Final Part 1
"
Kraliçe Yoohyeon? Ah sizi görmek ne kadar güzel. Yirmi yıl boyunca tahtın başında olduğunuza göre gerçekten de güçlü biri olmalısınız. Sizi gönülden tebrik ediyorum." Yoohyeon sesin nereden geldiğine anlam verememişti. Her yer bembeyazdı.
"Şuan rüyadasınız Kraliçem. Ben size önemli bir şey söylemeye geldim." Yoohyeon rüyada mıydı?
"Tahtın başına geçeli neredeyse yirmi yıl olacak Kraliçe Yoohyeon. Birkaç gün sonra sizde artık tahtınızı devredeceksiniz. Ben size tahtı devredeceğiniz kişiyi söyleyeceğim." Yoohyeon duyduğu şeyle biraz hüzünlenmişti. Ne ara yirmi yıl geçmişti? Gençliği geldi aklına. Hele ki tahtın başına geçeceğini öğrendiği gün. Değişiminin başladığı gündü o gün. Geçen her sene güçlenmesini sağlayan yirmi yılın başladığı gündü.
Artık Yoohyeon kırk yaşında güçlü ve deneyimli bir kadındı. Zaman gelmişti. Tahtını devredecekti. "Sana bir şey sorabilir miyim her kimsen?" Ama tahtını devretmeden önce yıllardır merak ettiği sorunun cevabını almak istiyordu Yoohyeon.
"Neden beni seçtin? Nedeni benim güçlü olmam filan değil. Buna eminim. Ben güçlü değildim. Şuan güçlü olsam da ben eskiden hiç güçlü değildim. Neden beni seçtin? Yıllardır bunu düşündüm. Lütfen, bir cevap istiyorum." Ses düşünür gibi ses çıkarmıştı. Şuana kadar bu derece meraklı ve ilgili bir kraliçe görüp görmediğini düşünüyordu. Kraliçe Yoohyeon gerçekten unutulmaması gereken harika biriydi.
"Evet onlara karşı yeteri kadar güçlü değildin ama bu seni seçmeme engel değildi. Neden mi? Senin kalbinin iyiliği seni seçmeme yeterliydi Kraliçe Yoohyeon. Bu kadar iyi bir kalbin onları yenebileceğine emindim." Yoohyeon gözleri dolarak gülümsedi. Mutluydu. Böyle bir şeyi deneyimlediği için ilk defa mutlu olmuştu belki de.
"Kraliçe Yoohyeon görevinizi yerine getirdiğiniz için size teşekkür ederiz. Tahtın yeni sahibini açıklama zamanı geldi. Tahtın yeni sahibi aynı sizin gibi mükemmel arkadaşlara sahip. Eminim arkadaşları aynı sizin arkadaşlarınız gibi ona hep destek olacak. Tahtın yeni sahibi Kraliçe Arang. Ona elinizden geldiğince destek olacağınızı biliyorum."
Yoohyeon yüzünde bir gülümseme ile yavaşça gözlerini açtı. "Elbette ona destek olacağım." Yoohyeon duraksadıktan sonra devam etti. "Kısa bir süre olsa da ona destek olacağım."
Yorumlarınızı eksik etmeyin♡
Aslında bu bölümü yazmayacaktım ama yazasım geldi:D ve yeni kraliçe de pinkfantasy den Arang neden onu seçtim bende bilmiyorum xjfndhfjcj
Umarım beğenmişsinizdir. Öbür bölüm de geldi hadi gidin onu da okuyun:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👑Endlessly Before My Eyes[Dreamcatcher]✔
FanficDREAMCATCHER Geçmişin geleceğe sorduğu sorudaki şıklardan biri seni tahta diğeri ise seni mavi güllerle dolu tabuta götürecek. Sonunda her iki şık da kaybedecek. Ve senin yaptıkların gözlerinin önünden asla gitmeyecek. Roller değişecek ama kader old...