Kings Crossin laituri 9 ¾ pursusi noitia ja velhoja. Harry, Ron, George, Fred, Ginny, Hermione ja Draco seisoivat vähän kauempana ihmismassasta hyvästelemässä Hermionea. Weasleyn perheen vanhemmat eivät olleet vielä saapuneet hakemaan lapsilaumaa kotikoloon.
"Nähdään viikon päästä!" Hermione toivotti iloisena Weasleyn sisaruksille, Malfoylle ja Potterille. Hän halasi heitä kaikkia vuorotellen, jopa Dracoa vaikka se halaus Dracon osuudelta oli aika kiusallinen.
"Pidä kiva viikko Ranskassa!" Ron huikkasi.
"Varmasti. Muistakaa olla kiltisti, kaikki te." Hermione katsoi Weasleyn kaksosia tuimasti. Kaksoset vain viheltelivät muina miehinä katsoen taivasta. Hermione ja Ginny katsoivat toisia huvittuneena pudistaen päitään.
"Oi, isä ja äiti ovat tuolla. Mun pitää nyt mennä, nähdän!" Tyttö huikkasi ja sujahti vanhempiensa luo. Kaverukset huiskuttivat hänen perään.
"Miten iskä ja äiti voi olla näin myöhässä? Ne on aina ensimmäisten joukossa hakemassa meidät pois." Ginny valitti ja lysähti istumaan maahan.
"Aikooko ne tulla hakemaan meidät pois vai jättääkö ne meidät tänne tahallaan nääntymään." Draco parahti.
"Ei todellakaan jätä tahallaan. Luultavasti äiti ei ole saanut iskää lähdölle." Ron sanoi.
"Äiti, isä!" Ginny juoksi Mollyn kaulaan.
"Tervehdys nuoriso!" Arthur hymyili.
"Anteeksi kauheasti, mutta kun tuo vanha rotisko ei meinanut lähteä käyntiin." Molly osoitti pientä sinistä autoa takanaan.
"Miten me aiotaan sopia tuohon?" Ron hämmästeli.
"Se on todella tilava, odottakaas vain kun pääseen esittelemään teille tämän auton läpikotaisin!" Arthur innostui.
***
Kotikolon piha oli yhtä vehreä niin kuin aina.
"Tontut on taas vallannut puutarhan. Pitää kitkeä pois nyt kun saatiin lisäkäsiä." Arthur iski silmää Harrylle ja Dracolle.
"Hetikö sinä vieraat pistät töihin!?" Molly sätti miestään.
"Ei se mitään. Me autetaan mielellään kiitokseksi siitä, että saadaan asua täällä tää kesä." Harry hymyili.
"Voi Harry, aina yhtä kiitollinen aivan kuin äitinsä." Molly pyyhki kyyneleen silmäkulmasta.
Sisällä Ron esitteli yhden vierashuoneen. "Tämä huone on Billin vanha, mut kun se ei asu enää täällä niin tämä on nyt teidän. Saisitte muuten oman huoneen, mutta kun Hermione tulee ensi viikolla. Harry tiedäthän sä meidän pienen mökin. Charlien ja Billin huoneet ovat ainoat vapaat, kun me muut ollaan kotona." Ron selitti.
"Tämä on just hyvä, kiitos" Harry hymyili parhaalle kaverilleen.
Draco heittäytyi parisängylle makaamaan "Oon tää vaan luksusta. Koko kesä nukkua samassa sängyssä sun kanssa!" Draco kääntyi katsomaan hymyilevää Harrya.
"Sä siis vihdoin opit hyväksymään Weasleyn perheen."
"No joo. Oikeastaan ainoa syy siihen oli sä. Vaikka onhan tää aika ala-arvoinen paikka." Malfoy virnisti.
Potter pyöräytti silmiään ja alkoi purkamaan matkalaukkuaan.
***
Seuraavana aamuna he heräsivät varhain, jonka jälkeen he pukivat ja lähtivät matkaan sinisellä autolla kohti Notting Hilliä. Matkaa oli kulunut aika kauan, vaikka Weasleyn isä oli luvannut sen kestävän vain 10 minuuttia. Syy miksi he lähtivät juuri siihen kaupunkiin oli se, että Arthur oli käynyt siellä työmatkalla ja hän oli ihastunut siihen paikkaan.
"Joko me ollaan perillä, isä?" Ginny kysyi turhautuneena.
"Ei vielä."
"Sä sanoit, että se on lyhyt matka." Ron mutisi takapenkillä.
"Ei kai me vain olla eksytty." Molly säikähti.
"Nyt asia on sillä lailla, että me ollaana eksytty." Arthur sanoi vakavana.
"Onko meillä mitään karttaa mukana?" Harry kysyi.
"Miks ei tullut heti mieleen. Olet sinä vain terävä, Harry!" Arthur kehui.
Harry hymyili kiusaantuneena, Draco virnisti vierestä.
Molly otti kartan itselleen ja alkoi tutkia sitä samalla katsoen maamerkkejä. "Käänny oikealle seuraavasta kulmasta."
Kuinkas ollakkaan Määränpää oli kulman takana.
"Katos, siinä se! Notting Hillin kuuluisat eksoottiset rakennukset!" Arthur ilmoitti juhlavasti ja parkkeerasi auton parkkipaikalle, jolloin kaikki nousivat autosta ylös venytellen raajojaan.
"Vau, tämä on tosi komea paikka!" Harry katsoi ihastellen ympärilleen.
Dracon ilme oli katkera. Poika ei puhunut mitään vaan lähti vähän kauemmaksi muista osoittaen mieltään.
"Joku taitaa olla mustasukkanen tälle paikalle." Ginny kuiskasi Harryn korvaan.
Harry huomasi poikaystävänsä kauempana heistä seisten kädet puuskassa ja leuka ylhäällä välinpitämättömästi.
"Drayyy, ootko sä mustasukkanen joillekin rakennuksille!?" Harry veti pojan halaukseen. Draco ei vastannut siihen, joten Harry päätti kiusata poikaystäväänsä. "No jos totta puhutaan niin mä en ole koskaan nähnyt mitään näin kaunista. Katso nyt vaikka tota vaaleanpunaista taloa ja sen kirsikkapuuta." Harry esitti.
Dracon ilme meni pahemmaksi.
"Ginny, mieti kaunis kesäilta ja me istuttais tässä puun alla katsellen auringonlaskua." Harry laski kätensä tytön olkapäälle.
"Oi se olisi ihastuttavaa Harry! Meidän pitää toteuttaa se jonain iltana" Tyttö iski silmää.
Draco näytti nyt pikemminkin surulliselta kuin katkeralta. Silloin Harry ei kestänyt enää. Hän käveli rauhallisesti Dracon luokse ja suuteli tätä huulille.
"Anna anteeksi Draco, mutta mun oli ihan pakko härnätä sua. Sä tiedät, ettei mikään tai kukaan ole sua kauniimpi." Harry silitti pojan hiuksia.
Nyt Draco laski kätensä Harryn lantioille ja suuteli toista uudelleen. "Lupaa ettet enää ikinä tee noin. Ja sä et ole menossa mihinkään Ginnyn kanssa!"
"Edes kavereina?" Harry kysyi.
"Ehkä päivällä. Valoisan aikaan. Mä mukana." Draco lateli sääntöjä.
"Sä mukana?" Potter kysyi huvittuneena "kai me nyt joskus voidaan toisista erossa olla", Harry jatkoi. Dracon ilme oli murhaava. "Tai siis tarkotan, että voidaan me JOSKUS nähdä meidän omia kavereita yksin." Harry jatkoi nopeasti.
"Ehkä. Sitten kun ollaan naimisissa ja meillä on yhteinen koti ja kolme lasta." Draco sanoi.
Harry veti pidemmän kunnon halaukseen.
YOU ARE READING
Baby Draco - Drarry
FanfictionDraco muuttuu pieneksi taaperoksi kesken muodonmuutoksen tunnin leikittyään Harryn kanssa sauvoilla. Tästä syystä Dumbledore antaa rangaistukseksi Harrylle, joka on Dracon holhoaminen siihen asti kunnes Malfoy on taas normaali.