Rozdział 35. Wakacje Rose cz. 3

20 2 0
                                    

Mijały kilka dni. Gdy spędzili w hotelu,a Reiji zapłacił za nocowanie i po pływaniu statkiem całą ekipę. Kiedy Subaru i Rose i pozostali bracia popłyneli stakiem od Australii do Japonii. Gdy wszyscy mieli prywatne pokoje na dwie osoby.
Subaru zabrał Rose na wycieczkę po statku. Po dwóch godzin zwiedzania,poszli na sklep z galerii.
Potem poszli do siebie. Rose była zadowolona.
- Subaru dziękuję za zwiedzanie i jestem szczęśliwa!! - powiedziała Rose.
- Drobnostka - odpowiedział Subaru - a zachwilę wrócę dobrze?
- Okej - odpowiedziała Rose.
Kiedy Subaru wyszedł z pokoju i Rose zamykała drzwi na zamek. Po 30 minut Rose spędziła czytaniu ulubionej książki nagle ktoś zapukało do drzwi. Gdy Rose podeszła do drzwi i otworzyła je i to był sługa statku.
- Madam Black I give you letter from mr......
- Yes? From who?
- Come near near mr.Black
- I see can i....
- Yes please and can i give you somthing?
- No and thank you
Kiedy Rose zamykała drzwi i siedziała na łóżko i otworzyła 5 listy od jej ojca.
Jeden był od Chiny,drugi od Koreii Płn.,trzeci od Koreii Płd,czwarty był od Indonezji. Rose była w szoku gdy napisał co spędził te pódróże i co robi. Potem czytała ostatni list:

Droga Rose,
Cały czas myślę o tobie.
I dostałem słuchy od moich szpiegów,że spotkałeś pana Kurana brat jego żony i twojej matki.
Musisz na niego uważać,bo on cały czas oszał na twoją matkę i boję się,że będziesz żoną. Tego szalonego mordercy i trzymaj od niego z daleka i nie otrzymuj od jego prezenty będzie myślał,że lubisz go potem kochasz go na zawsze. I dobrze zrobiłaś i jesteś bezpieczna w towarzystwie bracia Sakamakich i muszę Cię powiedzieć wkrótcę. I zawsze będę ciebie kochał na zawsze. Pomyśl o mnie i pamiętaj będę na twoje urodziny i dostaniesz prezent w 18 urodziny.
Miszę już skończyć bo muszę załatwić sprawę osobistą.
Kocham Cię Tata

Kiedy Rose skończyła czytać była w szoku. Bo Rose była w szoku,że jej ojciec kazał mnie śledzić.
- Rose przyniosłem ci twoje ulubione.....danie od kucha...rza - powiedział Subaru. Gdy zamknął drzwi potem podszedł do niej.
- Rose wszystko gra? - zapytał Subaru.
- Subaru......tak....i....nie mogę uwierzyć....,że rozkazał jeden z szpiegów żeby mnie obserwują........ - odpowiedziała Rose słabą. Poczuła od

przytulenie Subaru

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

przytulenie Subaru. Rose dostała rumieńce od uczucia do Subaru.
- Ciiiiiiiiiiiiiiiii Rose wszystko będzie dobrze - powiedział Subaru - po prostu twój ojciec ciebie martwił. I wiedział o tym co robiliśmy w Australii i boi się,że będziesz miała tarapy. No wiesz tak jak martwiłaś się o mnie gdy Ruki ciebie porwał pamiętasz?
- ......hmmmm pamiętam tą i potem się bałam,że Ruki chcę ciebie zabić na śmierć i niechcę tego co robi ze mnie gdy będę któregoś własnością? - odpowiedziała Rose.
- Rose nie martw się i zawsze będę ciebie cgronić niż obroniłem moją matkę - powiedział Subaru.
- Hihihihi Oh Subaru jesteś moim obrońcą i też moim ochroniarzem hihi - powiedziała Rose. Gdy Rose przestała płakać z rozbawieniu do śmiechu.

Tesknię z miłości bez ciebie (Diabolik Lovers) plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz