10.

338 19 2
                                    

Od:Kubuś

Do:Asia:)

Asia..bo ja właśnie się dowiedziałem że jestem chory :'( mam białaczke

Od:Asia:)

Do:Kubuś

Nie nie nie nie.. powiedz że to nie prawda :'(

Wrzuciłam telefon do torby i poszłam do Natalii. Wszystko jej powiedziałam o mało nie wybuchając płaczem. Próbowała mnie pocieszyć, mówiła, że wszystko będzie dobrze ale to gówno prawda. Nic nie jest dobrze.

Wróciłam się po telefon i poszłam do łazienki. Zamknęłam się w toalecie i wyciągnęłam żyletke. Trzymałam ją pod obudową z myślą, że kiedyś się przyda. I takim sposobem wróciłam do wstrętnego nałogu.

Wzięłam ją do ręki i bez zastanowienia zrobiłam pierwszą kreske. Czułam się jak w innym świecie. Świecie bez żadnych problemów, smutków.

Krew spływała mi po ręce a ja nic z tym nie zrobiłam tylko zaczęłam się śmiać ze swojej głupoty. Bo co mi to da, tylko się będą mnie czepiać, że to zrobiłam.

Z zamyśleń wyrwał mnie sms od Natalii.

Od:Nati

Do:Asia:)

Gdzie ty jesteś? Juniorzy zaraz będą tańczyć.

I wtedy już na dobre oprzytomniałam. Szybko wstałam pozbierałam wszystkie rzeczy i pozostając niezauważoną umyłam pod wodą okrwawioną rękę.

Już widzę jaki opieprz dostane, że znowu to robie. Bo jakie problemy może mieć trzynastolatka?

Pobiegłam pod scene. Miałam jeszcze troche czasu więc napisałam do Kuby.

Od:Asia:)

Do:Kubuś

Czy miej kciuki :c itak nie przejde dalej ale czy miej :*

Od:Kubuś

Do:Asia:)

Kim jesteś? Jesteś zwycięzcą! Masz mi to wygrać :) zrób to dla mnie :* jak zatańczysz to napisz chcę ci coś powiedzieć:)

######
PRZEPRASZAM :( tydzień -_- pieprzony tydzień :c

I'm fine :) Aktualne!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz