İyi okumalar✨
Medya; Dean Martin - Sway🎼
"Hyung, heyecandan ölüyorum."
"Jimin-ah olacak o kadarcık ama biraz sakin olsan fena olmaz. Bak her şey hazırlandı, konuklarda yavaş yavaş yerlerini almaya başladı. Bu tören gelmiş geçmiş en iyi törenlerden biri olacak."
Bugün sevdiğim adamla, ruh eşimle mühürlenecek ve birkaç saat sonra tamamen birbirimize ait olacaktık. İşte tüm bunlar benim heyecandan delirmeme neden oluyordu.
"Bebeğim benim! Çok güzel olmuşsun!"
Annemin seslenmesiyle ona dönmüştüm.
Heyecanım, endişem, korkum, mutluluğum ve minnet gibi duygularım o kadar birbirine girmişti ki kelimelerimi doğru düzgün seçemediğimden anneme sadece büyük gülümsememden başka cevap verememiştim.
"Sanırım üstüme ceketimi giyemeyeceğim... Yoksa sıcaktan kurdeşen dökeceğim."
"Sen nasıl istersen bebeğim eğer üşürsen haber verirsin birimize hemen ceketini getiririz. Bu arada Jungkook senden daha heyecanlı Bayan Jeon seni çok merak ediyordu ama Jungkook'u sakinleştirmekle uğraşıyor... Bu arada hazırlıklı ol diye söylüyorum oğluşum, Jungkook oğlum da her zamankinden daha yakışıklı olmuş."
Aynada kendime bakmak için önüme dönmüştüm; sarı saçlarıma düzgün fön çekilmişti, gözlerimin üstüne çok hafif parıltılı bir makyaj yapılmıştı ve dudaklarıma çok abartılı olmayacak derecede parlatıcı sürmüşlerdi.
Üzerime giydiğim gömlek ise tam satene benzemese de o kumaşa yakın bir gömlekti. Altımda ise dar, vücuduma tam oturan bir siyah kumaş pantolon vardı. Güzel olmuştum, sanırım...
Genel olarak çoğu şeyimin sade olmasından yanaydım. Kendi mühürlenme törenimde bile her şeyin bu şekilde olmasını istemiştim.
"Ah sonunda şu çocuğu dizginleyebildim. Aman Tanrım! Jiminnie çok güzelsin oğluşum. Bizimki seni görür görmez bayılmasa bari."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow Of Darkness [M]
FanficLa perla del Capo. (Patronun İncisi) Mia bella moglie, nessuno può toccarti finché sei con me. (Benim güzel eşim, benimle olduğun sürece sana kimse dokunamaz.) -Jeon Jungkook