10.Bölüm

32 9 10
                                    

Multimedia: Okan

Selam nasılsınız papatyalarım

Yeni bölümle geldimmm

Yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen:(

İyi okumalar...



Tam içeri girecekken bir kol durdurdu. Başımı o yöne çevirdim.
"Okan.?" ne işi var bunun burda dün sevgilisi bu günde kendisi. Şaka mı bu.

Batu durduğumu anlayınca bana baktı ve bileğimde ki ele. "Çek lan elini kızın bileğinden"dedi net bir sesle. Okansa bakışlarını bir an olsun benden çekmedi.

Kaşlarımı çatıp suratına baktım. Soğuk şey bom boş bakıyor suratıma sanki duvara bakıyor.

Bileğimi elinden kurtarmak için çektim. Ama işe yaramadı. Batu yaklaşıp bileğimde olan elini itti daha sıkı tuttu ve canımı yaktı. Yüzümü buruşturdum acıyla.

Batuya baktım sinirli gözlerle Okana bakıyor Okansa gözlerini bir an olsun benden ayırmıyor. Batu Okanın suratına bir tane yumruk geçirdi. Okan sadece sendeledi ama bileğimi yine bırakmadı .

Yolda gelirken Batuya dün Okanın sevgilisin geldiğini benimle konuştuğunu anlatmıştım. O yüzden fazla sinirliydi.

Okanın suratına değen yumruk sanki hiç umrunda değilmiş gibi Batuya bakmadı bile. Batuda sinirle nefes alıp verip diğer elimi tuttu ve içeri sürüklemeye çalıştı "Aaahh yeter ama bee canımı acıtıyorsunuz"diye bağırdım.

Etkili olmuştu ikiside kolumu bıraktı bende rahat bir nefes aldım. "Ne konuşucaksın benimle?"Okana bakarak söyledim. "Beş dakika yalnız konuşalım mı?"dedi Batu benden önce atlayıp"Olmaz"dedi "Batu..lütfen"dedim gözlerinin içine bakarak. Başını sallayıp yanımı,dan ayrıldı.

"Dün Sena gelmiş yanına Samet ağzından kaçırdı"dedi ne yani sevgilisi yetmedi kendiside mi gelip bana benden uzak dur diyecek. "evet geldi."dedim.

"Bak ne söyledi sana bilmiyorum ama yalan yanlış şeyler söylrdiğine eminim"dedi."Yok yalan yanlış bir şey söylemedi sevgilin...Merak etme sadece senin beni onu kıskandırmak için öptüğün gerçeğini söyledi."deyip gülümsedim."Birincisi sevgilim değil o benim,ikincisi de seni onu kıskandırmak için falan öpmedim" kahkaha atıp "Beni neden öptün sevgilin varken"dedim.

"O benim sevgilim değil" yüzüne bakmak için başımı kaldırıpta bakıyorum malum aramız da ki boy farkı.

"Okan şaka mısınız siz ya sevgilin değilde ne nerde karşıma çıksaz sarmaş dolaş haldesiniz.Sevgili değilde nesiniz kardeş mi?"

"Sadece bir ilişkimiz var ama sevgili değiliz"dediğinde yüzüne şaşkınlıkla baktım.

"Ne tür bi ilişki?"dedim hiç düşünmeden sonra pişman oldum dediğime.

"Bir birimizin ihtiyaçlarını gideriyoruz sadece"dediğin de yüzüne iğrenerek baktım."İğrençsiniz." dedim.

"Bizim ilişkimiz seni ilgilendirmez. Sevgili değiliz."

"Haklısın sizin ilişkinizden bana ne ya karşıma çıkmayın yeter!"deyip cevap beklemeden sinirle yütümeye başladım"O mümkün değil işte Düş" diye bağırdı arkamdan umursamayıp yürümeye devam ettim.

Sınıfa geçtiğim de Batunu gördüm benim siram da oturmuş tek kaşını kaldırıp bana bakıyordu.

Yanına oturup sinirle konuştum "Salağa bak ya bide diyorki bizim aramızda ki ilişki seni ilgilendirmez çokta umurumdaydınız"dedim
"Kızım ben o herifi geberteceğim dedi sıradan kalkarken"kolundan tutup geri oturttum."Otur Batu saçmalama. Sen neden ona yumruk attın gerizekalı?"dedim gülerek.

Yaşam ÖpücüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin