Multimedia:Mavi Gecenin abisinin sevgilisi
Selamın Aleykum ciğerlerim.Nasılsınız iyimisiniz?Sıfır okuyucuyla devam bir şans verin kitabima:(
İyi okumalar....
Uykudan telefonun bildirim sesiyle uyandım gözlerimi zorla açtım hava henüz karanlıktı.Bu saatte beni arayan her kimsen umarım geçerli sebebin vardır.Telefonu elime alıp arayana baktım "Hayatımın tek erkeği"of Batu offf."Ne var ya bu saatte"diye mızmızlandım açar açmaz."Siktir uyuduğunu söyleme"dedi hem sinirli hem şaşırmış.Telefonu kulağımdan çekip saate baktım.3:34 "Tabi uyuyucağım lan saat bu saatte ne yapılır"diye cırladım uykulu sesimle"Gerizekalı her kes seni konuşuyor"dedi "Anlamadım ne konuşuyor"ne konuşuyorlar hiç bi fikrim yok Batunun telefonu kapasını telefona gelen bildirimle fark ettim.487 Whatsap,299 arama,321 mesaj bu ne lan.Whatsapa girip Batunun gönderdiği linke girdim.
Ağzımın o şeklinde açıldığına yemin ede bilirim.Bu beni öpen çocuktu yani beni öperken videoya alınmıştı paylaşan dünkü kız grupubdakı kızdı.Videoya dikkatle baktım boyu fazla uzundu yada ben kısaydım ama hayır 1.90 boyu vardı en azı baya eğilmişti.Videoyu kaç kez izledim bilmiyorum yüzü gözükmüyor karanlıktan dolayı hemde yan profilden çekilmiş bir video.Kolunda dövmesi vardı siyah bi dövme bu soğukta kısa kol giymiş.Garip bir dövmeydi ne olduğunu tam çözemedim.
Videonun altında"Sosyal medya fenomeni Gececi'nin hayranlarıyla buluşmasında yaşadığı öpüşme şok görüntüler"saçmalık bu ne alaka ne ara çekmiş bu videoyu hiç bi fikrim yok.Beni bırakıp gitmiş bende arkasında gözlerim kapalı bir şekilde Mal gibi baka kalmışım.
Batunun aramasıyla videodan çıktım dün yaşadıklarımı Batuya anlattım zorla yapmadığına inandırdım çünkü gerçekten zor kullanmamıştı hepsi benim salaklığımdandı.İnstagrama geçmeme pişman oldum her yerde bu video çıktı karşıma.
Tüm gece Batuyla konuştuk o çocuğu bulmak istiyorum bulacağım.Bir beklentim yok tabi ama yinede bulmalıyım.Gün doğar doğmaz üstümü değisip aşağıya indim.Abimin odasının kapısına geçip kapıyı tıklattım ses gelmeyince içeri girdim girmemle gözlerimi ellerimle kapamam bir oldu"Ayh ben özür dilerim uygunsuz şekilde yakaladım sizi çıplak mısınız?"diye saçma sapan konuştun ellerimle gözümü hala kapatıp."Gece ne saçmalıyorsun ya aç gözünü"diye gürledi abim"Ay ne bileyim yatakta öyle görünce şey yaptınız sandım"dedim sadece sarılıp uyuduklarını biliyordum ama ne yapayım çok tatlı utanıyir Mavi yanakları pembeleşti bakışlarını yere dikmiş bana bakmıyordu"Gece saçmalama çık dışarı"dedi abim sırıtarak dışarı çıktım.
Annemler iş için yine yurt dışındaydılar.Zaten çoğu zaman evde olmazlar annem gitmek istemesede ben ısrar etdim çünkü babamın yanında olmak onu mutlu yapıyor benim yüzümden kalmasını istemedim.Telefonum çalınca arayana baktım"Annem"açıp kulağıma götürdüm."Kızım bu olanlar da neyin nesi?"dedi açar açmaz"Ne olanlar"öpüşme mövzusundan bahs ettiğini biliyordumda bilmemezden geliyordum."Gece televizyonu açmadınmı?"neden bahs ediyordu."Hayır"dedim kumandayı ararken açmamla şaşkıblığım daha da arttı "Tanınmış mimar iş adamı Ufuk Keskinoğlunun üvey kızı sosyal medyada oldukca ünlü fenomen olan Gececi'nin hayranlarıyla buluşmasında yaşadığı şok olay."bu ne ya "Anne gerçekten tanımıyorum kim bilmiyorum babamada söyle yani sizin bildiğiniz kadarını biliyorum gördüğünüz kadarını da yaşadım"tek nefeste konuşunca nefessiz kaldığım için derin bir nefes aldım.
Annemle yaklaşık bir saate yakın konuştuk tabi babamla da konuştum her kese tek tek anlatmak yordu beni.Abimlerlede konuşup olayı özetledım abim baya tepki gösterdi ama sakin kalmaya çalıştı her kese bir açıklama yapmak için odama geçip kamerayı açtım"Canlarım her kese selam buluşmada yaşanan olayla ilgili açıklama yapmak istiyorum.Beni öpen kişiyi tanımıyorum evet inanmazsanız anlarım çok saçma bir olay ama gerçekten tanımıyordum ki hala tanımıyorum yüzünü göremedim. Hey sen eğer bu video karşına çıkarsa bul beni lütfen seninle konuşmak istiyorum.Hepinizi seviyorum umarım anlayışla karşılarsınız beni."videoyu paylaştım.
Olayın üzerinden tam bir hafta geçmişti.Bir çok kisi yazıp o bendim dediler ama hiç biri o değildi.Bulamadım bir çok kez canlı yayın açıp aradığımı söyledim bulucam seni dedim ama artık umudumu kayb ettim çünkü karşıma çıkmak istemediği belliydi onu aradığımdan haberi olmaması imkansızdı.Bir haftadır her kesin konuştuğu konu bu.Bizimkilerle kafede oturuyoruz yine onlar konuşuyor ben düşünüyorum."Ben artık kalkayım"dedim."Nereye ya oturuyoruz işte"dedi Apo başını onun göğsüne yaslayan Adada onayladı"Yok ya sıkıldım eve gidicem uyuyacağım"dedim gerçektende eve gitmekti planım."Tamam yavrum sen arabaya geç bende bi lavobaya geçip geliyorum"dedi Batu"Tamam aşkımsu"dedim gülerek her kesle vedalaşıp kalktım kapıya doğru ilerlerken içeri giren grup dikkatimi çekti.
Önde bir tane sarışın aşırı güzel bir kız yanında da yakışıklı sarışın bir erkek vardı el ele tutmuşlardı sevgililer herhalde yirmili yaşlarındalar ikiside arkadaysa yine güzel bir kız ama zevksiz bi kız girdi esmerdi ama saçlarını platin sarısına boyamış ve iğrenç duruyor kaşları simsiyah ama güzel kızdı Allah var sütun gibi bacaklarını ortaya çikaran deri lacivert etek üzerinede şifon gömlek giymiş topuklularlada neredeyse benim iki katım olan bi boya sahipti.Elini yanında duran adamın beline sarmıştı bakışlarımı adama çevirdim uzun boyluydu kaslı vücuda sahipti boyu gruptaki her kesden uzundu esmerdi gözlerimiz kesişti bi an gözlerimi çekip ilerledim.
Yanlarından geçip giderken bakışımı yine onlar tarafa çevirdim gözüme değen şeyle olduğum yere çivilendim.
Kolundaki dövme bu dövme beni öpen kişinin kolundaki dövmeydi.Boyu uzundu bakışlarımı gözlerine çıkardım gözlerimin en derinine bakıyordu."Sen.."diye bildim sadece bu lafım üzerine grup durdu bakışlar bana döndü."O sendin"dedim yüzümün nasıl gözüktüğünü bilmiyorum ama gülümsüyordum.Onu bulmanın sevinciyle.Yanındaki kız "Kim"dedi"O işte beni öpen sendin dimi?"dedin gözlerinin içine bakarak duygusuz bakıyordu."Saçmalık Okan neden seni öpsün"dedi itici bir ses tonuyla demek adı Okanmış bakışlarımı ona çevirmedim gözlerimi siyahlardan kaçırsam yine gidicekmiş gibi geldi."Dışarıda konusalım"dedi eliyle kapıyı gösterip.Başımı sallayıp önden çıktım.
Beşinci bölümün sonu😪.Pek uzun bir bölüm olmadı ama olsun. Umarım severek okursunuz.Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Öpücüğü
Teen FictionBelimden tutup kendine döndürdü ne olduğunu anlamadan dudağını dudağıma bastırdı öpmüyor sadece dokunuyordu.Dudağını dudağımdan ayırmadan: "Benim ilk,seninse ilk ve son öpücüğünü veriyorum sana"dudağıma küçük bir öpücük bırakıp ellerini gözlerimden...