Cand ma trezesc , eram intinsa pe jos , ma durea foarte tare capul si ma simteam ametita si foarte obosita . Aveam in gura un gust ciudat de sange ... Incerc sa.mi amintesc ce s.a intamplat si imi dau seama ca m.am luptat cu Meredif ...
Ohhh!!! Nu!!.... Fuck !!! .... Spun eu in timp ce imi duceam o mana la cap .... Sunt om!!...***
Cand ajung acasa , eram bosumflata si aveam parul ciufulit ...
-Ce s.a intamplat ? ...spune Derek
-Sunt putin obosita .... Si trebuie sa ma mai intalnesc si cu Caroline...
-vrei sa ii spun sa treaca pe la tine?
-Nu ... Este in regula , Derek.... tu ,ma mai ....iubesti?
Spun eu putin ezitant si rasufland sacant ...
-De ce intrebi asta ...?
-Doar raspunde sincer ... Te rog !!
-Da ... Normal
-Bun... O sa satu putin la Caroline , defapt putin mai mult ...nu ma astepta ...ne vedem diseara ,
Spun eu in timp ce ies pe usa , dar apoi ma intorc si il sarut
Eram imbracat ca o femeie de afaceri , pantaloni negrii,camasa alba , sacou negru , si pantofi cu tac tot negrii ... Insa machiajul si parul erau complet distruse , de la plans si de la atat agitatie. Pe drum spre Caroline toti intorceau capul dupa mine , dar cred ca nu era de bine lucrul asta...
In ascurt timp ajung si la Caroline si bat la usa ...
-Ce s.a intamplat ?
-Sunt om ....
-Ce? ...Intra si pocesteste.mi ce s.a intamplat!
-Ieri , cand mergeam spre tine , m.am intalnit cu Meredif. Eram tare suparata pe ea pentru ca ii spusese lu Derek sa se intalneasca cu ea ... Si ce ar fi putus sa.i spuna ,decat sa fie impreuna cu ea ...apoi m.am luptat cu ea si am dat.o cu capu' de toti peretii... Iar cand eram pe puncul de o omara, tarfa mi.a bagat leacul in gura , si astfel mi.am inceput viata de om normal ...
-De ce nu te transformi iarasi in Vampir sau orice altceva ...si in plus nu ti.ai dorit ,sa fi om?
-Am incercat sa ma transform iar , dar corpul meu respince ori ce fel de venin supranatural , si ....Nuuu !!! L.am urat pe tata mereu ca transformat ... Dar cu toate astea mi.a facut un bine . Pana am venit la tine am obosit atat de tare si acum miros a transpiratie .. Si imi este atat de foame ... Apropo ce ai de mancare ?
-Iti pot face un sandwitch
-Sau mai multe ...
-Ok ..spune ea razand
Mergem spre bucatarie , si o ajut sa faca sandwitch.uri. Imi era ata de foame incat bag un sandwitch intreg in gura . Dupa ce mestec putin , simt o durere si putin sange in gura ... Mi se rupsese o masea ...
-Oh Doamne ce se intampla cumine? Spun eu speriata -Linisteste.te ! Este doar un efect al leacului ...
-Nu! Ceva nu este bine ... Nu ar trebui sa ni se rupa dintii asa de repede...
-Esti om acum , inca nu te.ai obisnuit cu asta ...
-Toata samtamana am nevoie sa ma ajuti sa ma antrenez , sa imi recapat ritmul ...
-Ok .. Am sa fiu alaturi de tine si am sa te ajut ..
-Multumesc .... O iau in barte si ii spun ca trebuie sa plec
***
Acasa Derek ma astepta ..
-Hey!! Ce faci? ... Credeam ca ai adormit..
CITEȘTI
Vampiri vs varcolaci
RandomCu totii stim ca atunci cand un vampir se intalneste cu un varcolac , nu iese bine . Dar ce se intampla cand doua fiinte supranaturale se intalnesc , si sunt nevoiti sa lupte impreuna ? Pai raspunsul este simpu , se indragostesc unul de altul ...