9.Bölüm

32 9 7
                                    

Multimedia:Gece

Selam nasılsınız papatyalarım.
Bu bölümü Akdenizincisii sana ithaf ediyorum:)

İyi okumalar...

Sınıfa geçince karşılaşmayı hiç beklemediğim görüntülerle karşılaştım. Ağzımdan bir "Hah" nidası çıktı. Bu da bakışların bana dönmesini sağladı.

Sınıfın boş olacağını düşündüğüm için bir anda da karşıma bular çıkınca korkmuştum.

"S-siz burda ne yapıyorsunuz?" dedim. Şaşkınlığımı belli eden ses tonumla. Sınıfta Okanın hep yanın da sevgilisi gibi olan çakma sarışın Sena ve Samet vardı.

Ve baya samimi bi pozisyondaydılar. Yani Sametin sevgilisi var Senayla öyle sarmaş dolaş neyse yakın arkasaşlar belki. Bana ne dimi?

"Seninle konuşmam gerek küçük"
dedi giydiği deri eteği aşağıya doğru çekiştirerek.

Ses tonu o kadar iticiydi ki insanın sinirini bozuyordu. Bi de bana bakarken iğrenerek bakması komiğime gitti doğrusu. "Nasılsın Gece?"dedi Samet.

"İyi"dedim samimi olmayan sesle.
"Konuşalım"dedim elimle sırayı gösterip. Sırama geçip oturdum. Samet dışarı çıktı özel bir şey konuşacak her halde.

Oturmayıp başımda dikilip bana pis pis bakışlarını gönderdi. "Eeee"dedim konuşmasını bekleyerek.

"Okana bulaşma canım"dedi. Anlamadım.? tek kaşımı havaya kaldırıp suratına baktım.

"Okanın sana bakacağını düşünüyor musun cidden?"dedi ve beni baştan aşağı süzüp yüzünü buruşturdu. "Erkek çocuktan bi farkın yok"diye de devam etti alçaldıcı ses tonuyla.

"Tamam ne güzel işte bana bakmayacak Okan sen neden korkuyorsun?"dedim gülümseyip.

"Sadece aramızı bozmaya çalışma Okanla benim düzenli bir ilişkimiz var ben Okana aşığım o da bana ailelerimiz bile biliyor biz bir birimizin geleceğiyiz."Sevgilisi var neden beni öptü o zaman?.

"Sevgilin beni öptü farkında mısın?"dedim "Olabilir sadece beni kıskandırmak için yaptı yani sen şimdi az çok ünlüsün yaaa sosyal medyada videoların çıkacağını benim de görüp kıskanacağı bildiği için yaptı"dedi itici ses tonuyla. Gerçekten beni sevgilisini kıskandırmak içinmi öpmüştü yani?.

Sesi başımı ağrıtmıştı."Sevgilini çalmak gibi bi niyetim yok ona aşık olmak gibi dr bi niyetim yok sadece tanımak istedim kim beni öptü öğrenmek en doğal hakkımdı. Neyse zahmet etmişsin buraya kadar gelipte benden uzak durub rahatımı bozmayın yeter."dedim samimi olmayan bi gülümseme gönderip bakışlarımı çektim ondan.

"Tamam öyle olsun umarım gururun vardır azcık dediğin gibi karşımıza çıkmazsın"dediğine gülümseyip"Sen mi gururdan bahs ediyorsun"dedim gülümsemem büyürken."Sevgilin beni öptü sen ayrılmak yerine bana ondan uzak durmamı söylüyorsun."

Ayağa kalkıp kulağına doğru sır verir gibi fısıldadım"Biliyor musun sevgilin geçen gece seni barda bırakıp geceyi benimle geçirdi"dedim dudağımı büzüp acır gibi baktım suratına.

Sınıftan çıkıp Batunu aradım
"Gece nerdesin yaaaa"diye bağırdı telefonu açar açmaz"Gerizekalı ben seni aradım farkında mısın?Asıl sen neredesin?"dedim oflayarak.

"Kafedeyim geliyor musun ben mi geleyim?"dedi."Geliyorum bekle."
deyip kapadım.Bu gün ilk ders boştu ama kafamı dinlemek için erken gelmiştim o da ne mümkün.

Bahçede Sametle karşılaştım. Umursamayıp arabama bindim kafeye sürdüm.

"Nasılsınız gençler"dedim bizimkilerin oturduğu masaya yaklaşıp. Sandalyemi çekip Adanın yanında oturdum. "İyi değiliz be kuzu"dedi moralleri bozuktu hepsinin Eda ortalıkta gözükmüyordu.

Ada ve Batuysa baya moralsiz bir şekil de oturmuş kara kara düşünüyordular. "Sorun ne?"dedim

"Çiçek kafe kapanıyor sanırım."dedi üzgünce. Bu kafeye çok eziyet çekmiştiler Adayla Eda.

"Durumlar o kadar mı kötü?"dedim sadece başını salladı.

"Buluruz bi yolunu ya "dedim neşe vermeye çalışarak pek başarılı olduğum söylenemez.

Biraz düşündüm aklıma gelen şeyle "Buldum"diye bağırdım neredeyse.

"Evreka evrekaa"dedi Batu sesini inceltip. Ona sadece göz devirdim "Parti veriyoruz hafta sonu"dedim sırıtarak.

Anlamayan gözlerle bana bakıyordular ki Eda geldi. Onunla da sarılıp devam ettim.

"Ücretli parti verelim işte giriş ücretli olsun bende sosyal medyada tanıtımını yaparım olur bu iş"dedim sevinçle. Adayla Edanın gözlerinin içi parlıyordu resmen.

"Olur mu cidden?"diye soru yöneltii Eda. "Olur tabi kızım yaa hatta temalı parti olsun. Immm mesela renk temalı olsun herkes aynı renk giyinsin"dedi Batu neşeyle onu onaylar gibi başımı salladım.

"O zaman renk siyah olsun herkes sever siyahı"dedi Ada. "Tamamdır hafta sonu partiliyoruz"dedim gülerek.

Batu beni eve bırakmış kendiside gitmişti. Senayla ilgili konuşmak istemedim bide onun moralini bozmayayım belki daha sonra anlatırdım..

Annemler yurtdışına çıkmışlar bir hafta gelemeyeceklermiş. Yurtdışında yeni bir şirket açıyorlar o yüzden evde pek bulunmazlar. Maviylede abim birlikteler. Yani ev bana kalmış.

Salona geçip televizyonu açtım. Aha aşkı memnu gidiyor bilmem kaçıncı izleyişim ama seviyorum işte bu diziyi.

Bitince odama çıkıp ilaçlarımı içtim. Üstüme pijamalarımı geçirip yatağa yattım. Uykum vardı zaten çok geçmeden uykuya daldım...

Alarmın sesiyle uyanmak offf. Kalkıp banyoya geçtim sıcak bir duş alıp çıktım. Üzerime siyah mini boğazlı uzun kollu elbisemi giyip aynanın karşısına geçtim. Saçlarıma dalgalı fön çekip hafif makyaj yaptım.

Dizimin üstüne kadar gelen siyah çizmelerimi de giyip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dizimin üstüne kadar gelen siyah çizmelerimi de giyip. Kendime baktım aynada iyiydim işte. Üstünede deri siyah ceketimi giydim ve aşağıya indim kahvaltı yapmayacaktım zaten geç kalmıştım.

Batu arayıp seni bekliyorum koş gel dedi. Evde kimse yoktu Havuça mama verip çıktım.

Batunun arabasını görüp hızlı adımlarla ilerledim. Ön koltuğa geçip Batuya sarıldım sımsıkı sarılmama karşılık verip başımı öptü. "Tavuklu pilavım nassın bu gün"dedi neşeli sesiyle. "Her zaman ki gibi"dedim gülümseyip.

Üniversitenin bahçesine yakın bir yerlere arabayı park edip indik. Batunun koluna girip birlikle şakalaşarak yürümeye başladık.

Tam içeri girecekken bir kol bileğimden tuttu kafamı o yöne çevirdim"Okan?"dedim sorarca. Ne işi vardı bunun burda dün sevgilisi bu gün de kendisi şaka mı bu.






Bu bölümünde sonu. Umarım beğenirsiniz. Kısa bir bölüm oldu ama telefondan yazdığım için uzun yazamıyorum yoruyor.

Hatalarım varsa görmezden gelin tekrar tekrar özür dilerim.)

Yaşam ÖpücüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin