İyi okumalar✨
Medya; Joe Cocker - Unchain My Heart🎼
(Jungkook'tan)
"Peki Bay Jeon, gerçi bundan sonra size Don Jeon demem gerekiyor sanırım. Her neyse bütün bu yeraltı işlerini Kore'den nasıl idare etmeyi planlıyorsunuz? Orada bildiğim kadarıyla dürüstçe işlettiğiniz şirketleriniz vardı?"
"Bugünden itibaren yalnızca yeraltı işleriyle ilgileneceğim Bay Moretti ve çoğunlukla Kore'de olsam da daima bir ayağım burada olacak. Bu ayağım da tabii ki Consigliere'm Luka olacak."
"Peki şirketleriniz Don Jungkook? Onlarla bu kadar işleriniz arasında nasıl ilgileneceksiniz?"
"Kore'deki yaşamım sizi ilgilendirmiyor Bay Rossi ancak size tek seferlik iltimas geçebilirim bu ilk ve son olacak. Bundan sonra ben konusunu açmadıkça özel hayatımı kimsenin konuştuğunu duymayacağım.
Kore'deki şirketlerimin hepsini eşim Jeon Jimin yönetecek. Bütün hisseleri onun şahsına devredeceğim. Yavrularımı taşıyacak olan eşimin elbette temiz bir güvencesi olmalı. Ben yasa dışı işlerle uğraşırken kendisi tamamen normal ve yasalara uygun şirketlerinden kazancını sağlayacak."
"Evlendiğinizi bilmiyorduk Don Jeon."
"Özel hayatımın kimseyi alakadar etmediğini az önce söylemiştim Bay Rossi! Sanırım algılarınız pek güçsüz! BU MASADA İŞ DIŞINDA HİÇBİR KONU KONUŞULMAYACAK! ANLAŞILDI MI?"
Herkes siyah deri koltukta oturan alfaya, onaylayan mırıltılar çıkarmıştı.
"Güzel." Alfa elindeki viskiden memnuniyetle bir yudum almıştı.
Kapalı olan kapı iki kere tıklatılmıştı.
"Gel."
İçeri consigliere girdi.
"Don Jeon, Antonio'yu uyuşturucu işini yapması için kışkırtan ve yönetim kurulunu kendi çıkarları doğrultusunda kullanmak isteyen adamı yakaladık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow Of Darkness [M]
FanfictionLa perla del Capo. (Patronun İncisi) Mia bella moglie, nessuno può toccarti finché sei con me. (Benim güzel eşim, benimle olduğun sürece sana kimse dokunamaz.) -Jeon Jungkook