Baby Harry

252 23 13
                                    

Weasleyn perhe, sekä Potter ja Malfoy olivat kierrelleet jo monta tuntia Notting Hillissä. He olivat kierrelleet kahviloita ja joitain vaatekauppoja, joista Ginnyä ja Mollya ei meinattu saada pois. Tällä hetkellä Arthur, Fred ja George kantoivat monia kauppa kasseja, joita naiset olivat ostaneet. He kaikki kävelivät autolle aikeena lähteä Kotikoloon.

"Olipahan reissu!" George puuskahti.

"Tästä lähtien ne jotka ostaa, saavat kantaa ite omat kassit." Fred jatkoi.

***

Auto saapui Kotikolon pihaan iltapäivällä. Autosta nousi joukko uupuneita matkalaisia. Harry ja Draco menivät suoraan omaan huoneeseen, kun taas kaksoset ja Ron alkoivat pelata korttia. Ginny alkoi purkaa ostoskasseja. Ginny oli ostanut todella paljon uusia vaatteita.

"Mistä sä oikein sait noihin rahat Ginny?" Ron hämmästeli.

"Mulla on säästöjä." Tyttö sanoi kipakasti ja meni huoneeseensa sovittamaan uusia vaatteitaan.

"Mitä me tehtäis tänään?" Draco kysyi kärsimättömästi heilutellen taikasauvaa käsissään.

"Katottaisko joku leffa?" Harry kysyi.

"Mistä me sellanen voitais kattoa?" Mafoy hämmästeli.

"Seamus jakoi mulle sen Netflix tunnukset pari viikkoa sitten. Etkö sä muista, että me katottiin Netflixiä yhessä sillon ku olit 10." Potter sanoi ja hyppäsi pojan viereen laskien päänsä toisen syliin.

"Muistan." Draco suukotti poikaa.

***

Elokuvan jälkeen pojat menivät ulos harjoittelemaan loitsuja, jotka olivat tulleet kesäloma läksyksi.

"Yksi näistä on se nuoruusloitsu. Muista olla varovainen ettet joudu vauvaks uudelleen!" Harry iski silmää.

"Onpa hauskaa. Se oli sitä paitsi sun vika. Hyvä ettei isä kuullut siitä. Olis tullu aika moinen mekkala."

"Niin onneks, mutta aloitetaanko sillä nuoruusloitsulla, jotta päästäis siitä eroon mahdollisimman nopeasti."

"Vaikka, mihin me voidaan testata sitä?"

"Kasvimaalla on niitä tonttuja, joista piti päästä eroon."

"Haetaan ne!"

Ja niin pojat lähtivät keräämään tonttuja puutarhasta. Niitä oli vaikea saada kiinni, sillä kun vähänkin niitä lähestyi he lähtivät juoksemaan karkuun.

Pitkän ja raskaan jahdin jälkeen pojat olivat saaneet kummallekin yhden tontun. He kangistivat tontut paikoilleen loitsulla ja laittoivat he seisomaan puuta vasten loitsun avulla.

"Kumpi aloittaa?" Draco kysyi.

"Mä, niin voit ottaa oppia." Harry härnäsi poikaystäväänsä.

"Heiii, se oli sun syy edelleen!" Draco huudahti.

"Niinhän ne kaikki sanoo, mutta joo. Mee kauemmaks, etten mä vahingossakaan satuta sua." Rohkelikko komensi.

"Nuorennus!" Harry huusi osoittaen toista tonttua taikasauvallaan.

Sauvan päästä lähti sininen valo, joka osui tonttua päähän. Siinä silmänräpäyksessä tonttu kutistui.

"Vau!" Harry hihkaisi.

"Sä onnistuit. Nyt on mun vuoro!" Draco sanoi iloisena.

Hän asteli eteen itsevarmana. Nosti sauvansa ylös osoittamaan toista tontuista. "Nuorennus!" Malfoy huusi ja silloin Hedwig lensi poikien ohi pyyhkäisten sauvaa, jonka jälkeen sauvan kärki ei enää osoittanutkaan tonttua vaan.... "Harry!" Draco juoksi pienen mustatukkaisen pojan luokse, joka katsoi ympärilleen peloissaan.

"Dwaco, mitä mulle tapahtu?" Taaperoikäinen poika nousi seisomaan katsoen suloisilla silmillä Dracoa.

"Ei, tää ei voi olla todellista. Rouva ja Herra Weasley!" Draco huusi ja nosti pojan syliin lähtien juoksemaan rinnettä alas.

Loppu

Baby Draco - DrarryWhere stories live. Discover now