6.Bölüm ''Miraç'la geçen gece''

258 30 10
                                    

o sıcacık kollarıyla beni kucağına alıp kaldırdı.Gözlerine baktığımda az önce ki sinirli halinden eser yoktu.''Bunu yapmak zorunda değildin''dedim.Miraç gülerek''Ne o yoksa inmek istemeyeceğinden mi korkuyorsun.Sende haklısın benim gibi bir yakışıklı taşıyor nede olsa seni''dedi.Ona sadece gülerek cevap verdim .Çünkü işte yine eski Miraç olmuştu....Bugünlük buna katlanabilirdim.Ellerimi boynuna sarıp ''Bugün yanımda kal, bırakma tamam mı?''dedim ve gözlerine bakıp''Bugün çok sarhoşum.Bu yüzden tek bahanem bu .Tek bahanem sarhoş olmam bu yüzden yanımda kal ! ''dedim ve gözlerimi kapatıp ona sıkıca sarıldım. Yarın kıyameti koparacağımı bile bile ona daha sıkı sarıldım....

Miraç :

Duyduğum sözlerle bakışlarımı kucağımda ki küçücük bedene çevirdim.Ona az önceki yaptıkları için çok kızgın olsamda onun masum ve güzel yüzüne baktıkça bütün kızgınlığım yok olup gitmişti.Bahçe yolunu geçip kapının önüne geldim. Bir elimle Eylül'ü tutup diğer elimlede cebimde ki anahtarları çıkarıp ,kapıyı açtım.Eylül'ü sıkıca tutup ayağımla kapıyı ittirdim.Eylül'ü sarsmamaya çalışarak merdivenleri ikişer ikişer çıkarak onu yatak odasına taşıdım.Çarşafı kaldırarak onu yatağa yatırıp üzerini örttüm.Kapıyı örterek aşağıya indim.Eylül'ün bu halde yarına kadar ayılamayacağı için ona bir kahve yaptım.Daha doğrusu pek beceremesemde ayılması için bunu içmeliydi.Odaya tekrar çıktığım da Eylül'ü bıraktığım yerde yoktu.Odada ilerleyip etrafa baktım ama yoktu.Banyodan gelen sesleri duyunca elimde ki kahveyi masaya bırakıp adımlarımı otarafa çevirdim.Banyo kapısını açıp içeri girdiğimde Eylül'ün klozetin bir köşesinde ağzını tuttuğunu gördüm.Hemen yanına ilerleyip onu tuttum. '' İyimisin ?''dedim.Eylül elini ağzından çekmeden ''Dışarı çık beni böyle görmeni istemiyorum.Çabuk çık''dedi. Ona yaklaşıp elimle saçlarını toplayıp ''Eylül sakin ol.Bunda utanılacak birşey yok.''dedim.Bir eliyle beni itip diğeriylede ağzını kapatıyordu.Onu sıkıca tutup ayğa kaldırdım.Lavoboya tutunup ağzını yıkadı.Havlu peçeteyle elini ve ağzını kurulayıp '' teşekkür ederim ''dedi. Kolundan tutup içeri girip masaya oturtum ,yaptığım kahveyi önüne koyup '' İç şunu çabuk !''dedim ve başında dikilmeye başladım.

Bir kahveye bir bana bakıp tereddütle kahveyi eline aldı.Kahveden bir yudum alıp ,öksürmeye başladı.Bana sinirle bakıp ''Bu ne ? Sen buna kahve mi diyorsun? ''dedi.Kaşlarımı çatıp ona baktım.''Eğer bu kadar içmeseydin böyle olmazdı hanfendi! Şimdi sızlanmayı bırak ve iç şunu''dedim. ''Hayatta olmaz !Ben bunu asla içmem''dedi. Kahveyi elime alıp ona doğru yaklaştım .Ben onun üzerine gittikçe sandalyeden kalkıp geri geri gitmeye başladı.''Gelme ,hayatta içmem .Gelmesene yaa!''dedi.Ben gülerek ''Bugünün cezası içeceksin bunu ''dedim.Elimde ki kahveyi ona doğru uzatıp kollarını tutarak ağzına götürdüm.Zorla da olsa içirdiğim kahveyi ani bir hareketle üzerime boşalttı.Bir ona bir üzerime baktıkça sinirlenmeye başladım.''Şu yaptığına bak.Mahvettin üzerimi''dedim.Eylül gülerek ''Sana gelme demiştim sen istedin''dedi.Ona bakıp kaşlarımı çattım.Eylül'ün kahkası artarken üzerimde ki t-shirtü çıkarıp yere attım.Eylül bana gözlerini pörtletmiş bir şekilde bakıyordu.Yere attığım t-shirtü eline alıp bana yaklaşıp üzerime attı.Elleriyle gözlerini kapatıp ''Neye yapıyorsun,giy şunu üzerine ''dedi.Bu sefer gülme sırası bendeydi.''Utandın mı yoksa ?''dedim.''Bir elini yüzünden çekerek ''Ne alakası var utanmadım.Hem giysene şu t-shirtü ''dedi.Üzerime attığı t-shirtü elime atarak ''Benden bunu giymemi bekleme ''dedim.Eylül yatağın üzerine çıkıp çarşafı yüzüne çekti.''Üzerini giymeden burdan çıkmayacağım!''dedi.Yatağa gidip çarşafı çekmeden önce ''Tamam giyindim ,hadi aç ''dedim.Eylül çarşafı açarak bana baktı .Hala t-shirtü giymediğimi görünce ''Yalanı ,hani giymiştin!''dedi.

Çarşafı açıp onu kollarından tuttum.Eylül gözlerini açmamakta ısrar ediyordu.Eylül sesi titrek bir şekilde ''Kalk üzerimden ''dedi.Ben onun bu haline gülünce gözlerini açıp ''Ne gülüyorsun kalk dedim ya sana ''dedi.Gözlerimi gözlerine dikip ''Kalkmıyorum ''dedim.Oda inatla gözlerime bakarak ''Kalk ya sapık mısın ''dedi.Artık sinirlendiğini görebiliyordum.Ama onun sinirlenmesi benim hoşuma gidiyordu.Ona yaklaşarak aramızda bir santim kala durdum.''Bir şartla kalkarım ''dedim. ''Ne şartı ya hayatta olmaz ''dedi. Derin bir nefes alıp ona daha çok yaklaştım ve üzerine daha çok çıktım.'' Eğer şartımı kabul etmessen bütün gece böyle üzerinde yatarım.... Aslında düşününce hiçte fena bir fikir değil.''dedim.Eylül altımda daha çok debelince ona sıkıca sarıldım.''Kalksana aptal şey.Sana diyorum ya kalk''dedi. Gülerek ''Şartımı kabul ediyormusun?''dedim. Eylül debelenmekten yorulmuş gibi'' Ne istiyorsun?''dedi.Kafamı kaldırıp gözlerine baktım.''Bunu daha sonra isteyeceğim.Sen o zaman ne istersem yapacaksın söz mü?''dedim.Eylül sinirlenmiş olacak ki bağırarak ''Kalk tamam .''dedi.Ben üzerinden kalkınca oda oturur bir hale gelip ''Eşşek herif .Kaç kilosun sen ya ,pestilim çıktı altında.''dedi.

Dolaptan çıkardığım Emre'nin t-shirtlerinden birini alıp giyerken güldüm ''Neden öyle diyorsun ,eğlenceli değilmiydi?''dedim. Yataktan aldığı yastığı kafama fırlatarak ''Aşşağılık şey seni!''dedi. Ona dönüp ''Heralde tekrar istiyorsun ?Doğru yani benim gibi bir yakışıklı....''dememle ikinci yastığı da kafama yemem bir oldu.Adımlarımı yatağa çevirip ona doğru yürüyünce beni görüp yataktan çıkarak kaçmaya başladı.Peşinden gidip onu yakaladım .Kucağıma alıp yatağa uzanıp onu sıkıca kucakladım ''Tek bahanen sarhoş olmandı değil mi? O zaman bunu değerlendirelim''diyip çarşafı üzerimize örtüp.Gözlerimi kapattım...

