~psihicho bitch~ 6

885 69 0
                                    

Eram scursa de puteri , trebuia sa ma hranesc cumva .

Eram imbracata in rochia de la bal , si aveam luna langa mine .

Jennifer ma tradase , nu o invinovatesc , dar bataia tarfei nu o va lua nimeni . Se auzeau pasii venind spre mine , ma ridic si ma aranjez putin . Era Meredif.

-Ce cauti aici ?

- Am vrut sa aflu mai multe date despre familia mea ...

-Derek te.a hranit?

-Da

- Atunci nu mai esti de folos !!!

- Mi.a spus ca te.ai hranit din ei !

-Serios???

-Te rog vreau sa stiu cum ai aflat de ei

-Ce te face sa crezi ca am aflat de ei poate au fost doar niste victime..

-Erau vanatori de vampiri....

-Bunn... Ti.ai dat singura raspunsul...

-Nu nu asta a fost .... .Daca vorbesti .....scoate o sticla de sange .

-Dau ochii peste cap ,ai ii spun :

-Stai jos! Ce vrei sa stii?

-De legatura a avut familia mea cu a ta ?

-Prima data cand i.am intalnit pe fratii Hale ,eram doar un copil . Ei erau de varsta mea ,dar putea sa ii manipulez pe amandoi. Atunci niciunul nu stia ce este dragostea , dar totusi amandoi ma iubeau . Desii tata era vampir , parintii tai faceau un compromis si nu erau in razboi .

-Continua !!!

- Ai adus sticla aia ca sa te uiti la ea?

-Scuze.... Toarna intr.un pahar extrem de mic putin sange , iar eu il beau imediat .

-Deci.. Unde ramasesem ? ...

In 1865 tu te despartisei de parintii tai . Ei credeau ca este vina parintilor mei . De atunci s.a ivit si razboiul . Au incercat sa se omoare de mai multe ori . A fost ingrozitor ...

-Dar daca nu erai vampir cum stiai ? Spune ea in timp ce mai toarna un pahar ...

-Desii eram mica , stiam tot ce se intampla in casa aia. ... Cum? Derek si Piter erau propri mei spioni .. Nu vroiam sa ma joc cu sentimentele lor ,doar ca ma simteam bine cand doi frati ma venerau .

-Ce s.a intamplat cu parintii nostri ?

-In 1940 parintii tai au devenit varcolaci , iar cand eram la masa tata m.a transformat in vampir cu sangele lui . Parintii tai ,mi au omorat familia , dar eu aveam sange de vampir in corp .

Cum crezi ca Derek si Peter au devenit varcolaci?spun eu avand un zambet ironic pe fata ...... Incercand sa ma apere pe mine au fost muscati.

Apoi Derek m.a gasit si m.a invatat cum sa ma controlez .

Prin 1945 am inteles cum sta treaba , asa ca am mers sa caut razbunare si ti.am omorat parintii. A fost ceva sadic ... Scuze !!!.....

Iar in 1050 ai aparut tu , vroiam sa te transform dar apoi mi.am dat seama cam tarziu ca nu ar trebui sa te fac sa induri chinurile ce urmau sa apara ... Si te. am ingropat aici doar ca sufletul tau sa fie purificat . Si in 1951 am aflat din ce familie esti .... Ma rog ai fost ...spun asta cu un ranjet sadic pe fata.

Ea imi arata o carte veche cu tot felul de poze cu mine si familia mea .

-Ar trebui sa pleci , am baut destul sange incat sa te omor ...

Ea se uita la mine cu niste ochi mari si vazand ca ma uit peate cartea aia ,mi.a lasat.o mie.

-you have Petrevova fire .... . Ea incerca sa schiteze un zambet ,dar apoi pleaca ...

Ramasesem singura , ma uitam peste acel album vechi si imi aminteam fiecare clipa frumoasa petrecuta cu parintii mei . o lacrima ,doua ,trei imi cad pe obraji .

***

Adormisem cu cartea in mana , dar ma trezeste scartaitul usii ..

- Minunat , voi veniti pe rand ...Derek ... Ce cauti aici !!!

-Peter s.a aliat cu Jennifer si acum s.au intors in potriva mea , Deci fratele meu vrea sa ma omoare ..

-Bine ai venit in club .... Si ce propui ? Doar sunt inchisa aici !! -Singura -Fara ajutor-Infometata...

-Am inteles ... Dar problema Katherine este ca tot ce vrei tu este libertatea ta ...

-Libertatea mea ? Jennifer este o vrajitoare puternica ,iar Peter esre un varcolac puternic , cand ei isi vor da seama de asta vor distruge totul in calea lor , deci eu voi fi singura persoana care va fi in siguranta , pentru ca ei nu pot intra aici .

Imi pare rau Derek dar Psihicho bitch is in teawn .

-Bun , deci pot avea incredere in tine ?

-Ce te face sa te indoiesti de lucrul asta?

-Ultima data cand am avut incredere in tine , am murit...

-Mdaaa, atunci nu s.a terminat asa cum ma asteptam

In orice caz , poti avea incredere ....

-Bun , uite cum m.am gandit sa facem : ii atragem intr.o capcana , pe rand.

- Sau luptam pana cadem lati.

-Mda , si cum vrei sa facem asta ? Sunt doi si sunt si puternici

-Cine este mai puternic ? Tu sau Peter?

-Suntem gemenii ,

-Eu si Peter , tu si Jade

***

Eram amandoi in fata lor Peter era complet transformat in varcolac, si jade plutea in aer

-Mai zimi odata de ce te.am ascultat

-Pentru ca planul meu este mai bun ... Acum taci si lupta ...

Era o lupta foarte stransa si foarte grea . Derek era epuizat si ranit ,la fel si eu . Ei erau atat de puternici si nici macar nu erau obositi . Nu o stiam atat de puternica pe Jennifer.

Peter ma tinea la pamant , jennider ii prajea creierul lui Derek cu puterea mintii.

- Jennifer , stai...am reusit eu sa spun cu ultimele puteri...

-Ce s.a intamplat Katherine? Iti pare rau de Derek acum

-Tu nu esti asa... Daca vrei sa te lupti cu mine , trebuie sa rezolvam singure problema. Nu ma pot schimba , daca nu esti de acord cu ceea ce sunt , imi pare rau dar v.a trebui sa rezolvam problema in stilul meu , adica cu mult sange...

-Serios? Cum poti sa ma ameninti , cand arati in halul asta . Singurul sange care v.a curge este sangele tau .

-Nu vezi ca Peter iti da puterea asta , iti controleaza mintea ..

-Taciiii!!!

Apoi Derek cade la pamant .

-Nuuu!!!! Desii il uram din toata inima , ceva ma facea sa ma simt vinovata . Din cauza mea s.a ajuns aici.

Vampiri vs varcolaciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum