7."Çok mu yordu seni?"

2.6K 154 71
                                    

İyi okumalar✨

Medya; OneRepublic - Counting Stars🎼

Medya; OneRepublic - Counting Stars🎼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jimin'den)

Yüzümde hissettiğim ıslaklıkla, yattığım yerden korkuyla sıçramıştım.

"Ah, rüyaymış."

Jungkook, ben derin derin nefesler alırken yüzümü kendi yüzüne çevirmişti. Soğuk elleriyle yüzümü okşarken sordu:

"Çiçeğim iyi misin? Ben mi korkuttum seni?"

Gözlerimi yavaşça tekrardan açtığımda onun kahverengi küreleriyle karşılaştım.

"Hayır korkunç rüya gördüm ama sorun şu, gördüğüm rüyayı hatırlamıyorum en son biri çığlık atıyordu. Çok gerçekçiydi."

Elimi kalbime götürüp konuşmama devam ettim,

"Fazla hızlı atıyor." Jungkook'u incelemeye yeni fırsat bulmuşken onun yatakta olmadığını fark etmiştim benim tarafımda duruyordu, sanırım benim tarafımdaki çekmeceden bir şey almak üzereydi. Gözlerim yavaş yavaş aşağılara doğru kayarken altında sadece havlu olduğunu görmüştüm. Henüz beynime karşımdaki afetin yarı çıplak olduğu, hatta çeyrek çıplak olduğu yeni yeni sinir uçları sayesinde iletilirken, fazla kaslı vücuduna bakıyordum Tanrım hadi üst kısmını gördük de o baldırlar;

Rap bitches, they gotta check in with the Queen I'm the Alpha, the Omega, everything in between, uh Ride with Minaj, mmh Mashallah...

Ne diyorum ben! Utançtan kendimi çarşafların altına saklamıştım. Jungkook'un kahkahalarını duyduğumda, yanaklarımda toplanan kan, kulaklarıma doğru iyice yayılmıştı.

"Jungkook! Bana güleceğine üstünü giyinsene sen! El kadar havluyla geziyorsun."

Sonunda beyefendi gülmesini durdurduğunda cevap vermeye tenezzül etti:

"İyi de güzelim, havlunun altında iç çamaşırım var, senin yanında çıplak gezecek değilim ya? Çık artık pikeden nefessiz kalacaksın. "

İşte bu mantıklıydı... Gene rezillikte üst sıradayım. Şimdi... Sapıklık olmasın ama kafamı buradan çıkarıp Jungkook'un giyinmesini izlemeyi deli gibi istiyordum ancak ona çikolataya bakar gibi bakacağımı da biliyorum. Kısaca üstüne dünden atlamaya hazır omegalar gibi görünmek istemiyorum. Eğer kendimi bir an önce şu pikeden kurtarmazsam boğulacağım! Nasıl bir çıkmazdır bu?

Jungkook, müthiş zamanlamayla üstümdeki örtüyü çekip almıştı. Derin nefes almışken, o nefesi tutmam da uzun sürmemişti. Nedenini açıklayayım çünkü şu an tam üstümdeydi.

Küçük bir çığlıkla Jungkook'un arkasını işaret etmiştim. Kendisi arkaya döndüğü sırada hemencicik kollarının arasından kaçıp banyoya doğru koşturdum.

Shadow Of Darkness [M]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin