Ce s.a intamplat ? ....fara sa mai astept sa.mi raspunda ii dau din sangele meu... Dar ea murise si murise cu el in corp ...
Iesisem puti afara sa.i fac rost de un corp cu sange proaspat, si chear atunci se tezise si ea..
-Katherine ce s.a intamplat?
-Ai murit si acum iesti vie...
-Cee? M.ai transformat?
-Calmeazate inca nu iesi transformata complet...
-Nu pot sa cred ca ai facut asta..
-Dupa ce o sa te hranesti o sa te simti mai bine
-Nu pot face asta... Magia mea...
-Oricum ai pierdut.o ...
Era foarte speriata si nervoasa...
-Nu este timpul sa faci pe modesta... Tot ce mi.ar lipsi este sa te vad moarta din nou... Iti promit ca din clipa asta voi fi o fiica mai buna , nu o sa te mai las singura. Dar acum te rog hraneste.te
-De ce ai facut asta ? Spune ea cu lacrimi in ochii
-Nu am putut sa pierd singura persoana pe care o iubesc si de care imi pasa...
Ea se indreapta spre corpul ne insufletit si isi infige noii colti in catul acestuia... Simtise deja cum puterea ii copleseste firavul ei trup .. Fiecare strop de sange o facea sa.si doreasca mai mult. Lasase cadavrul fara o picatura de sange ... Isi pierduse putin controlul ...dar totul revine la normal in momentul in care scoate un tipat isteric de durere iar muscatura varcolacului apare la loc...
-Cee??? Nuuu trebuiea sa se intample asa ....
-Katherine ...ma doare ... Te rog fa sa se opreasca!!!!
Cu ochii in lacrimi ii rup gatul pentru ai inlatura durerea pt o clipa...
Stateam langa ea si o urmaream in timp ce dormea...trimit un mesaj si la scurt timp se trezeste si ea...
-Ce s.a intamplat?
-Mi.ai cerut sa iti alin durerea ...si asta am facut...
-O sa mor?
-Nadia , nu vorbi asa , nu o sa las sa se inaplele asta... In plus am vorbit cu doctorul nebun Wisterfild si o sa iti faca rost de un leac...
Nadia nu spusese nimic , doar se uita cu ochii in lacrimi la mine...
-Iti promit ca din momentul asta voi fi o fica mai buna si voi avea grija de tine..
-Nu , eu ar fi trebuit sa am grija de tine ..
Usa bisericii se deschise , scartaind , am crezut ca voi fi prinsa , ca si.au dat seama , dar era doctorul ala enervant ...
-Cum de ai stiut unde sunt ?
-Te.am localizat prin telefon si stiam ca va fi nevoie de o vrajitoare pt a ridica vraja din  biserica ...
-Daca te.a vazut cineva?
-Nu m.a vazut nimeni si trebuie sa recunosc ca este un plan genial ...Meredif Walker .... Incredibil ... Dar , de ce?.... Cumva raspunsul este Derek Hale
-Nadia te asteapta ..
El imi arata un zambet fals si ridica din sprancene in timp ce se indrepta catre Nadia ..
-Ce imi vei face?
-Iti voi analiza sangele , pana voi gasi un leac sa indepartez virusul
Doctorul isi facea treaba siii.. ...urma un moment de liniste mortala
-Deci crezi ca o sa te descurci? spun eu arogant
-Ne vedem cand va fi gata... Dar tu crezi ca o sa te descurci sa nu fi prinsa ?
-Un singur cuvant si iti vei musca singur limba , nu va fi nevoie de ajutorul meu ..
El se indreapta spre iesire iar eu il conduc...
-Hei Doc.  ar trebui sa.ti tii gura nu vreau ca cineva sa afle ceva..
El incepe sa randa si pleaca uitandu.se lung spre mine
-Deci l.ai convins?
-Esti de 30 de minute vampir si ai invatat cu sa.ti folosesti puterile..
-Invat de la cei mai buni ...
-Super... Tot ce trebuie sa faci este sa supravietuiesti in stilul Katherine Pirce ...
Ea zambi apoi ma prinde de mana
-Te.a sarutat ?
-Da.. Spun eu cu parere de rau..a sarutat.o
-Imi pare rau...
-Nu este ok.... Acum stiu clar ca nu a uitat.o
-Ce ai de gand sa faci ?
-Il voi distruge in cel mai subtil si dureros mod
-Succes atungi...

Derek era impreuna cu Caroline , Tyler , Klaus , si  cei lalti varcolaci (Scott , Stiles , Lidya, )
-Deci Derek cum te simti dupa despartirea cu Katherine? Spune Caroline
-Nu stiu..ma simt de parca nu as fi pierdut.o..
-Este clar ca s.a dus ..adica nu mai este printre noi...spune Lydia
-Ohhh ... You fucking kidding me...
-Ce ... Ce vrei sa spui ...?
-Meredif este vinovata pentru despartirea ta cu Tyler...si cu totii stim ca ea este atenta la fiecare detaliu si nu ar fi fost in stare sa va desparta ...
-Deci , ce vrei sa spui ? Spune Scott
-Faptul ca Meredif l.a uitat pe Piter imediat cum a murit Katherine  mi se pare ceva suspect..
-Meredif a ramas singura cu ea , apoi la scurt timp Meredif a iesit bucuroasa si a anuntat decesul Katherinei ...spune Stiles surprins de cele intamplate
-Nu imi vine sa cred ca a facut toate astea ... I.am imprumutat pana si periuta de dintii...spune Caroline
-Dar ti.a injunghiat fratele doar pt a fi singura cu tine intr.o camera de hotel ???
-Trebuie sa o oprim...dar cum?
-Daca am lua.o prin surprindere...
-Aloo este vorba despre katherine , partea intunecata, care simte pericolul de la 100 de mile departare...
-Asa este... trebuie sa o atacam unde doare cel mai tare ....plus ca acum este vampir si este de 10 ori mai puternica
-Ce nu ar refuza niciodata Meredif dar Katherine ar calca pe cadavre pt a ajunge acolo...
-Derek's party...
-Cee ? Chear credeti ca nu stie ziua mea de nastere...
-Cine ar tine evidenta a 1000 de ani ?
-Este vorba despre Katherine ...nu trebuie sa nergem la noroc..
-Crede.ma cand este vorba despre Derek , Katherine ar face orice ca sa ii fie aproape ...spune Caroline atintindu.si privirea catre Derek
-Am sarutat.o pe Meredif la petrecerea Wittmore asta ar fi trebuit sa o scoata pe din minti ata de dare in cat ar vrea sa ma amoare...
-Deci este planul genial...
Derek se duse in celula sa.i povesteasca totul lui Peter..
-Este geeenialaaa!!!!
-Si sti ca de fapt Katherine este responsabila cu despartirea ta ...
-O voi omorao pe catea ...!!! Spune peter nervos tragand de lanturi ..
Dupa ce Derek pleca Tyler urma sa stea de paza cu Peter ..In timp ce el se juca un joc plictisitor Peter sparge tacerea ..
-Pot sa te intrb ceva?
-Nu!!
-De ce ai mai ramas in oras , adica parintii tai sunt morti , iubita te.a parasit , culcandu.se cu dusmanul tau care ti.a omorat si parintii iar acum este pe urmele tale...
-Nu te intereseaza ...
-Spre deosebire de mine, Meredif inca ma mai iubeste
El se ridica nervos si se indreapta spre Peter
-Chear crezi ca te va ierta dupa toate crimele pe care l.ai facut..?!
-Cel putin nu se va culca cu cel care mi.a omorat parintii...
-Inceteaza ...tipa Tyer in timp ce in impinge in spate ...insa era ata de aproape de el incat l.ar fi putut musca sa se hraneasca ...
-Yammy sange de hybrid

Stateam cu Nadia si vorbeam destre relatia noastra mama-fiica , cand deodata imi suna telefonul...
-Caroline...hey , care.i treaba ?
-Astazi este ziua lui Derek , si ii organizam o petrecere , ai vrea sa mergi cu noi sa ii cumparam cadouri?
-Mi.ar placea dar nu pot...
-Nuu... Credeam ca vei fi prima care v.a veni ... Doar n.ai uitat?
-Bine inteles ca n.am uitat dar eu am cumparat deja un cadou ..
-Super... Deci vi la petrecerea lui?!
-Nu cred ca as putea face asta... Sunt putin acupata cu organizarea inmormantarilor ranitilor de la petrecerea Wittmore ... Toate s.au intamplat din cauza lui Peter..
-Ok .. In caz ca te razgandesti sa.mi spui
-ok
-Este ziua lui Derek iar eu sunt invitat de onoare..
-Si ai degand sa te duci?
-Nu pot ,trebuie sa te supraveghez...
Un alt telefon vine rapid..
-Hey Meredif ... Ce faci?
-Stateam in pat...tu?
-Incerc sa.mi revin dupa despartirea cu Stiles
-Ohh... Imi pare rau pentru tine ..
-Este ok... Vrei sa iesi astazi?
-Defapt am destula treaba , nu cred ca voi avea timp ..iti voi programa un tratament la spa ..
-Multumesc ... Dar nu este nevoie...
-Placerea este de partea mea...
-Ce cautata esti astazi Meredif Walker
-Da.. Mult prea cautata pt o zi normala ...
-Voi fi bine... Dute si fa.ti treaba
Il sun pe Peter si ii cer o intalnire
-Peter hey ... Crezi ca am putea sa ne intalnim astazi sa discutam unele lucruri...?
-Meredif , desigur ..abia astept sa te revad
-Deci...?
-A acceptat invitatia in timp ce este un ucigas insetat de sange ..
-Si el nu ar pune.o niciodata pe pretioasa lui Meredid in pericol
-Este clar... They Know...
-Ma duc sa vad ce tot dureaza atat ... Trebuia sa fie gata leacul ma duc sa verific...apoi o sa plecam din oras
Cand ajung in cabinetul lui Westerfild il vad pe doctor... Zacand fara organe pe masa de operatii..
-Nuuu!!!
Gasesc o caseta in care doctorul spunea diverse lucruri ...si atunci am inteles totul
Iau o siringa cu venin de hybrid si il infig in corpul lui Meredif apoi fug spre Nadia , insa ea nu mai era si imediat ma suna Derek ..
-Katherine , o avem pe Nadia si daca mai vrei sa o revezi vino la casa Hale
-Derek nu inteleg despre ce vorbesti...
-Stiu totul ... Asa ca vino repede daca vrei sa iti mai vezi mama ..
Si imi inchide telefonul
La scurt timp ajung si eu si eu ... Toata lea ara acolo Caroline , Derek , Lydia , Stiles Scott si alti varcolaci si vampiri pe care ii tradasem ...descid usa cu putere iar toate privirile se intorc asupra mea
-Am venit sa.mi vad mama!!
-Nadia era adormita pe canapeaua lor ... Visa despre mine ... O auzeam ceea ce visa... Spunea ceva de genu' isi cauta fiica care o tradase de peste 500 de ani
-Sunt aici Nadia chear langa tine .. Ii soptesc eu insa ea continua sa viseze si sa spua ca am tradat.o si ca m.am transformat intr.o fiinta rece si intunecata a pamantului...
-Odihneste.te in pace Nadia Petrova ...sa nu uiti ca fiica ta te va iubii mereu...apoii vad cum veninul varcolacului se intinde peste tot corpul ...si apoi moare ....lacrimile imi curgeau necontrolat , dar reusesc sa.mi revin in fire si sa fug spre usa pentru a putea scapa , inasa cand deschid usa il vad pe Peter ...
-Hellooo... Kathetine...
-Deci care dintre voi o va omora o data pentru totdeauna pe Katherine Pirce....

Vampiri vs varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum