Rozdział 2. Nowy początek życie Rose Black

95 3 0
                                    

Kiedy Rose wędrowała całe 4 godziny. I Rose znalazła ich domu. Dzisiaj jest 4: 58 prawie gdzieś rano około 2 godzin.
Rose zapukała do drzwi. I ktoś otworzył i zobaczyła

dzieci pani Amelii Flower mają około 15 i pół lat

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

dzieci pani Amelii Flower mają około 15 i pół lat.
- Czym mogę pomóc? - zapytała Ewangelina.
- Ewangelina nie rozmiawiaj dziwnym obcy - powiedział jej brat Luck.
- Ewangelina,Luck to ja wasza przyjaciółka Rose Black wiem,że nie pamiętacie gdy byliśmy mali bawiąc się zabawie. Teraz minęło długo czasu. - opowiedziała Rose z przedstawieniu się i wyjaśnienie po tylu latach.
- R...rose - odpowiedzieli bliźniaki z szokowaniu - nasza Rose czemu nie dzwoniłaś do nas i niepisałaś listy.
- Mogę wejść jest tutaj zimno? - zapytała Rose.
- Jasne - odpowiedzieli bliźniaki.
Gdy bliźniaki wpuścili jej do środka Luck zamknął drzwi i Ewangelina zaprowadziła ją do salonu. Rose zobaczyła myśląc "waw jest wielka hata niż w domu dziecka z okropnych ścian i sufitu" .
- Podać ci coś Ja i Ewangelina umiemy gotować samodzielnie. Nie wiem co chcesz jeść zaraz za godzinę zejdą nasi rodzice - zapytał Luck z wyjaśnieniem.
- Okej to hmmmm jajeczna z szynką z serem i pomdorem jak jedliśmy dawno temu - odpowiedziała Rose.
- My też lubimy i nasza mama też lubiła nasze gotowanie na nasz ojciec lubi inną z jajecznicą z serem i cebulą - odpowiedzili z wyjaśnieniem o ich ulubione jedzenie Amelii Flower.

Po godzinie bliźniaki skończyli gotować i nakrywanie do stołu. Gdy Rose usłyszała dźwięk schodów do biegały. Zobaczyła dziwnego mężczyznę rudami włosami i brązowe oczy.
- Kim pani jest i jak pani weszła do naszego i okradasz nasz zadzwonię po policję?! - mężczyzna krzyczął zanim wyjął swój telefon.
Luck podszedł do nowego ojca i przedstawił dawno przyjaciołkę z domu dziecka. Gdy mężczyna odłożył telefon i wszła po schodami pani Amelia. Rose zobaczyła podobną młodą

panią Amelii gdy urodziła bliźniaki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

panią Amelii gdy urodziła bliźniaki. Pani Amelia zobaczyła Rose jak minęło tyle lat bez jej i opieki.
- Mamo,tato i Rose chodźcie jeść bo będę zimnę - powiedzieli bliźniaki.
Kiedy zaczeli jeść śniadanie. I po śniadaniu Ewangelina wzięła wszystkie talerze potem Luck i Ewangelina muszą iść do szkoły gimnazjum.

Rose pożegnałam ich. Pani Amelia i jego mąż i Rose poszli do salonu. Usiedli pani Amelia Flower przedstawiła swojego męża Filip Wang - Flower,który pracuję wielkiej biurze rachunkowej i nazywała się ta jego firma Singtion. Gdy Rose zaczęła mówić:
- Miło mi panie Filip moja pani Amelia dużo opowiadała o tobie i szczęśliwe związki z Amelią i jesteś zadowolony nowy ojcem Ewangelii i Lucka. Pan wie,mam na imię Rose Black.
- Miło pani Black - odpowiedział pan Filip - mam pytanie mogę zapytać tak jestem ciekawy,że Luck mówił ciebie jako przyjaciółka i powiedz osobie pani Black.
- Kochanie....może przestań ją....- powiedziała pani Amelia.
- W porządku wszytko mogę odpowiedzieć na pańakie pytanie - odpowiedziała Rose.
- No opowiadaj - powiedział pan Filip.
Po kilku godzin,Rose opowiada swoje życie i przyjaźniła się z byłą opiekunką pani Amelii w domu dziecka jak była mała. I powiedziała dalej o jej życiu bez pani Amelii i nikt nie adaptował Rose nigdy.
- Oh masz pęcha Rose że żadnych ludzi nie może ciebie adaptować. A jak u pani Shing? - powiedziała pani Amelia z zapytając Rose.
- U niej jest dobrze....- odpowiedziała Rose - tylko pani Shing bardzo się zmieniła.
- Kto to pani Shing? - zapytał pan Filip.
- Pani Shing to była moja opiekunka i jeszcze jest dyrektorką w domu dziecka którą uciekłam wczoraj w nocy - odpowiedziała Rose.
- Jak to uciekłaś Rose ona Cię szuka dookoła miasta wszędzie. Powiedz mi ....- powiedziała pani Amelia gdy dotknęła jej plecy i Rose czuła bół i zdjęła jej koszulę widziała te ślady wielkie była w szoku - skąd dostałaś te ślady wielkie?
- Kochanie mogę.....o mój boże kto ci to zrobił pani Black? - zapytał pan Filip.
- Te bliznę,którą widzieliście to jest moja kara. Pani Shing to zrobiła całe moje życie bo zrobiłam jej rozkazy i poleceń. I dzisiaj dostałam tę ślady bo kłóciłam się z panią Shing - opowiedziała Rose.
- Jak to....- powiedziała słabo i płakała. Pan Filip podszedł do niej i uspakaja ją.
- Powiedz Rose co kłóciliscie się wczoraj za co? - zapytała pani Amelia.
- Wczoraj ja byłam wezwana do jej gabinetu dyrektora. Gdy weszłam do środka był jakiś mężczyna w wiek około 18 lat o 2 dwa lata ode mnie. I rozmawiali,że ja mam wychodzi za mąż tego mężczyznę byłam wszoku. Kiedy skończyliśmy rozmawiać dziwny pan odszedł. Zapytałam o te małżeństwo i odpowiedziała mi pani Shing że nie będę mieszkać w domu mieszkanie że żaden z ludzi nikt nie adaptował mnie więc zrobiła to specjalnie o wydaniu za mąż dziwnym mężczyzną i powiedziała mi że miała kłopot finansowe o dom dziecka. Dopóki jestem w domu dziecka pani Shing ustalili z tajemniczym panem że mnie zabierze w Wtorek. Ale odpowiedziałam jej że to jest absurd,że jestem za młoda wyjścia za mą w moim wieku i mówiłam jej gdy będę miała 18 lat będę mogła się wynieść z dala od domu jak zamkniętym w klatce ptaków - odpowiedziała Rose z wyjaśnieniem.
- O Boże co za okrutna pani Shing jak mogła...nie wierzę..... - mówiła pani Amelia coś brak jej słów.
- Wiesz pani Black,wiek szesnaście lat nie można wychodzić za mąż gdy nie ukończyłaś osiemnaście lat - powiedział pan Filip z prostych wyjaśnień - ale skoro nie masz rodziców to twoja dyrektorka pani Shing zrobiła to co zrobiła w tarapatach finasowie musiała to zrobić żeby ciebie zmósić do małżeństwa jako.....
- Sprzedanie jako ofiara dla jej okupu z ilość wielkimi pięniędzymi - odpowiedziała Rose.
- Zgadza się panno Black - odpowiedział pan Filip.
- I przyszłaś do nas na odwiedziny Rose i jestem zadowolona gdy cię zobaczę jak pięknie wyrosłaś jak dzika róża - powiedziała pani Amelia.
- Dziękuję pani Amelio - odpowiedziała Rose - ale nie mogę zostać tutaj i powie gdzie jestem. Czy macie jakieś mieszkanie tylko daleko od miasta i niedaleko liceum?
- Hmmmm zaczekaj tutaj zobaczę listę,dobrze? - zapytał pan Filip.
- Oczywiście - odpowiedziała Rose.
Gdy jej mąż Filip poszedł poszukać jakieś moeszkanie co po prosiła Rose. Gdy Rose i pani Amelia kontynuowali rozmowę i Rose opowiadała jej w szkole jak reszta uczniów ją traktowali i jakie oceny dostała do pożegnania szkoły. I Rose wyjęła dyplom pierwszy semestr. I pani Amelia była zadowolona ze szczęścia.

Po kilku minut pan Filip wrócił i trzymał swój komputer.
- To szkoła liceum co ty panno Black chodzi tylko to szkoła wieczorowa i znalazłem znajomego który dostał o odziczenie po dziadku małym drewnianym domku zaraz ci pokaże

- To szkoła liceum co ty panno Black chodzi tylko to szkoła wieczorowa i znalazłem znajomego który dostał o odziczenie po dziadku małym drewnianym domku zaraz ci pokaże

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

to ten myślę,że ciebie spodoba dzisiaj popołudniu zabiorę cię tam. Gdy Luck i Ewangelina wracają do szkoły. Mój znajomy ciebie wytłumaczę wszystko i drogę do twojej szkoły. Czy masz pracę jakąś - wytłumaczył pan Filip.
- Mam pracę w kawiarni "Miał kotku" - odpowiedziała Rose.
- Rozumiem - odpowiedział pan Filip.

Minęło 3 godziny, wrócili bliźniaki ze szkoły. Gdy wybijała godzina 16:10 Luck i Ewanglina pomagali Rose jej rzeczy schowaniu do bagażnika. Potem wyjechali wszyscy do znajomego Filipa.

Dotarli około 2 godzin zdaleka miasta i jechaliśmy prosto potem w prawo i jest blokada dla lasu. Wysiedli wszyscy i wzieli jej rzeczy potem poszli na pieszo około 100 km z dala od ulicy drogowych. Kiedy dotarli wreszcie. Stał pan znajomy Filipa. Filip przedstawił mnie i opowiedział że może wynająć ten dom po odziedziczony od bliskiej rodziny. Jego znajomy pokazał Rose dookoła domu i jest tylko salon blisko do kuchni i pokazał generator i internet z notaką o hasło na komputer lub telefon poszli na schody sprowadzono na górę jest sypialnia,łazienka,garderoba i gabinet z pełen pustych regał książek.
Po obejrzeniu domu i powiedział jej że doczepił żółtą linę która prowadzi do szkoły wieczorowej i zielona prowadzi trochę daleko do galerii handlowej i miała szczęście że może zdążyć do jej pracy kawiarni. Gdy skończyli wyjaśnienie i podszedł do Filipa rozmawiali,że Rose się zgodziła zamieszkać tutaj i nie może zapłacić za dom i jest dobry prąd i wodę.
- Jak pani podoba się? - zapytał znajomy Filipa.
- Tak jest idealnie i będę miała dokąd idę do szkoły i do galerii handlowej - odpowiedziała Rose - tylko czy mam panu zapłacić za pięniędzą twojego domu za miesiąc czy...
- Nie możesz, bo nie ma tutaj komorników i innnych - odpowiedział znajomy Filipa - ale nie daj mi pięniądze dobrze bo nie możesz mi okupić. Jeżeli masz problem to masz mój numer mojej firmy. A teraz proszę kluczę i twój nowy. Dowidzenia.
Rose była zadowolona że ma nowy dom od dzięki pani Amelii i męża. Kiedy jest późno 21:45 Rose pożegnała się panią Amelii,Filipa,Lucka i Ewangelinę.
- Pa!!! Wpadnijcie do mnie w Piątek !!!! - krzyknęła Rose i usłuszała ich krzyki że Tak.

Kiedy Rose weszła dośrodka i zaczęła w wyjąć wszystkie rzeczy. 23:58 Rose poszła spać. I zaczyna nowe życie z dala od jej koszmaru. I nawet to będzie nowy początek życie Rose.
_________________________________________
Podobało wam się?
Mam na myśli.....nie wiem co wam powiedzieć. Miłego czytania drodzy czytelniczy. 😉😉😉😄😄😄😄😄✨✨✨✨❤❤❤

Tesknię z miłości bez ciebie (Diabolik Lovers) plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz