3.Bölüm ''YAKIŞIKLI YABANCI ''

392 51 6
                                    

Evet işte 3. bölümle karşınızdayım.Umarım diğer bölümler gibi bunu da beğenirsiniz.Hikayenin konusu git gide anlaşılacaktır zaten.Oy verip ,yorum yapmayı unutmayın...Lütfen sizden tek ricam bu .Fikirlerinizi açıkca söyleyin.

Kendime geldiğimde hâlâ kapıda dikilmekte olduğumu farkettim.Adımlarımı normalden daha hızlı atarak ona yetiştim.Kolunu tutup çekerek "Hey dur bakalım sen ne yaptığını sanıyorsun.Buraya öylece elini kolunu sallayarak giremezsin"dedim.

"Aslında bakarsan az önce tamda bunu yapıyordum "dedi.Bu çocuk gerçekten fazla sinir bozucuydu.Bir dediği bir dediğini tutmuyordu.Az önceki haliyle şimdi ki hali çok farklıydı.

Kaşlarımı çatarak "Ben ciddiyim,hemen çık evimden"diyerek kolundan sürükleyerek kapıya götürmeye çalıştım.Ama ben ne kadar çeksem de o yerinden hiç kıpırdamıyordu.Bu beni çileden çıkarmaya fazlasıyla yetmişti."Sana diyorum,çıksana ya!"diye bağırdım.İfadesini hiç bozmadan masaya yaslanarak "Sana daha önce de dediğim gibi , bunu alışsan iyi olur çünkü ben söylediklerimde ciddiyim."dedi. 

Bana sırtını dönerek masanın üzerindeki elmayı alıp gürültülü bir şekilde ısırdı.Bu umursamaz tavırlarını hiç bozmadan elmasını yemeye devam etti. Merdivenlerden gelen ayak sesiyle arkamı döndüm.

Babam bize  doğru yaklaşırken gözleri önce beni , daha sonra adını bile bilmediğim şu yakışıklı yabancıya baktı.Gülümseyerek "Bakıyorum tanışmışsınız"dedi.Babamın söylediklerine bir anlam veremedim. " Hoşgeldin Miraç ,seni almaya gelecektim ama bakıyorum ki sen evi bulmuşsun."dedi.

Demek adı Miraç'dı  ,ayrıca babam bu çocuğu nereden tanıyordu off gerçekten  aklım karışmıştı. Babam Miraç 'ın omzuna kolunu atıp, salonun diğer tarafında ki  koltuğa gidip oturdular.Babamın karşısına geçip "Biri bana bu olanları anlatacak mı artık"dedim. 

Babam eliyle Miraç 'ı göstererek "Adana da ki şirketin ortağı Ufuk Beyin oğlu kendisi.Yeni evine geçene kadar bizimle kalacak ,onunla iyi geçin Eylül tamam mı?"dedi.Ben hala  bu olanların bir şakadan ibaret olduğunu düşünürken ,babamın yüz ifadesi gayet ciddiydi.Yüzümü Miraç'a çevirerek onunda bir şey söylemesini bekledim.

Ama tek yaptığı bana bakarak 'Sana söylemiştim ' bakışı atmaktı.Tekrar babama  dönerek "Sen ciddi misin baba,bu yabancıyı evimize mi alacaksın , üstelik bana sormadan "dedim.Evet ne kadar bana yardım etmiş olsa da bu kadarı da fazlaydı.

Babamın yüz hatları sertleşirken ayağa kalkıp "O bir yabancı değil Eylül ,sana söylediğim gibi o da artık bizimle kalacak ,bizim ailemizden sayılır.Artık daha fazla  konuşmaya gerek yok."dedi.Babam odadan çıkmadan önce "Miraç 'a üst kattaki hazırlattığım odayı göster."dedi.

Ben babamın cevabına karşılık sadece  " Ama baba! " diyebildim.  "Sana söylediğimi yap Eylül" dedi ve oturduğu yerden kalktı.Babama dönüp   ''Senden de işinden de bıktım. Evimizi  bir pansiyona çevirmediğin  kalmıştı onu da yaptın.'' dedim.Hızlıca ne Miraç'a ne de babama bakmadan arkamı dönüp yürümeye başlamıştım ki arkamı tekrar dönüp babama baktım . ''  Çok meraklısın ya , git odayı kendin göster ''  dedim.  Anlamadığım tek şey babam bugüne kadar benimle bu kadar ilgilenmezken ona neden bu kadar çok ilgi gösteriyordu.Nede olsa onun kızı bendim neden böyle bir haksızlık yapıyordu.Çok havalı bir çıkış yapacaktım ki bomba elimde patladı babam ağzımdan girip burnumdan çıkarak Miraç'ı bana postalamıştı.

Merdivenleri sinirli bir şekilde çıkarak Miraç 'a "Takip et beni"dedim.Ben önde o arkada merdivenleri çıkarak ,koridorda ki ilk odanın kapısını açarak "İşte,burada kalacaksın"dedim.

Miraç bana bunu anlayabiliyorum dermiş gibi baktı.Ona sırtımı dönüp kapıya  dönerken kolumu çekerek beni kendine çevirdi.Ukala bir sırıtışla yüzünü bana yaklaştırarak"İyi geceler öpücüğü yok mu güzellik"dedi.Söylediği sözlerin üzerine yüzümdeki bütün kanın çekildiğini hissettim.

Sonsuz AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin