Alesese sa se hramesca cu sange proaspat .... Acum sete vampir...Avea o senzatie ciudata de foame si nu putea sta in picioare . Soarele ii despica pielea in doua , uscand.o si lasand o urma vizibila de sange ... Fuge rapid sub un pod unde soarele nu patrunse niciodata ... Un barbat se opreste si o intreaba ce a patit de rasufla asa sacant .... In urmatoarea secunda acel on zacea pe fundul apei , ne mai avand nici macar un strop de sange in corp...Hmm se descurca destul de bine pt o incepatoare
Fireste ca imi pare rau ca mi.am transformat cea mai buna prietena a mea intr.un demon al intunericului , dar acum trebuie sa ma apropii de Derek cat mai mult...
-Ce ce faci toate lucrurile astea daca vrei ca Derek sa o placa pentru vesnicie doar pe Katherine Pierce....?
- Nadia , am primit o sansa unica de a traii... Cel mai probabil o sa raman in corpul asta sau al altora dar niciodata in al meu ... Asa ca dupa ce il fac pe Derek sa se reandragosteasca de Meredif o sa plecam toti trei departe de locul asta ...
-Si dupa ce o sa faci ? O sa.l minti toata viata ta de om mort...?
-Te rog! Sunt Katherine mereu gasesc cate o solutie si scap de probleme....
-Tare as vrea sa stiu cum o sa scapi de problemea asta ..
-Ce s.a intamplat cu Peter?
-A facut peste 200 de victime , asa ca Derek il tine captiv in cusca de la subsolul casii sale .A doua zi ma intalnesc cu Caroline ... Credeam ca vrea sa imi rupa gatul si apoi sa il arate lui Peter , dar parea destul de bine dispusa si foarte prietenoasa...
-Maredif... Ce faci ?
-Ce vrei Caroline?
-Doar sa vorbim.....
-Gasesteti pe altcineva... Eu am treaba!
-Haide! Dupa ce enervanta de Katherine a murit am nevoie de o prietena careia sa.i povestesc totul....
-"Enervanta"?...
-Da... Credeam ca nu o suporti ...
-Da asa este .... Foarte enervanta... Dar voi doua nu erati prietene....?
-Ba da ... Asa ne numeam , dar facea pe sefa , era rece si distanta si nu se gandea la nimeni inafara de ea...
-Nu crezi ca s.ar supara da ar auzi ce crede cea mai buna prietena despre ea...
-Este moarta...!!!!
-Mda... Deci esti in cautarea unei noi prietene si din toate persoanele de pe aceasta lume tocmai pe mine m.ai gasit .... Nu esti suparata si vrei sa.mi rupi gatul?
-Pai am fost....dar am stat si m.am gandit ca imi este mai bine asa...
-Caroline , tocmai ti.am asigurat o eternitate de chin si de durere...Daca chear ai nevoie de un prieten constrange pe cineva ... Acum esti vampir .... Spun eu in timp ce plec dar ea venea dupa mine si ma oprea ..
-De ce nu vrei sa mi te alaturi ?
-De ce tocmai eu?
-Impreuna putem fi mai puternice...
Ma pregateam sa o intreb de cand o intereseaza pe ea puterea dar , analizand situatia , alianta ei nu putea decat sa.mi aduca beneficii...
-Ok !! Suntem prietene ... Ne vom putea impartasii toate secretele..
-Super... Hai sa mergem la mall impreuna
-Ar fi o idee minunata!!! Spun eu plina de entuziasm , ea mergea inainte , iar eu aveam o fata plina de dispret si vroiam sa.mi infing unghile de taranca ale lui Meredif in pieptul lui Caroline si sa.i arunc inima la ghena dar aveam nevoie de ea.
In timp mergeam o intreb cu un glas prietensc
-Deci Caroline ... Esti buna prietena cu Derek... Asa.i?
-Da ...comunicam destul de des...
-Si a zis ceva vrodata despre mine ...
-Nu imi amintesc ..
-Dar de Katherine?
-Nu ... De ce o bagi mereu in discutie?
-Credeam ca stii... Intre mine si ea a fost mereu o concurenta...
Incercam ca nu mai aduc vorba despre mine dar era asa de greu....
-Deci ... Cum mai este viata ta ?
-Destul de buna ....Scott a plecat foarte departe ... (Scott este iunitul ei) Klaus l.a constrans sa fie cat mai departe de mine...
-Si pe cine o sa alegi ?
-Nu stiu ... Il iubesc pe Scott dar Klaus ma atrage cu partea aia a lui misterioasa.....
-Esti sigura ca.l iubesti pe Scot..?
-Absolut... Eu si Klaus ...niciodata
-Ok.... Spun eu indiferent .... Iar Caroline avea o fata ingrijorata si nehotarata
-Diseara se organizeaza o petrecere la casa familiei Widmore ...vrei sa vii ?
-Nu prea imi plac petrecerile...
-Tie!!! Nu.ti plac petrecerile ?!?! Nu ai lipsit la niciuna pana acum ?
-Defapt ..imi plac petrecerile dar diseara am putina dreaba asa ca am sa spun "pas" la asta
-O sa fie si Derek ...
-La 20:00 ne vedem la casa familiei Widdmore ...
-Ok .... Spuse Caroline cu un zambet strengar...
Ma despart de ea indreptandu.ma spre biserica , unde se afla Nadia , fiind atenta sa nu ma vada nimeni ...
-Cum a fost ziua ta ?
-Destul de buna...Caroline avea evoie de o prietena si
a apelat la serviciile me...
-Katherine nu ai ramas in orasul asta ca sa iti faci prieteni!!
-Caroline este aliata cu Derek si asa pot ajunge mai usor la el
-Te gandesti numai la el... In locul tau mi.as face un plan cum sa nu fiu prinsa
-Daca nu ti.ai face atatea probleme ...nu as fi prinsa...
-Si cum ai de gand sa faci asta?
-Please ... I'm katherine , i'm a surviver ... Spun eu in timp ce ies din biserica .. Locul unde se ascundea Nadia
Nu o sa mai mai poti supravietui prea mult timp daca te joci cu toti... Isi spuse Nadia dupa ce eu am iesit din aceea incapere...In seara aia ma pregateam de petrecerea de la casa Wittmore . Imi pieptanam parul cand Caroline suna la usa ...
Eram imbracata intr.o rochie alba , destul de vaporoasa si o jacheta de blugi albasta ...
In scurt timp am ajuns la petrecere... Muzica se auzea din indepartare si pot spune ca era una destul de proasta la fel si petrecerea ...
Intru vad un bol cu vivine coapte si imi fac de cap cu ele ... Caroline vine si ea spre mine si imi spune foarte panicata...
-Meredif?
-Caroline...ce s.a intamplat?
-Klaus!... Sti ca dimineata ti.am spus ca itre mine si Klaus nu v.a fi niciodata nimic.... Am clacat...
-Cee ?...dar cum?
-Nu stiu a fost un moment de slabiciune....
Subconstientul meu radea copios ...imi adusesem aminte ca inainte de a veni la petrecerea asta ieftina am avut o discutie cu Klaus (un barbat foarte atragator si extrem de puternic... Dar in fata iubirii nu se putea stapanii)
*Klaus... Amicul meu de.o viata...
*Meredif , Walcar...frumoasa si irezistibila ca intotdeauna
Spune el punandu.si mana stanga pe barbia mea , ridicabdu.o usor apoi incercand sa ma sarute , dar eu imi lipesc doua degete lungi si reci ca gheata pe buzele lui ...
*Nu acum ... Daca ii oferi o noapte de neuitat lui Caroline Forbes.....
spun eu apropiindu.ma usor si ridicandu.i foarte putin tricoul , simtind cum pielea lui se furnica toata ,apoi imi infig unghile in pielea lui lasandu.i sa.i curga sangele....apoi imi continui propozitia
....Iti voi oferi eu o noapte pe care TU nu o poti uita...Il vad pe Tyler coborand scarile ... Si imi dau seama ca auzul lui supradotat este atintit catre Caroline...
-Deci Catlroline, cum a fost Klaus, mai bun decat Tyler?
-Oh... Te rog!...
Tyler se indreapta catre noi si sparge un pahar nervos, apoi iese afara iar Caroline il urmeaza...
Totul era asa de plictisitor si monoton dar deodata petrecerea prinde culoare si totul se destinde , mintea si picioarele mi se inmoi cand il vad , era in obisnuitul sau tricou negru , dar era mai sexy ca niciodata...
-Derek...ce faci?
-Incerc sa.mi fac loc prin multimea asta agitata...
-Mda... Vrei ceva de baut?
-Asss...prefera mai bine sa dansam ...si ma prinde gratios de mana ..
Muzica de diminueaza si se transforma intr.una lenta... Totul era perfect pana cand MEREDIF primeste un sarut de la iubitul Khaterinei ... Era mai dulce si mai apasat ca niciodata ...Din linistea infricosatoare din biserica , unul dintre geamuri exploda brus iar un varcolac isi facu aparitia , muscand.o salbatic pe Nadia ...
Coltii acestuia ii facura o rana imensa pe gatul ei alb si fin...
CITEȘTI
Vampiri vs varcolaci
RandomCu totii stim ca atunci cand un vampir se intalneste cu un varcolac , nu iese bine . Dar ce se intampla cand doua fiinte supranaturale se intalnesc , si sunt nevoiti sa lupte impreuna ? Pai raspunsul este simpu , se indragostesc unul de altul ...