Następnego ranka popołudniu o 15:20.
Rose się obudziła i czuła się lepiej.
I Rose zapamiętała,że lekcje zaczyna się 16:50. Szybko Rose biegła do łazienki i wzięła szybki prysznic potem wyszła z łazienki i poszła do garderoby. Którą Rose ubiera się mundurek szkolny wieczorowejWzieła plan lekcji i informacji szkolne potem spakowała rzeczy przybory szkolne ma dzisiaj 5 lekcji. Potem zeszła na dół i szybko zrobiła drugie śniadanie potem założyła
buty szkolne potem Rose zamykała na klucz i potem szybko ruszyła za żółtą liną prosto do szkoły. Minęło 30 minut i jest 15:50. Rose miała szczęście,że nie będzie spóźniona na pierwszy dzień szkoły.
Kiedy Rose weszła do środka i wyjeła z torby plan lekcji pierwszą ma godzinę wychowawczą z panem Edward Snow. Gdy weszła do sali numerem 35. Gdy weszłam zobaczyła
pana Snowa ( z wyglądzie około 35 lat i czarne włosy z czerwoną rózą) z siedzeniu na biurku z rozmowy z dyrektorem potem wszyscy się odwrócili na nią.
- Oh panno Black jesteś wreszcie - powiedział pan dyrektor.
- Aha to nowa uczennica,którą powiedziałeś mi tydzień temu w czwartek ? - zapytał pan Snow
- Tak to ona. Panno Black to Edward Snow twój nauczyciel i wychowawca 1 klasy liceum - odpowiedział pan dyrektor i przedstawił Rose z panem Snow.
- Miło mi jestem Rose Black - odpowiedziała Rose i przedstawitała siebie.
- Miło mi panno Black i będę twoim wychowawcą i jest godzina wychowawca tutaj i matematyka na drugą lekcje - powiedział pan Snow.
- Okej zostawiam wam bo mam obowiązku,czy panna Black już zwiedzała naszą szkołę? - zapytał pan dyrektor.
- Tak zwiedzałam wszędzie panie dyrektorze - odpowiedziała Rose.
- Dobrze miłej pierwszy dzień szkoły - powiedział pan dyrektor w pożegnaniu Rose.
Gdy pan dyrektor wyszedł. Rose sprawdzała swój zegarek i jest 16:30.
- Panno Black możesz poczekać tutaj i zanim będzie lekcja zawołam ciebie dobrze i nie wagary rób mi - po prosił pan Snow.
- Oczywiście panie Snow - odpowiedziała Rose - mogę zdążyć na czas bo muszę iść do toalety.
- Może idź zaraz masz 20 minut nie zapomnił gdzie jest sala - odpowiedział pan Snow.
Gdy Rose wyszła z sali 35 i szybko poszła do toalety. Po 10 minutach Rose zaczęła wracać tutaj tej sali 35. I czekała 5 minut bo jest 16:45.
CZYTASZ
Tesknię z miłości bez ciebie (Diabolik Lovers) pl
FantasiTo będzie opowieść o pewnej dziewczynie która uciekła z domu dziecka i mieszkała w małym domku lesie z daleka od miasta. Gdy dziewczyna ma 16 lat chodzi do szkoły wieczorowej. I spotkała chłopak z biały włosach jak śnieg i czerwone oczy jak czerwona...