Wtedy pani Shing zaczęła robić się zła najbardziej niż ostatnio 5 miesięcy po bójce w szkole jak nazywali Rose beżuteczne dziecko bez adopcji rodziców. I nie nie mogła opanować i bija koleżankę tą blondynką z bogatej rodziny. I tak dostała szał pani Shing bardzo zwłaszcza jej wychowawczni 1-szej klasy.
A teraz uderzyła ją bardzo mocno.
- Powiem ci czemu bo nikt nie adaptował ciebie Rose i mam kłopoty finansowe zasprzedanie mojego domu. Dla tego nie miałam innego żebyś odeszła stąd nigdy nie wracaj tutaj. Dzięki panu Mukami załatwiliśmy umowy dami kasę iloś 500 tys. za ciebie i małżeństwo. I jutro porozmawiam z dyrektorką że niebędziesz tam chodziła cały czas i po południu weźmiesz rzeczy swojej szafki szkolne twoje rzeczy szkolne - wyjaśniła pani Shing -Zrozumiano!!!
- Okej - odpowiedziała Rose - ale wolabym odejść z tego małżeństwa i pójść do pani Amelii.
- Hmmm ty mądra z ciebie i bezużyteczna Rose. A teraz przecz w moich oczu Rose - powiedziała z złość pani Shing.
- Dobranoc pani Shing - odpowiedziała Rose wychodząc z gabinetu Shing.
I udała się do swojego pokoju. Ubrała się na piżamę i prosto poszła w spać.Następnego ranka wczesny ranek 6:35 bo szkoła zaczyna się o 8:00, więc Rose zaczęła szybko pójść do łazienki i wyszła z łazienki potem Rose poszła do swojego pokoju ubrała się do szkoły i Rose spakowała dzisiejsze rzeczy szkoły. Potem Rose zeszła na dół i wzięła jabłko i biegła szybko szybko do szkoły.
W samą porę dotarła Rose do szkoły gdzięś około 7:30 i poszła do swojej klasy. Rose siedziała na swoje miejsce i wyjeła dzisiejszą lekcje Chemii która Rose nie lubi Chemii bo to męczące z lekcji i też z Fizyki z nudów cierpienie do końca lekcji. Kiedy zaczęło dzwonić dzwonek reszta weszła prawie spóźnieni i nawet przyszła nauczycielka z chemii i zaczęliśmy pisać tem o "Rodzaje powstania kwasu chemicznego i jakie są wymienione elementy na części?".
- Teraz dzieci macie czas napisać na odpowiedź tego tematu co podałam dla was i muszę sprawdzić waszego testy zeszłego czwartku,zrozumiano wszyscy? - opowiedziała z zapytanie pani Chemii.
- Tak proszę pani - wszyscy odpowiedzieli do pani Chemii.
I zaczeli pisać odpowiedź tego tematu o Kwasy. Po 45 minutach Rose skończyła pisać odpowiedzi na pytanie tego tematu lekcji. Kiedy pani skończyła i mówiła:
- Podajcie wasze zeszyt i zobaczę co dobrze odpowiadaliście czy źle i możecie zobaczyć wasze oceny testu zeszłego czwartku. I możecie zatrzymać test jako pamiątkę jeśli ktoś ma błąd to podejździe do pokoju nauczycielskiego - wytłumaczyła pani Chemii.
Gdy wybijało dzwonek mają 10 minut przerwy. Rose siedziała na biurko małym i popatrzyła co dostała wyszło jej 45/50 to oznacza ocena 5. I Rose była zadowolona bo lubi czytać z książki chemii gdy pani zaczyna wytłumaczyć dziwne słowa które Rose nie rozumie ani słowo. Po 10 minutowej przerwy dzwonek driń i wszyscy wracali usiedli na własne miejsce. Kiedy pani Chemii sprawdza ich zeszyty,a Rose wyjeła swój szkic do rysowania nie nudząc się. Po 15 minutach pani Chemii oddała nam zeszyty i zaczęliśmy kolejny temat.
Po lekcji wyszli wszyscy na przerwę i moją 15 minut przerwy do końca.
Minęło kolejne 2 lekcje. Nadeszła długa przerwa obiadowa. Rose niechciała usiąsć z nimi na stole szkolnej bo będą jej znęcać i żartować jej spadaniu panowaniu jej złości. Kiedy skończyła jeść jabłko i wyrzuciła do kosza. Jeden z uczuniów biegł szybko i prosiło żeby poszła do gabinetu dyrektora.Wtedy Rose poszła do gabinetu dyrektora. Potem pani opowiedziała,że już rozmawiała z panią Shing o małżeństwo i odchodzi ze szkoły. Po rozmowie pani dyrektor pożegnała się z panno Rose Black.
Po lekcji ostatniej wyszła z klasy i podeszła do swojej szafki szkolnej i wszystko zabrała. Kiedy Rose miała wyjść ze szkoły,ale zobaczyła dyrektorkę trzymając jej dyplom 1-szej klasie ukończonego pierwszego semestru. Rose podziękowała dyrektorce i poszła prosto do domu dziecka. I Rose poszła do swojego pokoju. Była zadowolana z dobrymi ocenani dyplomie 1-szego semestru l. Potem sprawdzała zegar i jest 21:30 poszła się przebrać na piżamę i poszła spać.
CZYTASZ
Tesknię z miłości bez ciebie (Diabolik Lovers) pl
FantasyTo będzie opowieść o pewnej dziewczynie która uciekła z domu dziecka i mieszkała w małym domku lesie z daleka od miasta. Gdy dziewczyna ma 16 lat chodzi do szkoły wieczorowej. I spotkała chłopak z biały włosach jak śnieg i czerwone oczy jak czerwona...