İyi okumalar✨
Medya; The GodFather - Brucia La Terra🎼
(Jungkook'tan)
Dekan'ın beni sınıfa takdim ettiği andan beri gözlerim sınıfta Jimin'i aramıştı. Onun benim ders vereceğim sınıfta olduğunu öğrendiğimden beri kurdum içimde duramıyordu. Sürekli benimle iletişime geçmeye çalışıp, uluyordu usul usul. Biliyordu omegasını az sonra göreceğini.
Sınıfa girdiğimde ise gözlerim hemen onun maviliklerine takılmıştı. Onu görür görmez de gülümsemem dudaklarıma yayılmıştı. Ben içeri girince tatlı tatlı öksürmeye başlamıştı. Kendimi zar zor dizginliyordum şirin yanaklarını ısırmamak için. Ayrıca ne yalan söyleyeyim bugün de ayrı mükemmeldi. Gömleğinin açıkta bıraktığı köprücük kemikleri bas bas bağırıyordu buralara kendi izlerini bırak diye. Tatlı kırmızı dolgun dudakları, minik burnu, mavileriyle sadece bana bakan derin gözleri, kıvır kıvır sarı saçları... Tanrım, sakin kalmam gerek.
Sınıfa girmeden önce Dekan ile kısa görüşmemizde bir çok konudan bahsetmiştik. Derslerde uygulayacağım sistem haricinde; söylemiştim Park Jimin'in eşim olduğunu. Aslında kimseyle özel hayatımı paylaşmak zorunda değildim ancak çıkabilecek saçma sapan söylentilere karşı önlem almıştım bir nevi. Jimin'in ne kadar kırılgan olabileceğini tahmin edebiliyordum. İleride bizi birlikte çok fazla göreceklerdi. Jimin'in sadece benim için bir kaçamak olduğunu, ucuz sürtüklerden biri olduğunu konuşacaklardı ilişkimizi bilmeden. İşte buna asla izin vermezdim.
Ne omegamın isminin gereksiz insanların dilinde dolmasına izin verirdim, ne de Jimin'in kendini önemsiz hissedip, hayatımdan çıkan diğer gereksiz insanlarla karşılaştırmasına.
İnsanların ne kadar kötü olabileceğini biliyordum o yüzdendi tüm çabalarım. Dün güzel omegamla aramızda geçenlerden sonra artık tamamıyla anlamıştım. O benimdi. Kendisi de farkındaydı ikimizin bir olduğunun. Artık saklama gereği duymuyordum. İkimiz de biliyorduk, şimdi herkes bilsin ikimizin birbirimize ait olduğunu. İsterse beni mühürlemesine izin vereceğim. Onun bana ait olduğu gibi ben de ona aittim çünkü.
Profesörlerden sonra kendi konuşmamı yapmıştım. Konuşmamı yaparken dikkatimi bir şey çekmiş kaşlarım çatılmıştı. Jimin'deki duygu değişimlerini fark etmiştim. Kokusu daha farklıydı ancak asıl fark ettiğim şey yüzündeki öfkeydi. Orta sıralarda oturan kızıl saçlı bir kadına parçalayacak gibi bakıyordu. Bunun nedenini az sonra öğrenmiştim zaten.
O kızıl kendini benim önüme atmıştı. Jimin hayatıma girdiğinden beri sadece ihtiyaç karşılamak için kullandığım herkesten tiksinmeye başlamıştım. Eskiden kadınların bu hareketleri beni memnun ederken şimdi onlara karşı hissettiğim tek duygu tiksintiden başka bir şey değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow Of Darkness [M]
Hayran KurguLa perla del Capo. (Patronun İncisi) Mia bella moglie, nessuno può toccarti finché sei con me. (Benim güzel eşim, benimle olduğun sürece sana kimse dokunamaz.) -Jeon Jungkook