Multimedia:Gece
Selam canlarım. Artık neredeyse her gün yeni bölüm atıyorum atacağım okuyucu yok ama olsun.
İyi okumalar....
Gözüme değen gün ışığıyla gözlerimi araladım. Boynum tutulduğunu belli eden ağrı sapladı birden. Yüzümü buruşturup sağ elimi boynuma götürdüm ovmaya başladım. Sanki her şey birden geldi aklıma. Kafamı çevirip göğsün de uyuduğum adama baktım. Ben dün gece bu adamı öpmüştüm değil mi? Rüya değildi yani. Gerçek olup olmadığını ayırt etmek için gözlerimi iki kez açıp kapadım.
Valla da gerçek. Uyuyor bide ay çok tatlı ama bu. Yüzümde bi gülümseme oluştu."Çok mu komik?"dedi uyumuyordun mu sen?"Hıhı komik."dedim.Üstünden kalkıp oturur pozisyona geçtim.Her yerim tutulmuştu. Ellerimi iki yana açıp gözlerimi kapadım derin bir nefes aldım. Kalkıp banyoya geçtim elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa geçip kendime kahve yapmaya başladım.
"Kahve içer misin?"diye seslendim.
"Şekersiz"diye cevap geldi. Kahveleri hazırlayıp Okanın yanına gittim. Kahveyi verip kendim de koltuğa oturdum.Kahvemi yudumlarken Okanı süzüyordum.1.85 boyu vardı en azı Batu 1.83 Batu boylarda hatta biraz uzun bence.Siyaz saçları koyu kahve gözleriyle oldukca etkileyici. Saçları yumuşacık gözüküyor. Kemikli çene yapısı var. Gözlerimi gözlerine diktim. Gözümün en derinlerine bakıyordu. Ama o kadar anlamsız bakıyor ki sanki bi duvara bakıyor. Öyle boş ve anlamsız. Umursamadım pek kahvemi bitirip bardağı masaya bıraktım.
"Ben banyo yapıyorum eğer sen de yapmak istersen kolidorun sonunda ki odada da banyo var."deyip gülümsedim. "İstersen kiyafet de ayarlaya bilirim abimin dolabından"göz kırptım."Gerek yok"dedi her zaman ki gibi soğuk sesiyle. Omuzumu silkip banyoya geçtim. Sıcak suyla banyomu yapıp üzerime beyaz bornozumu giydim.
Salonda Okana baktım yoktu. Gitmiş miydi? İnsan en azından bir haber verir. Kanepeye uzanıp gözümü kapadım.Yüzüme düşen su damlacıklarıyla gözümü araladım. Okan!? Hemen ayağa kalktım. Yüzüme düşen su damlaları Okanın saçlarından düşmüştü. Bi dakika şuan doğrumu görüyorüm. Karşımda çıplak duruyor.
Belin de havlu ola bilir ama üstü çıplaktı."Öhö öhö"tükürüyüm boğazıma kaçtı."Ya sen neden çıplaksın"diye cırladım. Gözlerimin içine bakıp"Çıplak değilim"dedi ne yani ben halisulasyon mu görüyorum.Ellerimi yumruk yapıp gözlerime götürüp ovdum. "Çıplaksın iştee"dedim ve Allah kahretsin ki şu an çok yakındık. Yutkundum burnuma şampuan kokusu doldu. Bir adım geriye attım. Kasları bir daha yutkunmama neden oldu. Gözlerimi çekmeye çalıştım ama yüzüne bakmak içinde kafamı kaldırmam gerekti. Ben gitsem iyi olur. "Ben üstümü değiştireyim" dedim ve yüzüne bakmadan odaya gittim.
Dolaptan siyah mini etek üstüne de
beyaz göbeği açıkta bırakan kazak aldım. Bornozu çıkarıp üstümü giydim.Saçlarımı tarayıp omuzumdan aşağı attım. Kurutmadım kendiliğinden kurumasını daha çok seviyordum. Odadan çıkıp Okana baktım. Altına pantolonunu giymişti ama üstü hala çıplaktı. Saçlarından bir damla su süzüldü karın kasından yavaş yavaş aktı.Yanına yaklaştım gülümsedim. "Neye gülüyosun"dedi yüzüne bakıp"Senin boyun kaç?"dedim gülerek"1.87"dedi
"Hay maşallah aramızdakı boy fakı benim boyun kadar"dedim bu sefer kahkaha atdım onunsa yüzünde ufak bir mimik bile oynamadı sadece başını iki yana salladı. "Senin kaç 30 santim mi?"yüzüm düştü gözlerimi devirip"1.60"dedim evet 1.60 değildim ama o bunu anlamazdı anlamaz dimi?"İnandım"dedi inanmadığını belli eden tonda."Tamam 1.50"dedim omuzlarımı düşürüp. Elini saçlarıma atıp saçlarımı karıştırdı. "Küçük"dedi elini tutup ağzıma götürdüm ve ısırdım. Daha sonra eline bakınca dişlerimin izini gördüm sanırım biraz sert ısırmışım ama hiç sesi çıkmadı.Yüzüne baktım korkarak hiç bir mimik kımıldamamıştı. "Özü dilerim"dedim ellerimi önüm de bağlayıp bakışlarımı yere indirdim. Alt dudağımı ısırdım küçük suçlu çocuklar gibi gözüktüğüme emindim. Birden koltuk altımda el his edince ne olduğunu anlamadan yükselmiştim. "Noluyo be "dedim tiz bir sesle. Yüzlerimizi aynı hizaya getirince durdu. Düşmemek için ayaklarımı beline doladım."Okan beni yere atmazsın dimi?"dedim korkakca. Gözleri dudaklarıma kaydı yutkundu badem elması aşağı yukarı haraket etdi. Yüzüme doğru yavaş yavaş yaklaştı. Öpecekmiydi? Nefes almayı unutdum sanki.
Dudaklarını alt dudağımda his etdim. Dişleri arasına aldı ve acıtmayacak bir şekilde ısırdı. Geri çekildi neydi bu şimdi?"Bir daha o dudak ısırılmayacak"dedi. Anlamadım?
Yere indirdi ben hala ne yapacağımı bilemez bir şekilde donmuştum.Gömleğini giyip düymelerini ilikledi.
"Gitmem gerek"dedi başımı tamam anlamında salladım. "Ben de çıkmalıyım zaten" dedim göz teması kurmadan.Telefonunu eline alıp birini aradı."Samet gel beni al"dedi karşı tarafı dinleyip adresi söyledi.
Birlikte binadan çıktık siyah bir jip vardı binanın önünde kapısı açıldı içinden o seferki sarışın güzel kızın sevgilisi ve çakma sarışın indi. İçten bir gülümseme gönderdi çocuk isminin Samet olduğunu öğrenmiştim az önce. Elini uzatıp"Selam ben Samet"dedi elini sıkıp"Gece"dedim
"Tanıyorum zaten sosyal medyadan"dedi göz kırpıp. Gülümsedim. Kıza elimi uzatip "Gece"dedim elime bakıp memnuniyetsiz bir ifadeyle"Sena" dedi elimi sıkmadı çokta umrum da.
Başımı sallayıp elimi çektim."Hadi Okan gidelim artık"dedi Okanın koluna girip."Gece seni gideceğin yere bıraka biliriz"dedi samimi bir sesle Samet."Yok teşekkür ederim arabam orda kendim giderim"dedim elimle arabamı gösterip."Vauv baya iyiymiş"dedi başıma giren feci ağrıyla gözümü kapadım."İyi misin Gece?"dedi endişeli sesiyle Samet.
Başımı salladım."Biz artık gidelim"
dedi Sena Okanı arabaya doğru
sürükleyip."Görüşürüz"dedim el sallayıp"Görüşelim Gece mutlaka görüşelim"dedi sırıtarak Samet sevmiştim ben bu çocuğu.Arabaya geçip sürücü koltuğuna oturdum.Arabayı çalıştırdım Batuya gitmeliyim bu gün doktora gitmeliydik birlikte.
Beğenmişsinizdir umarım yeni bölümü.Kısa bir bölüm oldu ama idare eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Öpücüğü
Ficção AdolescenteBelimden tutup kendine döndürdü ne olduğunu anlamadan dudağını dudağıma bastırdı öpmüyor sadece dokunuyordu.Dudağını dudağımdan ayırmadan: "Benim ilk,seninse ilk ve son öpücüğünü veriyorum sana"dudağıma küçük bir öpücük bırakıp ellerini gözlerimden...