16. Deo

260 49 22
                                    

Taylor's P.O.V.

" I, šta misliš za ovo? " upitala me je Marija, gledajući se u ogledalo.
Trenutno se nalazimo u njenoj sobi dok ona isprobava kombinacije za žurku koja je za pet dana...
Od kada ju je Milan pre dve nedelje pozvao da ide s njim, samo o tome priča...
Ne krivim je, verovatno bih se i ja tako ponašala da je meni osoba u koju sam zaljubljena dala znak da joj se svidjam i povela me na neku sjajnu žurku..
Umesto toga, ja isti taj dan idem sama na glupu školsku proslavu !
Nemam ja sreće u ljubavi...
Drago mi je što je Marija ima...
Trenutno nosi rozu haljinu na bretele i baletanke iste boje.
" Pa... Možda previše roze... Osim toga, zar nije žurka napolju? " kažem joj svoje mišljenje.
Još jednom se pogleda u ogledalo i govori očajno: " U pravu si! Ali šta da obučem? Nemam ništa što bi mi odgovaralo! "
" Možeš da pozajmiš nešto od mene? " pokušavam da je smirim.
Odmahuje glavom.
" Volela bih da tu odeću zauvek čuvam i da bude moja, iako mi se tvoja veoma svidja. " govori zamišljeno.
Nadam se da je to istina, a ne izgovor kako ne ni pozajmila nešto od moje grozne garderobe...
Hej, pa nije toliko grozna!
Marija sedi i razmišlja.
Vidi se da je očajna.
Posle dužeg razmišljanja ustaje.
"Onda nam preostaje samo jedna stvar- šoping! " govori uzbudjeno.
Osmeh mi se pojavljuje na licu.
U pravu je.
I ja bih trebala nešto da kupim.
" Gde idemo? " pitam.
" U 'Ušće ' . " govori Marija veselo.

Milan' s P.O.V.

Da li je moguće?!
Ni u jednoj radnji nema odgovarajuće košulje!
Za pet dana je žurka i moram da se svidim Mariji!
Taj dan želim sa joj priznam da mi se svidja, a to sigurno neću uraditi obučen u duks i trenerku.
U čitavom ' Ušću ' nema ni jedne normalne radnje!
Nervozno vraćam isprobanu garderobu na mesto i besno izlazim iz radnje.

Ne gledajući ispred sebe saplićem se o nečije patike i umalo padam.
Nekako uspevam da održim ravnotežu i ljutito kažem: " Vidiš li da žurim?! "

Pogledam osobu o koju sam se sapleo i ugledam... Bogdana?!

Moj najbolji drug iz osnovne.

Nasmejem se kao i on.

" Izvinite gospodine Marković, nisam navikao da vas vidim kako žurite. " govori kroz smeh, a onda mi prilazi i grli me.

" Pa gde si ti brate?! " pita me, " nikada u životu te nisam video da tako žuriš, uvek smo zbog tebe kasnili na časove, sećaš li se? "

Klimam glavom.
" Ma ne pitaj, za pet dana je neka žurka u školi i Ja tamo idem sa nekom devojkom koja mi se svidja i treba da joj kažem nešto a ne mogu da nadjem odgovarajuću košulju! " govorim brzo.

" Stvarno ne znam šta da ti kažem. Da sam ja na tvom mestu pitao bih Mariju za savet ali - " počinje a ja ga prekidam.
" Čekaj, ko je Marija? " pitam ga.
Da li mu je to devojka?
" A Marija, " smeje se, " ona mi je najbolja drugarica! Stvarno je divna, a meni pomaže da osvojim devojku koja mi se svidja. "

Čekaj... Marija... Ide u treću... A Bogdan... Takodje ide u ... Treću gimnaziju.

" A kako izgleda ta Marija? Ima li smedju kosu i braon oči? Preziva se Orlić? " ,pitam ga, " Visoka je otprilike ovoliko " pokazujem sebi do sredine vrata.

Klima glavom.

" Pa ona mi se svidja, to je ta devojka! " govorim glasno, " A kakve muške košulje i parfeme voli? " pitam ga a on me gleda zbunjeno.

( ... )

Bogdan's P.O.V.

Izlazimo iz radnje.
Milan je napokon odabrao teksas košulju koja mu odgovara.
Mislim da će se Marija oduševiti.
Odjednom ugledam Taylor...
Plave oči, svetlo smedja kosa...
Divna je.
Sa njom je i Marija.
Izgleda da su i njih dve bile u šopingu.
I Milan je ugleda.
Počinje da paniči.
Blago rečeno.
" Eno je Marija! Ne može da vidi da sam se spremao za nju! Uzmi ove kese, i zapamti, ti si se spremao za školsku proslavu, a mene je baš briga šta ću da obučem! " govori brzo dok mi trpa kese u ruke.
" Ali tamo je Taylor - " počinjem, a on me prekida govoreći: "Nema ' ali '. A sad skreni pogled, da nas ne vide kako buljimo u njih. "
Duboko uzdišem i uradim ono što mi je rekao.

LOL [ uredjuje se ]Where stories live. Discover now