25.10.1994
Harry ja Draco olivat seurustelleet salaa kohta kokonaisen kuukauden. Tällä hetkellä he olivat menossa samalle muodonmuutos tunnille, mutta päättivät jättäytyä porukan hännille, jotta pääsisivät toistensa viereen istumaan "vahingossa". He olivat koko tunnin alun leikkineet taikasauvoillaan vaikka Professori McGamiwa oli komentanut heitä jo neljä kertaa.
"Herra Malfoy ja -Potter, voisitteko keskittyä vai pitääkö minun siirtää teidät aivan toisille puolille luokkaa?" McGarmiwa huokaisi, joka sai monet päät kääntymään ja kuiskimaan. "Kiitos, missä olinkaan. Ai niin, tänään kokeilemme ikäloitsua rottiin. Jokaisella pöydällä on kaksi rottaa, joka tarkoittaa sitä, että olette vierustoverinne pari. Kokellaan ensin kaikki yhdessä kyseistä loitsua yksi - kaksi - kolme. Nuorennous!"
PAM!
Kuului räjähdys ja sen jälkeen pienen lapsen nyyhkytystä.
"Mitä siellä tapahtui Potter ja minne on Malfoy katosi?" McGarmiwa ihmetteli ja lähti kävelemään luokan edestä kohti poikien pöytää.
"Hally, syliin! Dlacolla on paha mieli!" Lapsi versio Dracon äänestä kuului pulpetin alta.
Koko luokka oli aivan hiljaa ja liikkumatta. Harry kyykistyi pöydän alle ja nosti sieltä pienen vaaleatukkaisen pojan syliin, jolla oli yllään liian luihuisen kaapu.
"Mutta voi hyvänen aika, kuka tämän teki hänelle?" Professori hämmästeli ja asteli poikien luokse.
"Mä taisin osoittaa sauvalla Malfoyyn, kun tein sen loitsun." Harry selitti nolona.
"Ei se ole tarkoitettu ihmisiin Potter, mutta on se kyllä suloinen lapsi!" Professori ihasteli Dracoa.
Draco kikatti ja veti Harrya nenästä. "Mihin mä voin iskeä sen?" Potter kysyi.
"Vie sairaala siipeen. Mene sen jälkeen rehtorin puheille. Muu luokka tekee sen paljon varovaisemmin, että emme menetä enempää väkeä tunnilta." McGarmiwa komensi ja kopisteli korkokengillä takasin luokan etuosaan sauva ojossa.
***
"Eli tässä auttaa vain aika?" Harry varmisti Matami Pomfreylta.
"Juuri näin. Ota tästä, tässä on repullinen lasten tarvikkeita, joita Malfoy tarvitsee." Matami ojensi vihreän lohikäärme repun Harryn käteen. "Malfoy on kolme vuotias, jonka mieli on lapsen tasolla eli muista kohdella häntä sen mukaisesti. Hän ei enää ole se sama Malfoy, johon olemme tottuneet. Toisekseen yleensä tuon ikäiset lapset ovat hyvin vilkkaita. Koita jaksaa!" Pomfrey toivotti ja siirtyi toisen potilaan luokse.
Harry nyökkäsi ja lähti kävelemään pois sairaalasta Draco roikkuen kädessä. "Mihin me nyt mennään? " Draco kysyi suloisen kimeällä äänellä.
"Vaihtamaan sun vaatteet." Harry vastasi ja nosti Dracon syliin, sillä aina kun Harry otti yhden askeleen, Draco joutui ottamaan kolme.
Viimein he olivat perillä vessassa. "Tässä on sulle paita, housut, sukat ja kengät." Harry nosti vaatteita repusta.
"Entä hiusharja? Mun hiukset on ihan sekaisin!" Draco valitti laittaen kädet puuskaan.
"Sinä ja sun hiukset, pue eka noi vaatteet niin harjataan sun hiukset sen jälkeen."
"En mä osaa pukea ite. Pliis Hally auta mua, mä en saa tätä paitaa mun päästä vedettyä", Draco yritti vetää paitaa pään yli tuloksetta. Harry huokaisi ja puki Dracon puolesta tälle vaatteet päälle. "Sitten vielä sun piti haljata mun hiukset ja laita niihin geeliä."
