╠28╣friends forever,final

161 31 71
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Final Part 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Final Part 2

İçeri giren asker ile Yoohyeon yanında oturan Minji ile sohbetini keserek askere baktı. "Geldiler Kraliçem" Yoohyeon kafasını sallayarak yanında oturan Minji'den odadan çıkması gerektiğini söyledi. Anlamıştı Minji. Kraliçe gelmişti, tahtın yeni sahibi gelmişti.

"Beni emretmişsiniz Kraliçem." Yoohyeon karşısındaki genç kızı görmesiyle gülümsemişti. Hâlâ gözünün önündeydi geçmiş. Kızda aynı onun gibi endişeliydi. Büyük ihtimalle içinden 'Ben niye buraya çağrıldım. Bir kusurum mu oldu' diye düşünüyordu.

"Hoşgeldin Arang. Korkmana gerek yok kızım. Sakin ol. Seni buraya çok önemli bir görev için çağırdım. On beş yıl boyunca yapman gereken bir görev var Arang. Ve ben bu görevi en iyi şekilde yerine getireceğine eminim." Genç kız hâlâ karşında anlamamış bir şekilde bakıyordu.

Yoohyeon gülümseyerek konuşmasına devam etti. "Sen bu tahtın yeni sahibisin Arang. Sen artık bu görevi yapması gereken yeni Kraliçesin." Genç kızın yüzünden şaşkınlığı okunuyordu.

Yoohyeon ayağa kalkarak kızın yanına gitti ve ellerini tutup kızın gözlerine baktı. "Korkmana gerek yok. Ben sana her şeyi anlatacağım Kraliçe Arang."

Yoohyeon anlatması gereken yerleri Arang'a anlatmıştı. Geriye kalan kısmı konsey anlatacaktı. Onun görevi burada bitmişti.

Kapının çalmasıyla Yoohyeon bağırdı."Girin kızlar" Kapıyı çalan kızlar kapıyı açıp içeri girmişti. Bu kızlar Arang'ın arkadaşlarıydı.

Kapı tekrar çaldığında ise bu sefer içeri Yoohyeon'un arkadaşları gelmişti. "Hoşgeldiniz kızlar" Kızların hepsi heyecanlanmıştı. "Şimdi Arang ve benim size söylemek istediğimiz şeyler var. Tahtın yeni sahibi Kraliçe Arang." Kızların hepsi sevinç çığlıkları atmıştı. Yoohyeon devam etti. "On beş yıl boyunca önemli bir görev yapacak. Siz de ona destek olacaksınız. Ona iyi bakacağınıza şüphem yok. Siz de benim arkadaşlarımın bana destek olduğu gibi sizde ona olacaksınız" Yanında sıralanmış arkadaşlarını göstererek konuşmuştu Yoohyeon. Minji, Bora, Handong, Siyeon, Yoobin, Gahyeon onlara sahip olduğu için tanrıya sürekli şükretmişti Yoohyeon.

"Baş koruman da arkadaşlarından Harin. En büyük destekçilerinden biri de o olacak." Yoohyeon bu sefer Minji'ye bakarak konuşmuştu. Hep yanında kalmıştı Minji. Asla onu yalnız bırakmamıştı.

Derin bir nefes alıp vermişti Yoohyeon. "Eveet bizim gitme vaktimiz geldi. Yarın taç giyme törenin var. Güçlü ol ve asla korkma tamam mı Arang" Arang kafasını hızlı bir şekilde sallamıştı.

Yoohyeon gülerek arkadaşlarının ortasına geçip kollarını onlara sardı. Bu odada son sarılmalarıydı. Birbirlerinden ayrıldıktan sonra karşılarında duran genç kızlara dönerek selam verdiler. Ardından gülerek kapıdan çıktılar.

Saraydan çıktılarında ise hepsinin yüzünden bir gülümseme vardı. Yirmi yılda yaşadıkları şeyler onların gülümsemesine engel olamamıştı. O bendensizlerden kurtuluş yoktu ama önemli değildi. Onların üstesinden gelirken daha çok şey öğrenmişlerdi. Daha çok birbilerine bağlanmışlardı.

Yoohyeon bahçenin ortasında durup bağırdı. "YOOHYEON" Herkes Yoohyeon'un ne yaptığını anlamıştı. Devam ettirdiler. "MINJI,..HANDONG,..BORA,..YOOBIN,..SIYEON,..ÇİÇEKÇİ GAHYEON" Hepsi Gahyeon'un dediği şeyle gülerek bağırdılar. "SONSUZA KADAR ARKADAŞ"

Yorumlarınızı eksik etmeyin♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorumlarınızı eksik etmeyin♡

Nasıldı? Beğendiniz mi? Beklediğiniz bir son muydu? En sevdiğiniz bölüm hangisiydi?

Size bu kitap da Raid Of Dream albümünden kesitler paylaşmıştım. En sevdiğiniz şarkı hangisi oldu?

Sizce başlıkta Dreamcatcher yerini değiştirmeli miyim? Yoohyeon baş karakterimizdi. Biraz önde olması normaldi. Ama hâlâ emin değilim başlıktaki dreamcatcher yazısından lütfen fikrinizi belirtin♡

Lütfen teşekkür bölümüne de bakmayı unutmayın♡

👑Endlessly Before My Eyes[Dreamcatcher]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin