'Grrr' Yoohyeon midesinden gelen sesle atı durdurdu. Atıyla durmadan bir sürü yol kat etmişti. Iki gündür hiçbir şey yememişti. Şimdi de yiyemezdi. Yanına hiçbir şey almamıştı.
Atından inip inmemek konusunda kararsız kalmıştı. İleri de birkaç ev görünüyordu belki onlardan biraz yiyecek isteyebilirdi. Ama aklına takılan şey onun istemesine engel oldu. Ya onlarda tehlikeli ise?
Yoohyeon biraz daha düşündükten sonra atından inmeyip evlere doğru yol almaya karar verdi. Sonuçta atı da açtı. Ona bir şey olursa bu sefer tamamen çaresiz kalırdı.
Bir kaç dakika sonra Yoohyeon evlere ulaşmıştı. Üç evden ilk hangisinin kapısını çalmalıydı?
Yoohyeon ilk olarak en soldaki evin kapısını çalmaya karar vermişti. Minik bir evdi. Kapısının önüne gelerek üç kere kapıya vurdu, açan olmadı. Tekrar vurdu ama kapı yine açılmadı.
İlk denemesinden kimsenin olmayışı onu hayal kırıklığına uğraşmıştı. Tam vazgeçip atına binecekken bir kızın bağırma sesini duydu.
"NASIL HÂLÂ GELMEDI. SIZ BENIMLE DALGA MI GEÇİYORSUNUZ" Bu Bora'nın sesine niye bu kadar çok benziyordu. Acaba açlıktan mı onun sesine benzetmişti? Yoohyeon hemen sesi duyduğu evin kapısının önünü gelerek kapıya vurmaya başladı.
"Minji sen misin? Tanrı aşkına nere- Yoohyeon?" Kapıya açan Yoobin karşısında Yoohyeon'u görünce çok şaşırmıştı. Onun burada ne işi vardı?
Yoohyeon Yoobin'i karşısında görünce dayanamayıp Yoobin'e kollarını doladı. "Minji unnie neredey- Kraliçe Yoohyeon?" Gahyeon Yoohyeon'u görünce Yoobin gibi çok şaşırmıştı.
"Yoohyeon neden içeri geçmiyoruz. Hem sen acıkmışsındır." Yoobin onu bir odaya yönlendirmişti. Yoohyeon içeri girdiğinde arkadaşlarının hepsi ona bakıyordu.
Siyeon oturduğu yerden kalktı ve Yoohyeon'un önüne geçerek sitemkâr bir şekilde konuşmaya başladı. "Çabuk söyle Minji'ye ne yaptın. MINJI NEREDE YOOHYEON"
Yorumlarınızı eksik etmeyin♡
Aklıma üç küçük domuzcuk geldi dhdhfhfh
'Muhtemelen kendini suçlu bulmuyorsun'
-Silent Night/Dreamcatcher
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👑Endlessly Before My Eyes[Dreamcatcher]✔
FanficDREAMCATCHER Geçmişin geleceğe sorduğu sorudaki şıklardan biri seni tahta diğeri ise seni mavi güllerle dolu tabuta götürecek. Sonunda her iki şık da kaybedecek. Ve senin yaptıkların gözlerinin önünden asla gitmeyecek. Roller değişecek ama kader old...