Kiedy Rose zrozumiała całą prawdę.
- Ojcze,dlaczego moja mama zmarła? Poświęcić mnie z ratowaniu nas życie? Dlaczego nie wychowałeś mnie kiedy byłam niemowlęciem? - zapytała Rose.
- Nie miałem innego - odpowiedział Brad - musiałem zrobić obietnicy twojej matki w wysłaniu ciebie do domu dziecka żebyś była szczęśliwa w dzieciństwie.
- Ojcze przez dzieciństwa byłam zadowolona z moją wychowawczyni niż miałam koszmarne życie w domu dziecka bez adoptowaniu mnie - powiedziała Rose.
- Nie wiedziałem,że mam ciebie opiekować gdy Rido zaczyna nas śledzić i nie miałem innego wyboru - odpowiedział Brad.
- Rose przyniosłem ci drink - powiedział Subaru. Gdy podszedł do niej i podał jej drink- Panie Black kiedy wujek Rido przestanie mojej Rose skrzywdzić? - zapytał Subaru.
- Nie możliwę,drogi Subaru - odpowiedział Brad.
- Jak to?! Trzeba go zabić!! - krzyknął Subaru.
- Subaru przestań i proszę nie rób ich,proszę - powiedziała Rose. Gdy dotknęła jego rękęi potem Subaru przyciągnął jej dłonie na jego twarz.
- Rose teraz masz chłopaka,tak? - zapytał Brad.
- Ojczę kocham Subaru gdy spotkałam go w galerii handlowej i w szkole zanim uciekłam w więzieniu domu dziecka. I Subaru mnie troszczył mnie uratując w tarapaty - powiedziała Rose.
- Nie rozumiem tego i czemu zanim uciekłaś? - zapytał Brad. Rose skończyła wypić drink potem Subaru usiadł blisko niej. Rose i Subaru opowiedzieli mu o jej życie i odmawianiu zaręczyny z Rukim i przestał się zabujać i stając się przyjacielem. I przeszłości Rose z jej byłej wychowawczyni w domu dziecka i szczęśliwę życie z związku z panem Filipem.
- Teraz rozumiesz moją historię - powiedziała Rose.
- Wszystko rozumiem i oby twoja matka była z ciebie dumna i chcę ją poznać twoją wychowawczyni za twoje opiekawanie się tobą - odpowiedział Brad.
- Zastanowie się...... - odpowiedziała Rose i czuła coś jak ciszy wiatr.
- Co się stało,Rose? - zapytał Subaru.
- Czuje zimny wiatr w moim barku - odpowiedziała Rose.
- Hmmmm.....nie czuje ten wiatr - powiedział Subaru gdy wstał.
- Ja też nie czuje - powiedział Brad.
- Ojczę powiesz mi kiedy będę wampirem z nich? - zapytała Rose.
- Nie wiem gdy twoja matka powiedziała mi o twoje zdejmowaniu byciu wampirem..... - odpowiedział Brad. Nagle podszedł jej
CZYTASZ
Tesknię z miłości bez ciebie (Diabolik Lovers) pl
FantasyTo będzie opowieść o pewnej dziewczynie która uciekła z domu dziecka i mieszkała w małym domku lesie z daleka od miasta. Gdy dziewczyna ma 16 lat chodzi do szkoły wieczorowej. I spotkała chłopak z biały włosach jak śnieg i czerwone oczy jak czerwona...