"Kraliçe Yoohyeon müsait misiniz?" Minji kapının ardından seslendi. "Müsaitim gelebilirsin Minji" Minji Yoohyeon'un sesini duyunca içeri girmişti.
Yoohyeon masasının başında elinde kalem önünde kağıt bir şeyler düşünüyordu. "İlham mı gelmesini bekliyorsunuz Kraliçem" Minji söylediği şey ile Yoohyeon gülmüştü. "Aslında Evet. Gerçekten ilham bekliyorum Minji" Minji kağıdı görebilmek için biraz daha masaya yaklaştı. Gözünü kısarak kâğıtta yazanları okumaya çalıştı. "Halktan mı geldi?" Yoohyeon gözlerini kağıttan ayırmayarak kafa salladı. "Şikaye-" Yoohyeon Minji'nin konuşmasına izin vermeyerek "HAYIR TABİKİ MİNJİ" Minji geri çekilerek ellerini havaya kaldırdı. "Tamam tamam bir şey demedim" Yoohyeon bu sefer Minji'nin yaptığı şeye gülmemişti.
Minji bunu farketmiş ve Yoohyeon'un yanına gidip sandalyeye oturmuştu. "Neyin var Yoohyeon? Her şey yolunda değil mi?" Yoohyeon kafasını sallayarak konuştu. "Her şey yolunda da sadece biraz endişeliyim Minji. Bir sonraki tahta geçecek kişi için" Minji anladığını belirten sesler çıkarmıştı. "Senin o kadar iyi bir kalbin var ki Yoohyeon. Bu endişeni çok iyi anlıyorum. Tahta geçecek kişinin senin yaşadıklarını yaşamasından korkuyorsun. Aynı hataları yapmasından korkuyorsun. Çevresindekilerden, halktan, dostlarından uzaklaşmasından korkuyorsun. Ama korkma Yoohyeon. Korkma. Evet keşke bu yaşanmasa ama yapacak bir şey yok. Celia dan sana senden ona ondan başka birine bu böyle sürüp gidecek. Bu sonsuza kadar böyle sürecek. Ama ne biliyor musun Yoohyeon. O tahta geçen her kişi bu şeyi biraz olsa değiştirme gücüne sahip. Örneğin sen. Evet tahtın başına geçmek zorundaydın ve geçtin. Ama sen bir şeyleri değiştirdin Yoohyeon sen güçlü olduğunun farkına vardın ve daha da güçlendin. Bu görevi on beş yıl yapman gerekiyordu değil mi? Ama sen bu görevi yirmi yıl yapacaksın ve bu yirmi yılın sonunda ne kadar güçlü olduğunu tekrar kanıtlayacaksın. Işte bu yüzden bırak da o tahta geçecek kişi de kendi gücünün farkına varsın Yoohyeon. O da yorulacak ama onun da yanında dostları olacak. Sen ona yapması gerekenleri anlatırken sen de ona destek olacaksın."
Minji elini Yoohyeon'un omzuna koyarak hafifçe sıktı ve bakışları kucağında olan Yoohyeon'un kendisine bakmasını sağladı. "Sen asla unutulmayacak harika bir Kraliçesin Yoohyeon. Daha önümüzde kaç yıl var tahtını devretmek için lütfen artık gelecek için paniğe kapılma olur mu?" Yoohyeon ne zaman aktığını bilmediği gözyaşını sildi. "Ben asla unutulmayacak güçlü Kraliçe Yoohyeon gelecek için endişe etmeyi bırakıp tahtımı devredene kadar halkım ve arkadaşlarımla geçireceğim zamanı en iyi şekilde değerlendireceğime söz veriyorum.."
Yorumlarınızı eksik etmeyin♡
Diğer bölüm final desem bana inanır mısınız?
Bölümü nasıl buldunuz? Bu sefer uzun oldu. Paragrafları elimden geldiğince ayırmaya çalıştım daha rahat okuyabilmeniz için inşallah mahvetmemişimdir:(
'Bana odaklan,bana bak, her zaman'
-The Curse Of The Spider/Dreamcatcher
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👑Endlessly Before My Eyes[Dreamcatcher]✔
FanfictionDREAMCATCHER Geçmişin geleceğe sorduğu sorudaki şıklardan biri seni tahta diğeri ise seni mavi güllerle dolu tabuta götürecek. Sonunda her iki şık da kaybedecek. Ve senin yaptıkların gözlerinin önünden asla gitmeyecek. Roller değişecek ama kader old...