"Mä voin harjata sun hiukset, mutta Matami Pomfrey ei antanut mulle mitään geeliä, hölmö." Harry vastasi ja siisti pojan tukan.
Draco katsoi Harrya vähän aikaa pettyneenä, koska ei saanut haluamaansa geeliä hiuksiin. Kuitenkin hän leppyi aika nopeasti ja nousi altaan reunalle seisomaan, jotta näkisi itsensä peilistä. "Wau mä oon tosi komee! Hally oonks mä komee?"
"Joo oot tosi komee, mutta nyt Malfoy, meidän pitää mennä Dumbledoren puheille."
"Miks sä kutut mua Malfoyks? Mun nimi on Dlaco. Isä sanoo aina mua pikku Malfoyks eikä se oo kivaa." Draco sanoi surullisena.
"No anteeks, en mä tienny. Mutta nyt heidän oikeesti pitää mennä, tule!" Harry sanoi nopeasti ja laski toisen lattialle.
***
"Sisään!" Dumbledoren ääni kuului huoneesta. "Terve Harry ja Draco, olen tietoinen tapahtuneesta ja koska sinä sekä Draco olitte leikkineet sauvoilla, joudut valitettavasti huolehtimaan Dracosta sen ajan, että hän palaa normaaliksi." Dumbledore iski silmää.
Se että Harry joutui viettämään poikaystävänsä kanssa aikaa ja että hän sai kulkea aivan vapaasti hänen rinnalla ihmisten edessä pitäen häntä kädestä kiinni tai sylissä ei haitannut lainkaan.
"Pappa?" Draco kysyi Dumbledorelta.
"Totta höpiset poikani, olenhan minä papparainen, mutta en kenenkään pappa." Rehtori nauroi.
"Hally, miksi pappa valehtelee? Eikö se ookki mun pappa!" Draco intti.
"Ei Draco, se on tämän koulun rehtori. Muuten rehtori, mitä mieltä olet pitäisikö tästä ilmoittaa Malfoyn perheelle?" Harry kysyi peloissaan. Hän toivoi hartaasti, että Dumbledore ei ilmoittaisi Dracon omaisille tästä, sillä Luciuksen tuntien ei voinut olla yhtään varma mitä hän tulisi tekemään, jos kuulisi poikansa olevan yhtäkkiä taapero.
"Hmmm. Mielestäni heitä ei pitäisi häiritä näin pienellä asialla."
Harry alkoi miettiä itseään istumassa oikeussalissa pieni Draco sylissä. Hyi se olisi kauheaa. "Sitä minäkin ajattelin."
"Noh menkäähän siitä leikkimään!" Dumbledore iski silmää uudestaan Harrylle.
Harry punastui ja tarttui Dracon kädestä kiinni.
***
Harryn nk
"Koska sulla ei oo omaa sänkyä niin me joudutaan nukkua samassa sängyssä." Sanoin ja aloin laittamaan Dracon vaatteita vaate arkkuun.
"Jee mä pääsen vihdoin sun viereen nukkumaan!" Draco hyppi sängyn päällä innoissaan.
"Shhhh! Hiljempaa, joku voi kuulla." Hyssyttelin poikaa.
"Mitä, miten niin vihdoin?!" Ron oli astunut makuuhuoneeseen.
"Äh, en mä tiedä, se on höpissy omiaan sen tapauksen jälkeen. Luuli Dumbledorea sen papaks ja kaikkea."
"Hahaha, mä haluan kyllä nähdä Malfoyn ilmeen heti sen jälkeen kun se palaa normaaliksi!" Ron nauroi kippurassa oven suussa.
"Hally kato! Tuolla paistaa aulinko! Mennäänkö ulos, kilttiiii." Draco katsoi minua koiranpentuilmeellä.
"Mennään vaan, mutta ihan vähäksi ajaksi. Kohta on ruoka."
Dracon kasvoille levisi onnellinen hymy. Hän tarttui käteeni ja lähti vetäämään minua pois makuuhuoneesta.
YOU ARE READING
Baby Draco - Drarry
FanfictionDraco muuttuu pieneksi taaperoksi kesken muodonmuutoksen tunnin leikittyään Harryn kanssa sauvoilla. Tästä syystä Dumbledore antaa rangaistukseksi Harrylle, joka on Dracon holhoaminen siihen asti kunnes Malfoy on taas normaali.