İyi okumalar✨
Medya; Taylor Swift - Wildest Dreams🎼
Genç vita, üstüne giydiği açık pembe peleriniyle gizlice Park'ların köşkünden ayrılarak, çarşıya yöneldi. Ailesinin haberi olsa büyük yaygara kopardı. Çünkü genç, özel güçlere sahip bir vitanın tek başına; sıradan köylülerin arasına karışmasına asla ve katiyen izin vermezlerdi. Sonuçta o, Park ailesinin biricik vitasıydı.Vitanın tek istediği biraz nefes alabileceği, yalnız kalabileceği bir alan oluşturmaktı kendine. Ancak ailesi o kadar korumacıydı ki, evin içinde bile neredeyse her saniye onu kontrol ediyorlardı.
Bugün ise evdeki herkes dışarıda olduğu için, senede sadece bir kez yapılan bahar festivalini kutlamak adına çarşıya kaçmayı planlamıştı ve planı başarıyla gerçekleşmişti.
Hızlıca kutlamaların olduğu yere vardığında yüzünde büyük gülümsemesiyle her yeri gezmeye başlamıştı.
Krallıkları büyük refah içindeydi, eski kraliçe ve kral yerlerini tek varisleri delta Jeon'a bıraktıklarından beri, ülke sürekli durmadan gelişmeye devam ediyordu. Halkın tek endişeleriyse yeni kralın, biriyle evlenip bir an önce ülkeye varis vermesiydi. Ancak duyulana göre kral kimseyi eşi olarak kabul edemiyordu. Binlerce cariye odasına giriyor ama hiçbiri kraliçe statüsü için layık olamıyordu kralın gözünde. Ülkenin, hatta diğer ülkelerin soylularının dört bir yandan gönderdikleri omegalar bile kabul görmüyordu kral tarafından.
Jimin, heyecanla bir tezgahın önüne geçti ve birbirinden güzel takıları, saç süslerini incelemeye başladı. Ne de olsa beline kadar uzanan güzel sarı saçları vardı.
Elleri neredeyse bütün saç süslerine değdi, karar veremedi hangisini seçeceğine, o kadar güzel saç süsleri vardı ki... Ayrıca çok heyecanlıydı neredeyse ilk kez bu kadar kalabalık bir festivale tek başına geliyordu.
Tezgahın sahibi kadın, nezaketle gülümsedi vitanın bu tatlı haline ve söyledi:
"Bence hepsi senin gibi tatlı bir vitada çok güzel durur."
Jimin, gözleri kısılana kadar gülümseyip nazikçe teşekkür etti. Genç vita kararsızlıkla saç süslerini incelemeye devam ettiğinde yanında biri belirmişti.
Genç adam, oldukça hassas davranarak eline alıp tuttuğu tacı nazikçe vitanın sarı saçları arasına yerleştirdi.
Jimin şaşkınlıkla, tacı saçlarına yerleştiren deltaya bakakaldı."Senin kadar zarif bir vitaya, dünyadaki bütün saç süslerini getirsek ve önüne sersek yine de senin güzelliğin yanında hepsi birer metal parçası olarak kalır ancak, bu taç senin ipek saçlarına sadece eşlik edebilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow Of Darkness [M]
FanfictionLa perla del Capo. (Patronun İncisi) Mia bella moglie, nessuno può toccarti finché sei con me. (Benim güzel eşim, benimle olduğun sürece sana kimse dokunamaz.) -Jeon Jungkook