Miraç oturduğu yerden kalkıp ''Sonunda geldiniz be abicim''dedi.Emre Miraç'a ''Biz geldik de parti nerede hani ,bana parti var demiştin ''dedi.Miraç bana bakıp güldü ben de aynı şekilde ona gülümsedim .Daha sonra Miraç elini Emre'nin omzuna atıp''Mutfak da kanka parti mutfak da ''dedi.
Emre Miraç'ın söylediklerine anlam vermeye çalışırken kızlar da bana 'Noluyor ?''diye soru sormaya başladı.Ben yine sırıtarak ''Birazdan ne olduğunu anlarsınız ''dedim ve hep beraber mutfağın yolunu tuttuk...
Emre ve kızlar mutfağın bu halini görünce küçük çaplı bir şok yaşadılar .Emre''Oha be abicim buranın haline savaş mı çıktı''dedi.Miraç gülmeye biraz ara verip ciddileşerek ''Hem de ne savaş domatesler patateslere meydan okumuşlar. Eee bunu gören patatesler de dururlar mı hiç. Haa bir de bizim şu Eylül bunları ....''sözünün bitmesine izin vermeden ''Miraç kes şu gevzekliği''dedim.Emre de bana katılır gibi ''Evet abi ya ne diyon hiç bir şey anlamadım''dedi.Miraç dediklerimize kızarak Emre 'nin kafasına bir şaplak atarak ''Kısacası temizle işte şurayı''dedi...
Emre ''Oldu uşağın mı sandın lan beni ''dedi.Miraç gülerek ''Eğer yardım edersen şu istediğin kızın telefonunu bulacağım sana ''dedi.Emre bunu duyar duymaz ''Ne diyosun kardeşim tabi yardım ederim''dedi. Miraç''Az önce öyle demiyordun ,aksine'Oldu uşağın mı sandın lan beni 'diyordun''dedi.''Öyle şey mi olur kanka temizleriz hemen ,değil mi kızlar'' diyerek Bilge'yi dürttü.
Kafamı Bilge'ye çevirince suratını asarak sessizce'evet 'diye mırıldandı.
Yanına gidip omzunu okşayıp ''Üzülme ''dedim.O da zoraki bir gülümsemeyle''Üzülmedim,ne de olsa alışkınım''dedim.Kolunu hafifçe okşayıp''Peki o zaman ''dedim.İrem de yanımıza gelince hep beraber büyük facia olan mutfağa el atmaya başladık.
Bir saat sonra mutfak tamamen temiz olunca hep beraber salona geçtiler.Bense son olarak şöyle bir tekrardan gözden geçirdim.Miraç yanıma gelip''İstediğin gibi oldu mu ?''dedi.Başımı evet dercesine salladım .Ama hala açtım.Elimdeki tabakları da rafa bırakıp ona dönmüştüm ki karnımda gelen sesle yere çakıldım.Neyim vardı bugün ya zaten yeterince Miraç'ın eline koz vermiştim üstüne bir de bu olmuştu.Miraç sırıtarak ''Hala bir şey yemedin mi?''dedi. Başımı kaldırıp''Hayır ''dedim.Tam bana yemek ısmarlıyacağını zannederken''Ne yani bu mutfağı o kadar kirletmene rağmen hala bir şey yemedin mi?Boşu boşuna mı uğraştın?''dedi.Kaşlarım yine her zaman ki gibi yerini bulurken ona ''Fırsatım mı oldu sanki''dedim. Bakışları yine beni bulduğunda o kadar sevecen bakıyordu ki.Eli elimi bulduğunda ise daha da sevecen olmuşlardı.Beni peşinden götürürken ''Hadi o zaman senin o karnını bir doyuralım''dedi.Bense hem peşinden gidiyor hemde sırıtıyordum.Bunu yapmamam gerektiğini bile bile kendimi tehlikeye atıyordum.
*******
Hep beraber Emre'nin getirdiği atıştırmalıkları yedikten sonra 'Şişe Çevirmece 'oynamaya karar verdik.Miraç salonun ortasında ki masayı kenara çekerek yere oturmamız için bir platform oluşturdu.Bense mutfaktan getirdiğim şişeyi ortaya koyup Miraç'ın karşısına oturdum.Emre kuralları açıklamaya başladı''Arka arkaya doğruluk yada cesaret demek yok arkadaşlar ''dedi ve elindeki zarı attı.En büyük sayıyı atan başlayacaktı.Sıra bana gelince attım ve 6,6 geldi.Şuana kadar en yüksek ben atmıştım. Miraç'a zarı uzatıp onun atacağı sayıyı bekledim.Zar durunca sayıya bakıp güldüm 6,5 atmıştı.Şişeyi alıp çevirdim.İlk turda bana gelmemişti İrem Emre'ye soracaktı.Bunu Bilge'nin yapmak istediğini gayet bilsemde elimden gelen bir şey yoktu.İrem Emre'ye ''Doğruluk mu Cesaretlik mi?''Emre bir çırpı da''Doğruluk ''dedi.İrem önce Bilge'ye bakıp tekrar Emre 'ye döndü''Hiç aşık oldun mu?''dedi.Bilge Emre'nin vereceği kararı dört gözle beklerken Emre biraz düşündük den sonra kafasını sallayıp''Evet ''dedi.Bilge tam başını eğmişti ki Emre''Anneme ...Ben annesine aşık bir adamım ''dedi.Miraç Emre'nin koluna vurup ''Salak ''dedi.Bilge'ye baktığımda ise gayet rahatlamış gözüküyordu.
Şimdi çevirme sırası Miraç 'a gelmişti hızlı bir şekilde çevirdi.Ohh ,bu elde bana çıkmamıştı.Emre Miraç'a soruyordu ''D mu,C mi?''dedi.Miraç ''Cesaret olum ,ben senin gibi ödlek miyim''dedi.
Emre sırıtarak o zaman şu cesaretini Eylül üzerinde göster bakalım ''dedi.Ben ve Miraç aynı anda''Nee?''dedik Emre''Öp diyom olum öp''dedi.
Ben direk ''Hayatta olmaz,izin vermiyorum''dedim Emre ''o zaman ikiniz de ceza alırsınız ''dedi.''Ben niye alıyormuşum ?''dedim İrem gülerek ''Oyunun kuralı bu ''dedi .Bilge 'de ona destek çıkarak ''Aynen haklılar ''dedi.
Onlara bakarak ''Bunun hesabını sonra soracağım size''dedim.Miraç benden onay beklercesine bakıyordu.Ona bakıp''Hayatta olmaz''dedim. Miraç ''Hadi ama güzellik alt tarafı öpücük.''dedi.Söylediklerine kızarak kaşlarımı çattım .Evet belki ilk öpücüğüm değildi ama yani buda fazla...''Sana oradan bakınca her önüne geleni öpen biri gibi mi duruyorum .Hem o kadar ısrarcıysan git kıçını öp''dedim.Bu söylediklerime herkes gülerken Miraç bozulmuştu.Emre''O zaman ceza gelsin mi?''dedi ''Gelsin ''dedim.
Emre cezayı söyleyince bağırdım''Saçmalık bunun öpüşmekten ne farkı kalır o zaman ''dedim.Bilge ''Ceza ne yaparsın?''dedi. ''Siz elime bir düşersiniz o zaman görün siz ne yapacağımı...''dedim.Ben öpüşmem diyorum adamlar bana Miraç'ın boynumu öpmesine izin vermemi istiyorlar .''Seç birini ''dedi Emre .
''İyi öpsün ''dedim.Miraç kalkıp yanıma oturdu.Tam yaklaşacağı sırada geri çekilip ''Fazla sulanma sakın ''dedim.Gülümseyerek ''Sen bana bırak'' dedi.Beni tutup sırtını Emrelere doğru döndü.Tam olarak arkasında görünmeyecek şekilde beni gizleyip elini boynuma koyup yaklaştı.Tam ben gerçekten öpecek zannederken o gizlediği elini öpermiş gibi yaparak kaldırdı.Bizimkiler gerçekten beni öptüğünü sanarak 'ooo'gibi sesler çıkardı o ise kulağıma eğilip''Merak etme sen isteyene kadar sana dokunmam ''dedi ve geri çekildi.Beni tutan kolunu da çekince olduğum yerde öylece kaldım.Miraç''Oyun bitti gençler''diyerek herkesi evden kovaladı.
Bir dakika o az önce'sen isteyene kadar sana dokunmam'mı demişti?Miraç kapıyı kapatırken bense sessizce mırıldanarak olduğum yerden kalktım ve
''Güldürmesin beni kimmiş ki o ben ondan beni öpmesini isteyecekmişim?haa ,anca rüyasında görür!''dedim.
Miraç bana sırıtarak''Onu zaten her gece görüyorum''dedi.
Nee?Bu öküz az önce ne demişti.O merdivenleri çıkarken ''Hey !olduğun yerde kal ,ne demek istedin sen az önce .Bana hemen cevap ver ''diyerek peşinden yukarı çıktım ama o çoktan odasına girmişti bile.
Bende odama girip kapıyı kapattım .Neredeyse akşam olmuştu ama hala gelen giden yoktu.Umarım gece olmadan önce gelen olurdu çünkü bu iş gittikçe tuhaflaşıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz AŞK
RomanceBenden size bir tavsiye ; Hayatınıza aniden giren bir yakışıklıya asla aşık olmayın. Şahsen ben öyle yaptım.... Miraç karanlık bir gecede aniden karşıma çıkmıştı. Ve hayatımın altını , üstüne getirmişti. Tabi , yaşadığım bu hayata hayat denirse...