5.Bölüm ''Tek bahanem ,Sarhoş olmam ''

217 29 2
                                    

Okulun bahçesinde gittikçe çoğalan kalabalığa bakarak ''Orada ne oluyor ?''dedim.Bilge ''Yeni bir öğrenci transfer olmuş okulumuza ,baya yakışıklı bir şeymiş öyle diyorlar''dedi. Eğer bu bahsettikleri Miraç 'sa abartıyorlardı. Kim olduğunu gördüğümde tahminimin doğru çıktığını gördüm. Bizim yabancı ilk günden kendine hayran mı yapmıştı. Hemde çoğu kızlardan oluşuyordu.''Bence o kadar da yakışıklı değil ''dedim.İrem ''Saçmalama kızım bu bir taş değil de ne?''dedi. Bilge'yse ''Tövbe de kızım ,çarpılırsın''dedi.Ben onlara gülerek ''Asıl saçmalık sizsiniz ''dedim. Evet yalan değil yakışıklıydı ama bunu asla yüksek sesle itiraf edemezdim.Çünkü buna cesaret edemezdim.

Sınıfa girip o uyuz çocuğun saçma hoş geldin merasimine daha fazla katlanamazdım.Kendimi sırama atıp derin bir nefes aldım içimden bir ses bu çocuktan çekeceğim olduğunu söylüyordu.Kollarımı bir yastık misali başımın altına koyup kafamı sıraya koydum.Gözlerimi kapatıp dersin başlamasını bekledim. Arkamdan gelen bir ses''Bakın kızlar kimler varmış burada ,bizim sümsük grubunun lideri''dedi .


Kafamı kaldırıp sesin sahibine baktım. Tabi ki tahminimde yanılmamıştım.''Ne istiyorsun Seray !''dedim.Eymen'le ayrılmışsınız.Çok yazık olmuş ama bu tüm olanlardan sonra sende haklısın canım''dedi.

Seray bunu nereden bilebilirdi ki ''Sen nereden biliyorsun Eymen'le ayrıldığımı''dedim.Seray gülerek ''Hatırlamıyor musun canım bende oradaydım.Tabi ki  şoktan tanıyamadın beni.Sen merak etme ,sen gittikten sonra Eymen 'le yeterince iyi vakit geçirdik ''dedi.

 Duyduklarımdan dolayı afallamış bir şekilde gözlerimi Seray'a çevirdim.Hala gülüyordu.Arkasında ki kızlarında ondan bir farkı yoktu. Bana doğru gelip ''Üzülme ,nede olsa sen Eymen'e benim verdiklerimi veremezsin ''dedi.


Giderek büyüyen sinirlerimi ne kadar kontrol etmeye çalışsam da kendime engel olamadım ve Seray 'ın üzerine atladım''Seni aşağılık sürtük.Sen ne yaptığını sanıyorsun ?''diyerek saçını tuttum.Seray çığlık atarak bağırmaya başladı.Arkasındaki iki kızdan biri çığlık atıp yardım istemek için dışarı çıktı.Diğeri ise bizi ayırmaya çalışıyordu.İçeri Kimya öğretmeninin girmesiyle bizi ayırdılar .Kimya öğretmeni hem beni hem de Seray'ı müdürün odasına götürdü.


Müdür Cihan Amcamdı .Babamın arkadaşı olduğu için pek kafaya takmıyordum genelde ama bugün bir farklıydı. Genellikle bu durumalara alışık olurdu ve beni uyarıyla geri yollardı.Ama bu sefer çok kızgın görünüyordu.Kaşlarını çatıp ''Sen çık Seray !''dedi.Seray bana gülerek dışarı çıktı.Cihan Amca bana dönüp ''Bu kaçıncı oldu Eylül.Sana kaç kez dedim artık başını belaya sokma diye .Her defasında senin iyiliğin için uyarı cezası veriyorum ama sen akıllanmıyorsun.Bu sefer babanı arayacağım.''dedi.''Ama Cihan Amca ,ne gerek var kendi aramızda halledelim işte.''dedim''Daha öncede aynısını söylemiştin .Bu sefer yemem bu numarayı''dedi. Masaya biraz daha yaklaşıp ''Lütfeeennn''dedim.Cihan Amca ''Hayır ,Olmaz ben ciddiyim ''dedi.İşte şimdi eğer babam gelirse evde büyük çatışma olacaktı.

Müdür odasının kapısında babamın dışarı çıkmasını bekliyordum.Tam yarım saattir içeride ne konuştular ki .Kapının açılmasıyla babam dışarı çıktı.Kaşlarını çatmış sinirle bana bakıyordu.Adımlarını bana çevirip yanıma geldi.''Yürü gidiyoruz ,bi okulu karıştırmadığın vardı onu da yaptın ya aferin''dedi.Bende yüzümü asarak arkasından gittim.''Bekle biraz ,çantamı alıp geleceğim''dedim ve sınıfa doğru yürüdüm.Kapıyı açıp içeri girince bütün yüzler bana çevrildi.Öğretmeni bile umursamadan çantamı almak için sırama gittim.Bilge ve İrem hemen arkasını dönüp ne oldu kızım ya ,gene ne halt karıştırdın ''dediler.

Sonsuz AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin