4. Deo

724 116 19
                                    

Ćao svima! Veoma brzo ste ispunili uslove i hvala vam na tome! To mi puno znači! Ipak, verovatno više neće biti uslova! Takodje molim sve koji su vote-vali 1. Deo da makar pročitaju i ostala 3. Danas dok sam čitala moju omiljenu knjigu Devil Within od tijana-stories shvatila sam da jedan deo ima 19 strana, a toliko nema ni ukupno moja knjiga pa ću od sada pisati mnooogo duže delove, a ovaj će definitivno biti najduži do sada , jer mi je 4 omiljeni broj 😉
U svakom slučaju evo ga 4. Deo!
P.S. Komentarišite ko mi bude napisao dugacak komentar dobija lepu izreku ( ništa drugo nisam smislila) ; )
_______________________
Tada sam se setila! Domaći iz književnosti! Profesorka Džajić nam je zadala sastav od 15 strana!!! I to o Šekspiru!!! O kom nemam pojma ništa!!! Brzo sam pozvala Mariju, koja mi se javila sva umorna:
Marija: Halo?!
Ja: Halo Marija, biću brza: Sastav na 15 strana o Šekspiru!
Marija: ŠTA?! MOLIM?! ZA SUTRA?!
SKROZ SAM ZABORAVILA!!!
Ja: I ja ali moramo to da uradimo.
Marija: Ok, idem to da radim, javiću ti kada završim!
Ja: Ok, ćao
Spuštam slušalicu i sedam za sto i uzimam svesku iz književnosti i pišem naslov: William Shakespeare
Ok. Napisao je Romeai Juliju ali to nije dovoljno. Počinjem pa nek' bude šta bude.
5:58
JA OVO NE MOGU!!!!
Napisala sam 8 strana!!!! Treba mi 15!!! Ne znam šta da radim! Ipak, mnogo sam umorna. idem da spavam pa ću da se probudim za pola sata da nastavim.
07:35
Već je prošlo pola osam!!!!! Zakasniću u školu!!! Brzo se oblačim i pakujem. Rad o Šekspiru ne može da mi stane u torbu, pa ga držim u ruci. Krećem ka školi! Već je 07:48!
07:54
Ulazim u školu. Na korak sam od učionice!
BUM!!!
Sudarila sam se sa nekim
" Hej pazi malo " vičem na tu osobu.
Pogledam sa kim sam se sudarila. Smedja kosa, krupne plave oči... Prelep je. Odmahujem glavom trudeći se da ne razmišljam o tome. Pogledam ga i vidim da uzima moj rad o Šekspiru sa poda.
" Izgleda da neko nije uradio domaći " kaže kroz smeh.
" Daj mi to! " govorim trudeći se da budem smirena.
" Za ovo možeš da dobiješ dva " nastavlja da me nervira.
" A ti si sve uradio? " pitam ga u nadi da ću ga zbuniti.
" Napisao sam 20 strana " odgovara mi samouvereno.
"Pa dobro, ja nisam! Imaš neki problem?! " sada već vičem na njega.
" Ne..... Samo.... " pravda mi se ali ga ne slušam.
Čuje se zvono, uzimam mu svoj rad iz ruku i besno ulazim u učionicu.
" Predajte vaše radove " kaže profesorka Džajić
Pošto smo svi predali kaže: " Sada budite tihi a ja ću da vam pregledam radove "
Nakon nekog vremena uzima moju plavu fasciklu. Vidim da se mršti dok čita. " Čiji je ovo rad?! Ko se nije potpisao?! " besno pita.
Ne znam šta da radim. Osećam da ne momak iz hodnika posmatra.
Sigurno se raduje što ću dobiti lošu ocenu.
Odjednom podiže ruku?! " Ja sam to napisao " kaže sigurno.
" Bogdan Lazović ?! To nisam očekivala. Mladi gospodin ne može da uradi domaći do kraja?! 1 !!!! " kaže zla profesorka!
Osećam se čudno. Imam neki čudan osećaj u stomaku. Zašto je to uradio? Razna pitanja mi se motaju po glavi ali prekida me zvono o koje označava kraj čas.
"Bogdan Lazović ? " tiho kažem za sebe i mali osmeh mi se pojavi na licu. Posle toga dan mi nije bio težak. Nisam sklanjala osmeh sa lica! Marija nije znala šta mi je.
Na kraju dana čekala sam ga ispred škole. Čim sam ga opazila prišla sam mu: " Hej, hvala ti "
" Za šta? "pita me on
" Pa zato što si rekao da je tvoj rad " rekla sam, " ne znaš koliko mi to Znači"
" A to " kaže, " ma ništa! Sve bih uradio za takvu lepoticu " namiguje mi a ja crvenim. " pa u svakom slučaju hvala ti! Idem sada....... Ćao " postidjeno kažem
" Hej stani! Hteo sam da te pitan želiš li da se družimo ponekad? "
Osmehnula sam se " Ne znam, videću "
Kažem. Okrećem se i pre nego što odem još jednom mu se osmehnem. Kada sam stigla kući legla sam u krevet i razmišljala o toj smedjoj kosi i o tim očima boje mora.....
Sutradan u školi ponovo smo imalieknjiževnost prvi čas! Dobila sam 5! Na Bogdanov rad. Osećala sam se krivo ali i srećno. Otišla sam do ormarića da ostavim Bogdanov, sada moj rad. U ormariću je bila čokolada i neka adresa. Takodje je pisalo:
Večeras u 19 čekaću te tamo.
B ;)
Znala sam od koga je poruka. Odlučila sam da odem tamo. Istuširala sam se se i obukla plave starke, farmerke i converse majicu. Otišla sam tamo i videla nešto..... Posebno.
__________________________
Pa evo ga i četvrti deo! Pisala sam ga nekoliko dana i izvinite zbog toga. Komentarišite i votujte, molim vas. Volela bih neki duži komentar. I napišite da li biste voleli da priča ide u ljubavnom smeru ili ne! Unapred hvala!!!
Bye ;)
Lana

LOL [ uredjuje se ]Where stories live. Discover now