3."Park Jimin ile mühürleneceğim"

2.8K 182 156
                                    

İyi okumalar✨

Medya; Brandon Skeie - So Bad 🎼

Elimdeki kağıda hâlâ boş boş bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimdeki kağıda hâlâ boş boş bakıyordum. Bu kesinlikle bir uyarı değildi. Açıkça bir tehditti.

Babam donakaldığımı görünce kağıdı elimden aldı.
"Bu gece herkes için çok zorlu oldu farkındayım. Lütfen odanıza çıkın ve dinlenin. Yarın akşam Jeon'lar ile birlikte daha ayrıntılı konuşacağız."

Kafamı tamam dercesine salladım, herkese de iyi geceler dedikten sonra odama çıktım . Kendimi yeterince iyi hissetmiyordum. Zaten üzerimde kötü bir yorgunluk vardı. Sanırım birkaç gün sonra kızgınlığa gireceğim. Kendimi kağıtta yazılanları düşünmemeye zorlayarak pijamalarımı giydim. Çabucak kendimi yatağıma attım.

Yatağımda bir sağa bir sola dönüp dururken aklıma yarın akşamki yemek geldi. Demek ki Jeon gerçekten de sözünü tuttu ha? Belki, bir ihtimal olarak, tesadüf eseri karşılaşırız diye düşünmüştüm ancak bu kadar yakın bir tarihte olması aklımın ucundan dahi geçmezdi.

Belki de bu yemek gelişecek birçok olayın temeli olacaktı? Ya da bu iki aile de saçma sapan olan düşmanlığı bırakırdı?

Bunları düşünürken kapım küçük bir gıcırtı ile açılmıştı. Hyun uykulu gözlerini ovuşturarak paytak adımlarla yatağımın kenarına geldi.

"Şimin beni yaynına alşana." diyerek kollarını bana uzatmıştı. Bende kıkırdayarak yattığım yerden doğruldum ve onu minicik kollarından tutarak yanıma aldım.

"Hyun bebeğim yine mi öcü geldi odana?"

"Hayıy Şimin beyn şeni öjüden koyuymak için geydim ayma buyda öjü yok hadiğ uyuyaylım."

Hyun hep odasında öcü olduğunu söyleyerek benim yanıma gelir. Sözde beni korumak için geliyormuş, kendisi korkuyorum demiyor da seni korumak için diyor.

Gülerek Hyun'u pikenin altına alıp üstünü örttüm. Bende onun yanına yattığımda kolunu boynuma doladı. Hemen hemen her gün bu rutini tekrarlıyorduk.

Hyun yanımda uyurken 'ben acaba nasıl bir baba olurum?' diye düşündüm. Elimi karnıma koyduğumda, içimde oluşacak bir canlının hissiyatını merak ediyordum. Hyun'u koruma içgüdüm bile fazlayken kim bilir kendi bebeğime karşı nasıl da korumacı olurdum? Acaba hamile kaldığımda ben de Jin hyung gibi daha güzel görünür müydüm ki?

Ya da alfam, Namjoon hyungun Jin hyunga ettiği iltifatlar gibi bana da iltifat eder miydi? Bebeklerimizin beni çok güzel gösterdiğini, onun bir parçasının içimde geliştiğini görmek onu mutlu eder miydi?

Kafamı hızlıca iki yana salladım bu hayallere fazlasıyla dalmıştım hepsi kızgınlığın etkisindendi. Yavaş yavaş göz kapaklarımın kapandığını hissediyordum...

Shadow Of Darkness [M]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin