Harryn nk
Draco oli ollut koko päivän todella kireä ja hän oli valittanut kipua varsinkin jaloissaan. Olin todella huolissani hänestä, mutta Hermione sanoi, että se luultavasti johtuu siitä, että viime päivät Draco oli vain juossut niityllä. Olin päättänyt jättää asian siihen ja yrittänyt parantaa Dracon oloa eri keinoilla.
"Hei Draco, sä oot halunnu sinne uimaan nyt jo monta päivää niin haluaisitko sä lähteä tänään? Mulla olis aikaa, eikä meillä mitään muutakaan oo tiedossa." Selitin pojalle, joka leikki shakkinappuloilla.
Draco pomppasi todella korkealle ja alkoi hihkua "jee jee jee! Millon me mennään? Joko nyt?"
"Joo, mennään nyt." Naurahdin ja nostin pojan reppuselkääni.
Lähdimme oleskeluhuoneesta ulos. Ginny ja Ron olivat kuva aukon ulkopuolella riitelemässä. Yritimme hipsiä mahdollisimman hiljaa heidän ohitse tuloksetta. Ginny huomasi meidät ja huikkasi meidät heidän luokse. Kävelimme takaisin ja selitimme, että meillä olis vähän menoa.
"Okei, mutta Harry mulla olis nopeeta asiaa sulle." Ginny selitti vakavana.
"Kerro."
"Onko se totta, että sä tykkäät... pojista?" Hän kysyi surullisena.
Häkellyin tytön sanoista täysin. Mistä hän sen oli saanut tietoon? "Öööö... joo kai- äh, en mä tiedä!"
"Ai, mä kun luulin, että sä ja mä- ei mitään. Se on mennyttä." Ginny sanoi apeana.
Säälin tyttöä, en tiennyt, että hän tykkää edelleen minusta. Luulin, että se oli vain lapsuuden ihastus.
"Onko sulla ketään erityistä mielessä?" Ron kysyi pelokkaana ja peitellen itseään.
Naurahdin Ronin reaktiolle, jolloin tämä punastui. "Jos mä tykkään pojista, se ei meinaa sitä, että ihastuisin kaikkiin vastaan tuleviin poikiin, joten älä huoli Ron. En mä susta siinä mielessä tykkää." Sanoin hymyillen.
Ronin kasvoilta hävisi puna "Ai menaatko sä, että mä oon sen verran ruma vai?"
"Hiton Ron!" Aloimme Ronin kanssa nauramaan toden teolla, kunnes Ginny keskeytti.
"Mutta sä et vastannu Ronin kysymykseen." Ginny tivasi.
Hitto se tyttö onki niin terävä "ehkä on."
Ron oli aukaisemassa suutaan, mutta Draco ehti ensin. "Mennään jo, mä en jaksa enää odottaa Hally kiltti!"
***
Olimme päässeet murjottavan Myrtin vessalle, jossa sijaitsi iso allas. Aloin riisua vasta kenkiä, kun Draco oli ottanut päältään kaikki vaatteet todella nopeasti ja oli lähdössä jo altaaseen.
"Älä vielä mene!" Huudahdin pojalle, jota pienempi säikähti. "Meinaan, että sä oot vielä niin pieni ettet sä saa mennä yksin." Selitin lempeämmin.
Draco nyökkäsi ja odotti että oli riisunut kaiken.
"Ei tää varsinaisesti oo uima-allas, mutta sä oot sen verran lyhyt, että voit hyvin uida siinä."
"En mä osaa uida. Mä vaan tykkään olla vedessä." Draco sanoi ja alkoi heitellä vettä ympäriinsä kikattaen.
Olimme vesisotaa jonkun aikaa kunnes sain paremman idean. "Draco, jos sä haluat oppia uimaan niin mä voin opettaa sua."
"Kokeillaan! Isällä on aina niin kiile, että se ei kelkeä viedä mua edes lannalle." Draco selitti.
Opetin Dracoa uimaan jonkin aikaa, joka meni ihmeen hyvin, vaikka eka kerta se minullakin oli opettaa toista uimaan. Draco oppi kellumaan, muttei osannut vielä mennä eteenpäin. Se riitti tällä kertaa. Olimme molemmat aika väsyneitä, joten päätimme nousta vedestä.
"Ai sulla on tuollanen?" Draco osoitti kaluani.
Peitin sen kädellä ja punastuin kauttaaltaan. "Öh, ota tästä niin päästään joskus poiskin täältä." Ojensin toiselle pyyhkeen.
***
Yleinen nk
Päiviä oli kulunut ja Draco oli kasvanut huomattavasti. Nyt hän oli seitsemän vuotiaan tasolla, jonka seuruaksena hänellä ei enää ollut r-vikaa eikä hän ollut enää niin lapsellinen. Draco oli myös paljon enemmän tunneilla mukana ja teki niitä opintoja joita pystyi. Esimerkiksi loitsuja hän harjoitteli jo täyttä päätä sekä hän oli kuuntelemassa historian tunnilla Binnsin luentoja.
Illalla istuimme kaikki yhdessä rohkelikkojen oleskeluhuoneessa pelaten velhoshakkia ja juoruten kaikesta. Draco ja Harry olivat tiimi shakissa ja silloin kun he vain puhuivat, Draco söi herkkuja ja piirsi lattialla toisten luona. Dracosta oli tullut rohkelikkolaisille ns. oma maskotti, josta kaikki tykkäsivät ja halusivat itselleen. Ja se vasta kohensi Dracon itsetuntoa.
YOU ARE READING
Baby Draco - Drarry
FanfictionDraco muuttuu pieneksi taaperoksi kesken muodonmuutoksen tunnin leikittyään Harryn kanssa sauvoilla. Tästä syystä Dumbledore antaa rangaistukseksi Harrylle, joka on Dracon holhoaminen siihen asti kunnes Malfoy on taas normaali.