Eylül :

Sabah gözlerimi açtığımda belimde ki kolu farketmemle çığlık atmam bir oldu.Yataktan fırlayıp üzerimdekileri tek tek kontrol ettim.Giysilerin üzerimde olduklarını anlayınca yatakta yatan kişiye baktım.Miraç gözlerini ovalayarak ''Ne oluyor ya ne bu ses''dedi.Çarşafı üzerinden çekip ''Kalk dün gece ne oldu hemen anlat ''dedim.Miraç yatakta esneyerek''Gerçekten de anlatmamı istiyormusun? ''dedi sırıtarak.Kaşlarımı çatıp ona baktım. ''Dün gece ne oldu ki ?''dedim .Miraç ''Aslında dün gece....''demeye başlamasıyla ''Dur anlatma vazgeçtim.''dedim.Miraç yataktan kalkıp ,alaylı bir bakışla bana bakarak '' Merak etme sadeceuyuduk ''dedi ve banyoya girdi.Duyduğum şeyle rahatlamam bir oldu.

Odadan çıkıp evi gezmeye başladım.Ev baya büyük bir evdi.Acaba Miraç eve gelmediği zamanlar burda mı kalıyordu.Mutfağın yerini bulduğum da bir bardak su içtim. Miraç ''Hazırsan seni eve götüreyim.Okula gitmeden de kahvaltı yaparız istersen ?''dedi .Bardağı masaya bırakıp ''Hadi gidelim ''dedim .Kapıdan çıkarken ''Bu arada bu ev kimin ?''dedim.Miraç kapıyı kilitleyip ''Emre'nin evi''dedi.Emre deyince aklıma Bilge geldi hemen telefonu çıkarıp onu aramalıydım.Ama çantamın barda kaldığını hatırlıyınca ofladım.Miraç'ın yanına gidip telefonunu istedim.Miraç ilk anlamasada Bilge 'yi arıyacağımı söylediğimde hemen verdi. Ezbere bildiğim numarayı tuşlayarak Bilge'nin telefonu açmasını bekledim. Bilge biriki dakika bekledikten sonra açtı.'' Alo!''dedi. ''Alo,Bilge nerdesin kızım ya''dedim.Bilge kızgın olacak ki ''Asıl sen nerdesin ,beni orda öylece nasıl bırakırsın?''dedi.Derin derin bir nefes alarak ''Bunları okulda konuşalım sen nerdesin?''dedim.Bilge'n,n sesi yumşamış olacak ki ''Şuan Emre ile kahvaltı ediyoruz''dedi.Söylediklerine gülerek ''Tamam ,o zaman ''dedim ve telefonu kapatıp ,Miraç'a uzattım.''Hadi gidelim.''dedim.

Eve gidip üzerimizi değiştirip Miraçla kahvaltı yaptık. İlk defa kavga etmeden uzun bir süre bir arada kalabilmiştik. Kahvaltıdan sonra okula gittik. Miraç arabayı okulun otaparkına parketti. Arabadan indiğimizde bütün okul bize bakıyordu, özelliklede Miraç'ı seven kızlar. Ben etrafıma bakarken Miraç hiç kimseyi umursamadan yoluna devam etti. okulun bahçesine girdiğimizde Miraç''sonra grüşürüz''diyip Emrelerin oturduğu banka gitti. Bense buracıkta öylece kalakaldım. Birinin bana Eylül dediğini duydum. Arkama dönüp bana seslenen kişiye baktığımda Eymen'in bana baktığını gördüm. İçimden bir ses kötü bir şey olacak diyordu.

İşte yeni bölüm .

Okuyan herkese teşekkür ederim.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın.... 

Bu arada bir sonraki bölüm geç gelebilir.

Ayrıca vote sayısı gerçekten de çok az bu yüzden artık sınır dolunca paylaşacağım...

EYMİR......


Sonsuz AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin