İyi okumalar✨
Medya; Doja Cat - Vegas🎼
(Jungkook'tan)
Jimin'in içinde oluşan düğümüm indikten sonra ikimizin de rahatlatıcı bir banyoya ihtiyacımız olduğunu düşünüp, banyomuzdaki küveti ılık suyla doldurmuştum. Jimin'in Maria'yı bu kadar ciddiye alacığını ve bu kadar üzüleceğini tahmin edememiştim. Bunun için en çok kendime kızıyordum. Ona kendini bu kadar kötü hissettiren bendim, en azından onu buraya sürüklemeden önce geçmişi birazcık anlatabilirdim ve bu da yanlış anlaşılmalara yer vermezdi.
Biliyorum, buradaki ailemi biraz olsa da tanıyorsam özellikle de büyükannem; hepsi Jimin'in üstüne gideceklerdi. O yüzden bu akşam yalnızca ben ve eşim olarak güzel bir akşam yemeğine ve gezintisine çıkacağız. Ne de olsa anlatmaya geç kaldığım eskileri kimse bizi bölmeden anlatmak istiyordum. Eskiden yaşadıklarım pek hoş değildi ancak herhangi birinin ağzından çıkacak yalan yanlış şeylerle değil de benden duyacağı gerçeklerle öğrensin istiyordum geçmişimi.
"Hadi çabuk giyin sarışınım üşütme."
Belimdeki havluyla dolaptan ikimize de kıyafetler çıkarmak üzereydim ki telefonum çaldı. Yatağın üstündeki telefonu alıp kulağıma götürdüm.
"Efendim Luka?"
"Ooo Bay Jeon sonunda Sicilya'ya teşrif edebilmişlerr!"
"Ah, evet uzun zaman sonra gelebildim."
"Neyse şimdi geyik faslını geçelim asıl konuya gelirsek deden Jungkook, sana aptal kuzeninin bir şeyler çevirdiğini söylemişti değil mi?"
"Evet söyledi ama anlıyorum ki gelir gelmez hemen beni arayıp bu konuyu açman hiç hoş şeylerin olmadığını söylüyor."
"Aynen öyle Jeon küçükken de bu kadar zekiydin zaten, şimdi bulunduğun yerden kalk ve işleri konuştuğumuz yere gel. Deden hâlâ Kore'de sana ihtiyacımız var."
"Tamam geliyorum ancak fazla kalamam ben buraya iş için değil, eşimle vakit geçirebilmek için geldim."
"Jungkook inan bana bu olay küçük bir şey olsaydı seni tatlı eşinin yanından kaldırmazdım. Bu işin arkasında çok daha büyük bir iş var. Bekliyoruz."
"Görüşürüz." Dedim ve telefonu kapattım.
"Bir yere mi gideceksin?" Jimin, büyüyen mavi gözleriyle sormuştu hemen.
"Evet çiçeğim ama çok sürmez şu an saat dört. Ben de altı buçuk bilemedin yedi gibi geri gelirim. Akşam için hazırlan, ikimiz baş başa yemeğe çıkacağız sonra da kısa bir yürüyüş yaparız bu sırada seni Sofia'ya emanet edeceğim belki evi gezmek istersin, belki de burada durmak istemez ve erkenden etrafı dolaşmak istersin. Sakın kimsenin dediklerini umursama ve ciddiye alma sen Jeon Jimin'sin, benim eşimsin. Kendini boş insanlar yüzünden üzme tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow Of Darkness [M]
FanfictionLa perla del Capo. (Patronun İncisi) Mia bella moglie, nessuno può toccarti finché sei con me. (Benim güzel eşim, benimle olduğun sürece sana kimse dokunamaz.) -Jeon Jungkook