Rozdział 25. Święta Rose cz. 4

42 2 0
                                    

Minęło tydzień. Kiedy Ruki przestał czuć do Rose i stał się przyjacielem. Nawet ostatnie weekendy Yuma zmierzył się Rose i niestety Yuma przegrał i dumny jest bo Rose jest najlepsza w gotowaniu. Rose jest szczęśliwa w nowym pokoju i mieszkanie posiadłości Sakamakich.

Następnego ranka 18 i oni jadą do szkoły bo nauczyciele szykują bankiet świąteczny. Rose miała szczęście,że obiacała pomóc pani Amelii. Kiedy Rose ubrała się

sukienkę z wzorami święta i rajstopy ubrała w kolorze beżowe

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

sukienkę z wzorami święta i rajstopy ubrała w kolorze beżowe. Potem wyszła i zaczęła robić ich śniadanie swoje ulubione po zrobieniu śniadania i podała na stół w jadalni gdy

 Potem wyszła i zaczęła robić ich śniadanie swoje ulubione po zrobieniu śniadania i podała na stół w jadalni gdy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

wszyscy przyszli.
- Witajcie chłopaki dobrze spaliście? - powiedziała Rose.
- Dobrze Bitch-san - powiedział Laito.
- Ja kłaniam ciebie Rose hihi - powiedział Ayato.
- Dzień dobry i Teddy też dobry neee... - powiedział Kanato.
- Dobry....Rose - powiedział Shu.
- Dzień dobry Rose jak ty zrobiłaś nas śniadanie? - powiedział Reiji.
- Dzień dobry Rose - powiedział Subaru.
- Witam ciebie podrywaczu kapeluszi wielki wszech mogący Ayato.Bo ja często robię śniadanie swoje albo dla was robieniu śniadania - powiedziała Rose. Gdy wybuchneli śmiechem pozostali.
- To nie jest śmieszne!!!! - powiedzieli Ayato i Laito.
- Keh czas na śniadanie drodzy bracia i też Rose - powiedział Reiji. Kiedy wszyscy jedli dostali szok jej danie.
- Rose poczekaj jak pozostali będę wyjść - powiedział Reiji.
- Dobrze - odpowiedziała Rose. Po śniadaniu wszyscy poszli gdzieś i Reiji i Rose zostali sami.
- Tak Reiji o co chodzi? - zapytała Rose.
- Mam pytanie jak ty potrafisz gotować na śniadanie niż nasz kucharz? - zapytał Reiji.
- Bo ja potrafię gotować i widziałam po waszych oczach w szoku o tym,że smakowało wam moje ulubione danie śniadanie - odpowiedziała Rose.
- Rose i rozumiem o twój talent i mam pytanie czy na kolacji będziesz gotowała nam coś czy masz jakieś plany na obiad? - zapytał Reiji.
- Hmm mam tylko dzisiaj jadę z Subaru z Laito,Ayato i Kanato i zapytałam Shu wczoraj mówił mi,że zastanowi się o moją prośbę i chciałam ciebie zapytać czy będziesz znami dołączyć? - powiedziała Rose.
- Do czego mogę zapytać Rose? - zapytał Reiji.
- O dawaniu prezentów dzieci w przedszkolu jak ty pomocnik elfów reszta się zgodzili i zastanawiałam się nad stroju mikołaja i sądzę,że Shu będzie udany mikołaja - odpowiedziała Rose.
- Żartujesz prawda! Nie będę się bawił z wami...i zaprosiłaś jeszcze Kou,Yumę i Azusę!! - powiedział Reiji

Tesknię z miłości bez ciebie (Diabolik Lovers) plOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz