***
Sambata dimineata , in ziua cand nu aveam scoala si ma puteam trezi tarziu , puteam dar nu am facut.o pentru ca ..... Cineva imi trase patura cu care eram invelita . Ma uit cine este si spun somnorasa
-Fuck your power!!!!
-Trezirea somnoroasoooo!!!!
-Ce cauti aici ?este ora 7:30
-Chear speram sa intrebi asta . Am un nou musafir , si vreau sa.i arat cum sta treaba prin Mistic Falls. Spune el pe un ton insuportabil.
-Da am sa ma ocup de asta mai tarziu , acum DORM....!!!
"Musafirul" lui Derek ma ia de picioare si ma tranteste jos din pat .
Ma ridic brusc de pe jos ,cu parul ciufulit si cu fulgi de la oerina prin cap spun incrutata
-Ooo micutule ai intrecut masura
Eu eram in pijamale iar el ziceai ca era pregatit pentru razboi
Aproape ca am distrus toata casa , iar Derek era asa de relaxat si doar se uita la noi .
-Ce incerci sa faci?
-Antrenamentele de dimineata ...
-Cine este ...el? .... .Sun eu intimp ce ma strangea atat de tare de gat
-Credeam ca este evident ,.... Semanam destul de bine ,nu?
Atat a trebuit sa zica incat mi.am dat seama ca este fratele lui. In timp sa ma strangea tare de gat ,i.am dat cu piciorul in burta ,apoi i.am rupt gatul (nu se intamplase ca la ceilalti varcolaci doar il facusem sa adoarma putin pana isi revine)
- Bun ,ai si un frate care este urmatorul plan?
- Sa te impiedic pe tine sa iti faci o armata de vampiri...si scoate o piatra lucioasa si transparenta , pe scut ceea ce imi trebuia
-Deci , ai aflat...cum?
- Sa ne intoarcem in 1950 , dupa ce te.ai transformat , ai vrut sa iti maresti armata de atunci ,impartasesti si altora , cate putin din secretul tau , obligand o fata nevinovata sa bea din sangele tau , apoi te.ai hranit din ea. I.ai ingropat cadavrul sub o biserica pentru a pute fi purificata. Am dreptate?
Ma uit la el lung si incruntata si spun parca iesind dintr.o transa:
-Nu stiu despre ce vorbesti...
-Pulsul tau si bataile inimii o iau la goana .
-O cunosteai?
-Incerca sa iti aduci aminte de Meredif Walker. Bruneta ,inalta , fosta iubita..
-A fost iubita ta???
-Da a fost ...
-Derek ,imi pare rau ...
-Si mie ...
Imi venea in minte ideea ca sunt un criminal de cupluri...
La scut timp se trezi si fratele lui ,care sarise la bataie , dar Derek il opreste si ii spune ca trebuie sa pece . Era cu capul in jos si avea un ton ragusit , nu il mai vazusem niciodata asa. Ma simteam oarecum vinovata dar apoi mi.am spus Se mai intampla... Asa ca nu ar trebui sa ma simt vinovata.
***
Deci Derek stie de armata si are" piatra lunii" cu ea pot transforma varcolacii in vampiri , trebuie sa il conving sa imi dea piatra , dar cum ?Presimteam ca v.a venii un razboi , iar eu eram singura, deci aveam nevoie de ajutoare....
Era logic ca nu imi va rqspunde dar i.am lasat un mesaj vocal
CITEȘTI
Vampiri vs varcolaci
RandomCu totii stim ca atunci cand un vampir se intalneste cu un varcolac , nu iese bine . Dar ce se intampla cand doua fiinte supranaturale se intalnesc , si sunt nevoiti sa lupte impreuna ? Pai raspunsul este simpu , se indragostesc unul de altul ...