Multimedia:Ada Eda
Selam canlarım lütfen yorum ve oylarınızla bana destek alın hepinizi seviyorum İyi okumalar....
Yarın büyük gün....
Saat gece yarısına geliyordu Eda kalkıp "Geç oldu artık kalkalım"dedi.Ada yine ağlamaya başladı sulu göz arkadaşım ben bunları çok seviyorum be.Sarılıp "Yeter ama ağlama"dedim."Şimdi sizden son bir şey rica edeceğim.Hayatımda değişen bir şey olmayacak her zaman ki sıradanlığıyla devam edecek umarım anlarsınız beni."Hiç kimseden ses çıkmadı.Apoylada sarıldım başımı öpüp"Sen çok güçlü kızsın biliyorsun değil mi?"dedi."Bu güçlü kız seni çok seviyor sende onu biliyorsun değil mi?"dedim içtenlikle gülümseyip.Her kes gidince rahatladım tabi Batu gitmedi bu gece bizde kalıcak.Odama şort takımlı pijamalarımı giydim siyah uzerinde çilek olan tatli bir takımdı.
Yatağa girip yorganı çektim üzerime kapı tıklatıldı "Giir" diye bağırdım Batu "Gece yanında yatam mı?Noooluuuur bak senin yatağın çok rahat nooluuur"dedi yalvarıp ellerinide birleştirip yalvaran bakışlar atdı ben sana nasıl hayır derim ki?."Gel tamam ağlama"dedim yana kayıp.Yorganın altına girip bana sarıldı bende kendimi güvenli kollarına bırakıp sarıldım.Küçükken bir şeyden korkunca Batuya sarılırdım ya da Kereme.Sarılınca kimse zarar veremez sanıyordum neden büyüdüm ki.?Hep çocuk kalsaydık ne güzel olurdu uyanınca yine altı yaşımda olsam....
Alarmın sesiyle uyandim Batu uyuyordu başımda feci ağrı vardı.Batuyu uyandırıp"Hadi kalp"dedim kalkmadı"Batu banyoya giriyorum çıkınca hala uyuyor olsan üzerine kusarım"dedim evet doğru okudunuz kusarım ben bir kaç kez Batunun üzerine isteyerek kustum elimi ağzıma sokup kustum.Biliyorum iğreçim."Iyy iğrençsin Gece tamam kalkıyorum"deyip yatakta oturur pozisyona geçti.Bende dil çıkarıp banyoya girdim.
Banyodan çıktığımda Batu odada yoktu.Aşağıya inmişti herhalde.Bornozumu çıkarıp üzerime siyah uzun kollu mini elbise giydim ayağımada siyah botlarımı geçirdim sade bir makyaj yapip saçlarımı sadece kuruttum.Selfi çekip paylaştım
Gececi:İlk öpücüğümü almadan,aşık olmadan haa bide çikolatalı yaprak sarması yemeden ölmeği düşünmüyorum.)
Yazıp paylaştım.
Aşağıya inip mutfağa geçtim Suzan teyze bir şeyler yapıyordu arkasına geçip "Böö"diye bağırdım yerınde sıçrayıp elini kalbine götürdü."Ay kız Allah seni ne etmesin bir gün kalpten gidecem"dedi sinirle.Gülüp yanağını öptüm"Günaydın Sultanım"dedim"Günaydın deli kız"deyip yanağımı okşadı.Havuçu kucağıma alip sevdim daha sonra mamasını kabına boşaltdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Öpücüğü
Teen FictionBelimden tutup kendine döndürdü ne olduğunu anlamadan dudağını dudağıma bastırdı öpmüyor sadece dokunuyordu.Dudağını dudağımdan ayırmadan: "Benim ilk,seninse ilk ve son öpücüğünü veriyorum sana"dudağıma küçük bir öpücük bırakıp ellerini gözlerimden...